Spring naar bijdragen

Tieners: verschil seks J/M


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Maar zonder gekheid; ik kijk toch vooral in de ogen eigenlijk, ik ben niet zo'n borstenkijker. Soms worden mensen zelfs zenuwachtig van m'n blik.
widegrin.gif

Dat is wel om zenuwachtig van te worden ja. Ok, het heeft niet dat onrespectvolle van tegen iemands boezem praten, maar ik vind het soms eigenlijk confronterender en ongemakkelijker dan wanneer een man gewoon naar je borsten staart, daar zet ik me veel makkelijker over omdat je dan gewoon denkt 'sjah, mannen, soms he...'. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

gaat iedereen me nou raar aanstaren als ik zeg dat ik wel naar borsten kijk?
bloos.gif
ik praat er niet tegen (zou stom zijn, ze zeggen toch niks terug
puh2.gif
) maar tis leuk om te zien
puh2.gif

Ok ja, maar je hebt kijken en kijken he. Ik neem aan (of hoop) dat meisjes bij jou nooit kwaad moeten vragen of je nog weet waar hun ogen zitten omdat je tijdens het hele gesprek nog niet boven sleutelbeenhoogte geraakt bent.

(Maar dat je wel eens kijkt, ach ja, mensen zijn mensen, en andere mensen zeer smakelijk vinden hoort daar nu eenmaal bij. Als mannen hun kont op een plaats zat waar je naar kan staren tijdens een gesprek zouden vrouwen dat vast ook wel eens voorhebben. widegrin.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik heb ook wel eens (vooral op televisie) dat er vrouwen zijn waarbij het gewoon zo vreselijk groot is (de voorgevel) dat ik er wel naar moet kijken. Het gezicht valt gewoon helemaal in het niet, door de enorme vrouwelijke rondingen. Dan kan ik gewoon echt niet anders, je wordt er gewoon heen getrokken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh no, it's the giant boobzor! widegrin.gif

Maar ja, dan heb je het allicht toch wel over heel erge uitzonderingen, Pamela Anderson-proporties ofzo? Want bij vrouwen die nu eenmaal gewoon goed voorzien zijn en dat niet specifiek gigantisch benadrukken ofzo kan ik me dat eigenlijk moeilijk voorstellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh no, it's the giant boobzor!
widegrin.gif

Maar ja, dan heb je het allicht toch wel over heel erge uitzonderingen, Pamela Anderson-proporties ofzo? Want bij vrouwen die nu eenmaal gewoon goed voorzien zijn en dat niet specifiek gigantisch benadrukken ofzo kan ik me dat eigenlijk moeilijk voorstellen.

Ik heb het inderdaad over extremen. Maar ik kijk ook weleens gewoon naar vrouwen met grote borsten. Waarschijnlijk omdat ik het zelf met veel minder moet stellen. Maar irritant staren, nee dat niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb het inderdaad over extremen. Maar ik kijk ook weleens gewoo naar vrouwen met grote borsten. Waarschijnlijk omdat ik het zelf met veel minder moet stellen. Maar irritant staren, nee dat niet.

Haha dat doe ik ook en ik heb behoorlijk vooraan gestaan met uitdelen van grote borsten...

Het valt gewoon op als iemand flinke heeft en dan ook nog een strak truitje heeft of een flinke decolletee smile.gif Ik val toch écht op mannen, maar ik kan dan ook m'n ogen er niet meer vanaf houden... nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid