Spring naar bijdragen

Gebedsgenezing


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]Ik doe niet aan troefkaarten. Het is geen wedstrijd. Het gaat niet om 'gelijk krijgen'. Het gaat om de waarheid uit Gods woord en die heb ik in dit topic al laten zien.

Normaliter ben je nooit te beroerd om een citaat mee te posten en dat waardeer ik ook zeker, maar nu is het opeens een spelletje? Het hele topic door loop je je eigen evangelie te verdedigen, maar nu je de kans krijgt om het bewijs op tafel te leggen geef je niet thuis? Dat duidt voor mij maar op één ding: stront aan de knikker, doorlopen! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]Ik doe niet aan troefkaarten. Het is geen wedstrijd. Het gaat niet om 'gelijk krijgen'. Het gaat om de waarheid uit Gods woord en die heb ik in dit topic al laten zien.

Dat heb je niet, je hebt alleen jou verwrongen ideeën gepresenteerd zonder enige bijbelse onderbouwing dat Jezus hier en nu genezing, voorspoed, welvaart etc. beloofd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Om het bij hoge uitzondering eens in mooi blank Nederlands te zeggen!

Nigga, pleeeeeaaaase!
knipoog_dicht.gif

De volgende keer als jij iemand met een ernstige notenallergie een snickers ziet eten zonder gevolgen, zonder ingrijpen van God, of als je iemand tegenkomt met astma die zonder moeite een paar honderd meter kan rennen mag je me waarschuwen.

Geldt trouwens ook voor iemand met een silliconen oog waar ze opeens weer door kan zien, een heup die vervangen diende te worden ter operatie waarvan de persoon opeens weer normaal kan lopen en rennen, een man die werd doodgeslagen door een bende kwaadwillende mannen en na veel gebed van de gemeente na een dag tot leven kwam, en volledig 100% fysiek werd genezen op het moment dat hij de daders vergaf, een supermarkt waar 3 mensen op 1 avond van verschillende kwalen werden genezen, en minimaal 10 mensen daardoor tot geloof kwamen omdat een Christen gewoon even een donut ging kopen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Er zijn plaatsen op de wereld waar dit gewoon normaal is. Waar mensen de Bijbel lezen, simpelweg geloven wat er staat en het in de praktijk uitvoeren. God kan makkelijk werken door dat soort mensen, omdat hun 3 kilo hersenen niet in de weg zitten, zoals bij west europeanen vaak het geval is.

Ik kan door blijven gaan met voorbeelden noemen van wonderen die op de wereld gebeuren, kan filmpjes laten zien of kan je meenemen naar de plaatsen waar het gebeurd zodat je er met je neus bovenop wordt gedrukt, maar waarschijnlijk zal het allemaal toch geen bal uitmaken. Maar wat ben ik blij dat ik weet dat we een goede God hebben. En gelukkig weet ik dat Hij ook ontzettend veel van jou houdt, en het beste me je voor heeft, of je dat nou zelf gelooft of niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik doe niet aan troefkaarten. Het is geen wedstrijd. Het gaat niet om 'gelijk krijgen'. Het gaat om de waarheid uit Gods woord en die heb ik in dit topic al laten zien.

En ik ben er van overtuigd dat dat niet zo is. Deze discussie heeft voor mij geen zin meer. bye.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Dat heb je niet, je hebt alleen jou verwrongen ideeën gepresenteerd zonder enige bijbelse onderbouwing dat Jezus hier en nu genezing, voorspoed, welvaart etc. beloofd.

Dat vind ik dus ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik doe niet aan troefkaarten. Het is geen wedstrijd. Het gaat niet om 'gelijk krijgen'. Het gaat om de waarheid uit Gods woord en die heb ik in dit topic al laten zien.

Nee hoor, die heb je niet laten zien. Ja, het gaat om de Waarheid en ik vind het triest om te zien dat jij die in deze niet zietsmile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

De volgende keer als jij iemand met een ernstige notenallergie een snickers ziet eten zonder gevolgen, zonder ingrijpen van God, of als je iemand tegenkomt met astma die zonder moeite een paar honderd meter kan rennen mag je me waarschuwen.

Geldt trouwens ook voor iemand met een silliconen oog waar ze opeens weer door kan zien, een heup die vervangen diende te worden ter operatie waarvan de persoon opeens weer normaal kan lopen en rennen, een man die werd doodgeslagen door een bende kwaadwillende mannen en na veel gebed van de gemeente na een dag tot leven kwam, en volledig 100% fysiek werd genezen op het moment dat hij de daders vergaf, een supermarkt waar 3 mensen op 1 avond van verschillende kwalen werden genezen, en minimaal 10 mensen daardoor tot geloof kwamen omdat een Christen gewoon even een donut ging kopen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Er zijn plaatsen op de wereld waar dit gewoon normaal is. Waar mensen de Bijbel lezen, simpelweg geloven wat er staat en het in de praktijk uitvoeren. God kan makkelijk werken door dat soort mensen, omdat hun 3 kilo hersenen niet in de weg zitten, zoals bij west europeanen vaak het geval is.

Ik kan door blijven gaan met voorbeelden noemen van wonderen die op de wereld gebeuren, kan filmpjes laten zien of kan je meenemen naar de plaatsen waar het gebeurd zodat je er met je neus bovenop wordt gedrukt, maar waarschijnlijk zal het allemaal toch geen bal uitmaken. Maar wat ben ik blij dat ik weet dat we een goede God hebben. En gelukkig weet ik dat Hij ook ontzettend veel van jou houdt, en het beste me je voor heeft, of je dat nou zelf gelooft of niet.

Niet om je verhaal onderuit te halen, maar niemand beweert hier dat gebedsgenezing niet kan plaatsvinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Wat is dan de waarheid?

Dat Cristus op aarde is gekomen, Zijn leven voor ons Heil heeft afgelegd en niet voor een dikke auto onder onze kont of een rijk en gezond leven.

Ja, God kan mensen genezen, soms op wonderbaarlijke manier, soms middels artsen, verplegers e.d. God heeft ons echter geen instant materiele welvaart belooft, niet belooft dat wij gezond blijven of dat wij van elke ziekte genezen.

Hij heeft alles in Zijn Hand en als we vanuit dat besef en vertrouwen mogen leven hoeven we niet langer krampachtig te doen over ziekte en armoede, maar mogen we gaan in Zijn Weg aan Zijn doorboorde handen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kun je het ook Bijbels onderbouwen?

Ik zeg overigens ook niet dat God 'instant materiële welvaart belooft'. God wil mensen leiden naar welvaart, zoals Hij ook in het OT mensen leidde naar welvaart, maar een mens is niet van de een op de andere dag ineens gruwelijk rijk. Als je bv. naar Abraham en Jacob kijkt, zie je dat hun rijkdom steeds meer toenam. Door Gods wijsheid en leiding te volgen, zal Hij je op alle gebieden van het leven kunnen zegenen. Inderdaad hoeft niemand krampachtig te doen over ziekte of armoede. Als iemand ziek of arm is, kan die persoon in vol vertrouwen en rust Gods weg gaan op weg naar gezondheid en voorspoed.

(Misschien dat de onderwerpen 'gezondheid' en 'voorspoed' ook het best in afzonderlijke topics behandeld kunnen worden en dat dit topic het best over 'genezing' kan gaan.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

So let me get this straight:

- God kan iedereen genezen

- Niet iedereen geneest (vele wel, dat zal ik nooit ontkennen! Maar niet iedereen)

- Mensen moeten eerst vrij zijn van blokkades om te kunnen genezen (blokkades als: gebrek aan kennis, oude zonden, gebrek aan geloof, etc.)

- Soms weet je niet dat je een blokkade hebt (dan kun je het dus al schudden)

- Voor die blokkades kan gebeden worden, zodat ze verdwijnen.

- Ben je vrij van blokkades, dan kun je dus ook genezen worden.

Hoe verklaar je dan directe genezingen? Mensen die het opgegeven hadden, naar een gebedsgenezingsdienst gingen en werden genezen bijvoorbeels. Waren die vrij van élke blokkade. En alle anderen die direct genezen zijn, toevallig hadden al die mensen níets wat hun relatie met de Heer in de weg stond?

En kan kunnen mensen met een hartinfarct of ernstig auto-ongeluk het ook wel schudden geloof ik... Eer je blokkades weg zijn (als je dan nog wel bij bewustzijn bent om die weg te bidden) lijkt het me al te laat.

Is het dan niet aannemelijker om te zeggen:

- God kan iedereen genezen

- Als zijn kinderen dat vragen (met oprecht hart, etc. niet als een hemelse snelservice) kunnen zij genezen worden

- Niet iedereen geneest

- God heeft plannen met jou in jouw huidige toestand, en heeft er om redenen die wij niet begrijpen met ons menselijke verstand er niet voor gekozen om je te genezen.


Samengevoegd:

Dat God iets kán wil niet zeggen dat Hij het ook doet.

Hij kán terugkomen op dit moment, Hij kon ook gisteren terugkomen.

Dit heeft Hij beloofd

Het staat in de bijbel

Wij geloven hier heilig in en kijken er naar uit

Alles zal beter worden als Hij terug komt

En toch doet Hij het nog niet.

God heeft Zijn eigen tijd voor dingen, Zijn eigen redenen. Die kunnen wij als mens niet bevatten. Waarom zou dit niet op kunnen gaan voor genezing?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

So let me get this straight:

- God kan iedereen genezen

- Niet iedereen geneest (vele wel, dat zal ik nooit ontkennen! Maar niet
iedereen
)

- Mensen moeten eerst vrij zijn van blokkades om te kunnen genezen (blokkades als: gebrek aan kennis, oude zonden, gebrek aan geloof, etc.)

- Soms weet je niet dat je een blokkade hebt (dan kun je het dus al schudden)

- Voor die blokkades kan gebeden worden, zodat ze verdwijnen.

- Ben je vrij van blokkades, dan kun je dus ook genezen worden.

Hoe verklaar je dan directe genezingen? Mensen die het opgegeven hadden, naar een gebedsgenezingsdienst gingen en werden genezen bijvoorbeels. Waren die vrij van élke blokkade. En alle anderen die direct genezen zijn, toevallig hadden al die mensen níets wat hun relatie met de Heer in de weg stond?

En kan kunnen mensen met een hartinfarct of ernstig auto-ongeluk het ook wel schudden geloof ik... Eer je blokkades weg zijn (als je dan nog wel bij bewustzijn bent om die weg te bidden) lijkt het me al te laat.

Is het dan niet aannemelijker om te zeggen:

- God kan iedereen genezen

- Als zijn kinderen dat vragen (met oprecht hart, etc. niet als een hemelse snelservice) kunnen zij genezen worden

- Niet iedereen geneest

- God heeft plannen met jou in jouw huidige toestand, en heeft er om redenen die wij niet begrijpen met ons menselijke verstand er niet voor gekozen om je te genezen.


Samengevoegd:

Dat God iets kán wil niet zeggen dat Hij het ook doet.

Hij kán terugkomen op dit moment, Hij kon ook gisteren terugkomen.

Dit heeft Hij beloofd

Het staat in de bijbel

Wij geloven hier heilig in en kijken er naar uit

Alles zal beter worden als Hij terug komt

En toch doet Hij het nog niet.

God heeft Zijn eigen tijd voor dingen, Zijn eigen redenen. Die kunnen wij als mens niet bevatten. Waarom zou dit niet op kunnen gaan voor genezing?

Ik vind het een prima samenvatting! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

So let me get this straight:

- God kan iedereen genezen

- Niet iedereen geneest (vele wel, dat zal ik nooit ontkennen! Maar niet
iedereen
)

- Mensen moeten eerst vrij zijn van blokkades om te kunnen genezen (blokkades als: gebrek aan kennis, oude zonden, gebrek aan geloof, etc.)

- Soms weet je niet dat je een blokkade hebt (dan kun je het dus al schudden)

- Voor die blokkades kan gebeden worden, zodat ze verdwijnen.

- Ben je vrij van blokkades, dan kun je dus ook genezen worden.

Hoe verklaar je dan directe genezingen? Mensen die het opgegeven hadden, naar een gebedsgenezingsdienst gingen en werden genezen bijvoorbeels. Waren die vrij van élke blokkade. En alle anderen die direct genezen zijn, toevallig hadden al die mensen níets wat hun relatie met de Heer in de weg stond?

En kan kunnen mensen met een hartinfarct of ernstig auto-ongeluk het ook wel schudden geloof ik... Eer je blokkades weg zijn (als je dan nog wel bij bewustzijn bent om die weg te bidden) lijkt het me al te laat.

Is het dan niet aannemelijker om te zeggen:

- God kan iedereen genezen

- Als zijn kinderen dat vragen (met oprecht hart, etc. niet als een hemelse snelservice) kunnen zij genezen worden

- Niet iedereen geneest

- God heeft plannen met jou in jouw huidige toestand, en heeft er om redenen die wij niet begrijpen met ons menselijke verstand er niet voor gekozen om je te genezen.


Samengevoegd:

Dat God iets kán wil niet zeggen dat Hij het ook doet.

Hij kán terugkomen op dit moment, Hij kon ook gisteren terugkomen.

Dit heeft Hij beloofd

Het staat in de bijbel

Wij geloven hier heilig in en kijken er naar uit

Alles zal beter worden als Hij terug komt

En toch doet Hij het nog niet.

God heeft Zijn eigen tijd voor dingen, Zijn eigen redenen. Die kunnen wij als mens niet bevatten. Waarom zou dit niet op kunnen gaan voor genezing?

Ja, er spelen dus veel meer factoren mee. God gebruikt de hele Bijbel om het uit te leggen, dus ik zal niet met een paar posts alles tegelijkertijd kunnen beschrijven.

Die mensen die het opgegeven hebben, zijn ook de mensen die nergens meer vertrouwen in hebben en die alleen nog maar volledig hun lot in handen van Jezus Christus kunnen leggen. Zo'n hopeloze situatie goldt bijvoorbeeld voor de man in Bethesda en de bloedvloeïende vrouw. Door zulke mensen kan God met een veel grotere kracht werken, dwars door blokkades heen.

Mensen die een onbekende blokkade hebben, kunnen daar ook achter komen door inzicht van de Heilige Geest. En God heeft andere mensen aan de gemeente gegeven die met inzicht van de Heilige Geest kunnen vertellen wat er met iemand anders aan de hand is.

God heeft geen redenen om iemand ziek te laten zijn. Gelovigen horen bij Zijn lichaam en Hij wil niet dat er ziekte in het lichaam is. Hij heeft ook mensen lief en wil niet dat ze ziek zijn. Welke vader wil nu dat zijn kinderen ziek zijn?

De bloedvloeïende vrouw had ook een stoutmoedigheid en liet niet los totdat ze genezing had. Ook de heidense vrouw hield stug vol totdat haar dochter genezen werd. Jezus' reactie kon heel bot worden opgevat, maar als heidense vrouw gaf ze het toch niet op. Ook een heidense centurion (Romein) waagde het bij de jood Jezus te komen. En een man schreeuwde 'Zoon van David, heb medelijden met mij' en hij werd berispt, maar hij liet zich niet stoppen en begon nog harder te schreeuwen. Jacob liet de engel niet los, totdat deze hem zegende.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, zo kun je de bal ook terugkaatsen: welke Vader wacht met zijn terugkomst en laat zijn kinderen op aarde waar het leven hard en slecht kan zijn (ja, ik weet het, niet als wezen enzo, maar je kunt moeilijk ontkennen dat de hemel veel beter zal zijn widegrin.gif)

En je brengt weer een nieuwe optie: God die door blokkades heen kan werken in bepaalde omstandigheden. Dus anderen waren niet wanhopig genoeg en/of hadden nog reserves naast Jezus?

En herhaal ik mezelf maar even, want hier ben je niet op ingegaan:

Dat God iets kán wil niet zeggen dat Hij het ook doet.

Hij kán terugkomen op dit moment, Hij kon ook gisteren terugkomen.

Dit heeft Hij beloofd

Het staat in de bijbel

Wij geloven hier heilig in en kijken er naar uit

Alles zal beter worden als Hij terug komt

En toch doet Hij het nog niet.

God heeft Zijn eigen tijd voor dingen, Zijn eigen redenen. Die kunnen wij als mens niet bevatten. Waarom zou dit niet op kunnen gaan voor genezing?

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Matth. 13:24-30 en 2 Petr 3:9 staat waarom Jezus nog niet terugkomt.

Er staat ook gewoon in de Bijbel dat de wederkomst nog even op zich zal moeten laten wachten. Maar wachten op genezing hoeft niet, want Jezus heeft al de zonden en ziekten gedragen.

Het kan inderdaad dat mensen niet volledig op Jezus vertrouwen, maar (ook) op andere dingen vertrouwen.

Quote:

En herhaal ik mezelf maar even, want hier ben je niet op ingegaan:

Dat God iets kán wil niet zeggen dat Hij het ook doet.

Hij kán terugkomen op dit moment, Hij kon ook gisteren terugkomen.

Dit heeft Hij beloofd

Het staat in de bijbel

Wij geloven hier heilig in en kijken er naar uit

Alles zal beter worden als Hij terug komt

En toch doet Hij het nog niet.

God heeft Zijn eigen tijd voor dingen, Zijn eigen redenen. Die kunnen wij als mens niet bevatten. Waarom zou dit niet op kunnen gaan voor genezing?

Hij heeft al genezing aan de mensheid gegeven, dus mensen hoeven niet meer op genezing te wachten. Mensen kunnen het nu ontvangen.

Waarom zou Hij wachten met genezing? Er is geen enkele reden dat mensen nog ziek zouden hoeven te blijven.

Nog een opmerking:

Geloof, hoop en liefde zijn zulke enorm grote krachten dat deze absoluut kunnen leiden tot genezing. Mensen hoeven nooit te denken dat een blokkade hen zal kunnen stoppen in het ontvangen van genezing. Blokkades kunnen worden aangewezen als redenen waarom in het verleden soms genezingen niet plaatsvonden, maar het is belangrijk dat mensen voor ogen houden dat deze blokkades aan gruzelementen kunnen worden gebroken, door geloof, hoop en liefde en de kracht/zalving van de Heilige Geest.

Jes 10,27

En het zal te dien dage geschieden, dat hun last van uw schouder afglijden zal en hun juk van uw hals, ja, het juk zal vernietigd worden op uw schouder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

In Matth. 13:24-30 en 2 Petr 3:9 staat waarom Jezus nog niet terugkomt.

Er staat ook gewoon in de Bijbel dat de wederkomst nog even op zich zal moeten laten wachten. Maar wachten op genezing hoeft niet, want Jezus heeft al de zonden en ziekten gedragen.

Dat van de zondes heb ik ook altijd geleerd, maar waar leer jij dat van de ziektes?

Quote:
Het kan inderdaad dat mensen niet volledig op Jezus vertrouwen, maar (ook) op andere dingen vertrouwen.

De ervaring leert mij dat de huisarts een stuk effectiever is met uitslag dan bidden.

Quote:
[...]Hij heeft al genezing aan de mensheid gegeven, dus mensen hoeven niet meer op genezing te wachten. Mensen kunnen het nu ontvangen.

Ik heb hier nog steeds geen goede onderbouwing van gezien, behalve wat voorbeelden. Bij dat water dat soms ging golven genas hij maar een man.

Quote:
Waarom zou Hij wachten met genezing? Er is geen enkele reden dat mensen nog ziek zouden hoeven te blijven.

Ik verkeer niet in de veronderstelling dat ik zijn wegen kan doorgronden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat van de zondes heb ik ook altijd geleerd, maar waar leer jij dat van de ziektes?

Jes 53,5

Maar om onze overtredingen werd hij doorboord, om onze ongerechtigheden verbrijzeld; de straf die ons de vrede aanbrengt, was op hem, en door zijn striemen is ons genezing geworden.

Mat 8,17

opdat vervuld zou worden, hetgeen gesproken werd door de profeet Jesaja, toen hij zeide: Hij heeft onze zwakheden op Zich genomen en onze ziekten heeft Hij gedragen.

1 Petr 2,24

die zelf onze zonden in zijn lichaam op het hout gebracht heeft, opdat wij, aan de zonden afgestorven, voor de gerechtigheid zouden leven; en door zijn striemen zijt gij genezen.

Quote:
De ervaring leert mij dat de huisarts een stuk effectiever is met uitslag dan bidden.

Dat is heel mooi. Evangelist Lucas was zoals je weet ook arts en het is heel mooi als zo iemand snel voor een oplossing kan zorgen. Als er alleen zo'n situatie is als bij de bloedvloeïende vrouw, is het altijd mooi dat je kan terugvallen op Ex. 15:26.

terwijl hij zeide: Indien gij aandachtig luistert naar de stem van de HERE, uw God, en doet wat recht is in zijn ogen, en uw oor neigt tot zijn geboden en al zijn inzettingen onderhoudt, zal Ik u geen enkele van de kwalen opleggen, die Ik de Egyptenaren opgelegd heb; want Ik, de HERE, ben uw Heelmeester.

Quote:

Ik heb hier nog steeds geen goede onderbouwing van gezien, behalve wat voorbeelden. Bij dat water dat soms ging golven genas hij maar een man.

Zie de teksten in Jes. 53:5, Mat. 8:17 en 1 Petr. 2:24.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Jes 53,5

Maar om onze overtredingen werd hij doorboord, om onze ongerechtigheden verbrijzeld; de straf die ons de vrede aanbrengt, was op hem, en door zijn striemen is ons genezing geworden.

Hoeft geen lichamelijke aandoening te zijn.

Quote:
Mat 8,17

opdat vervuld zou worden, hetgeen gesproken werd door de profeet Jesaja, toen hij zeide: Hij heeft onze zwakheden op Zich genomen en onze ziekten heeft Hij gedragen.

Idem.

Quote:
1 Petr 2,24

die zelf onze zonden in zijn lichaam op het hout gebracht heeft, opdat wij, aan de zonden afgestorven, voor de gerechtigheid zouden leven; en door zijn striemen zijt gij genezen.

Genezen kan ook van de zondes genezen zijn, na je dood dus.

Daarnaast vind ik dit lukraak neerzetten van een vers eng en niet verantwoord.

Quote:

[...]Dat is heel mooi. Evangelist Lucas was zoals je weet ook arts en het is heel mooi als zo iemand snel voor een oplossing kan zorgen. Als er alleen zo'n situatie is als bij de bloedvloeïende vrouw, is het altijd mooi dat je kan terugvallen op Ex. 15:26.

Er zijn dus ook gevallen waarbij niet iedereen geneest.

Quote:
terwijl hij zeide: Indien gij aandachtig luistert naar de stem van de HERE, uw God, en doet wat recht is in zijn ogen, en uw oor neigt tot zijn geboden en al zijn inzettingen onderhoudt, zal Ik u geen enkele van de kwalen opleggen, die Ik de Egyptenaren opgelegd heb; want Ik, de HERE, ben uw Heelmeester.

Er zijn vele andere kwalen en niemand (behalve Jezus) kan de geboden houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoeft geen lichamelijke aandoening te zijn.

Idem.

Genezen kan ook van de zondes genezen zijn, na je dood dus.

Daarnaast vind ik dit lukraak neerzetten van een vers eng en niet verantwoord.

Ps 103,3

die al uw ongerechtigheden vergeeft, die al uw krankheden geneest,

Spr 4,22

Want zij zijn leven voor wie ze vinden, genezing voor hun ganse lichaam.

Zelf kun je bij elk vers de context bekijken. Bij de genezingen door God in het OT en door Jezus in het NT kun je zien dat het genezing betreft qua lichaam, ziel en geest. Als je de grondteksten zou bestuderen zou je tot dezelfde conclusie komen.

Quote:

Er zijn dus ook gevallen waarbij niet iedereen geneest.

In welke gevallen dan?

Quote:
Er zijn vele andere kwalen en niemand (behalve Jezus) kan de geboden houden.

In Jezus Christus kan elke gelovige alle geboden houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid