Holla 0 Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Admod note: Offtopic posts verwijderd, hou het eens wat meer ontopic hier edit: woordkeuze ietwat verbeterd Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 @ Nienke: off topic? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 16 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2008 Quote: Op dinsdag 15 januari 2008 21:52:32 schreef Raido het volgende: Ik zie God eigenlijk niet als 'Ie heeft het buskruit niet uit gevonden'... God is niet een of andere Casemodder, Mad Scientist of Broodjesbakker zonder Recept.. God sprak én het was. Krachtig Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Quote: Op woensdag 16 januari 2008 13:08:58 schreef Raido het volgende: Als je nou eens kijkt naar de omschrijvingen naar God in je laatste posting, wat ben je dan? 1. Zijn Kind --> Hij is jou Vader 2. Je bent schoongewassen in het Bloed van Zijn Zoon --> Je bent een Godsmoordenaar 3. Hij is jou HEER --> Dus ben jij zijn knecht 4. Hij is jou Redder --> Dus jij bent hulpeloos 5. Hij is jou Meester --> Dus ben jij zijn slaaf (of leerling) 7. Hij is jou Koning --> Dus jij bent zijn onderdaan. Zie jij die dingen ook in? Je kunt nog zo keihard al die dingen helemaal stuiterdestuiterbeleven en superradicaal voor Jezus gaan in je leven. Je kunt inzien dat God je Koning, Meester of Heer is, maar zie je ook in dat jij 'ellendig, en jammerlijk, en arm, en blind, en naakt' bent? Als laatste, je roept om vast voedsel in plaats van melk, wist je dat die melk juist heel voedzaam is en dat het altijd nog God is die beslist of jij klaar bent voor dat voedsel. Denk je nou echt dat het allemaal koek en ei zou zijn wanneer je 'gaat leven door de Geest' (ik hoop van harte dat je niet bedoeld dat de melk niet het leven door de Geest is overigens). Melk is toch een van de dingen die in de Bijbel synoniem is met het aller mooiste.. Beter dan goud zelfs. Denk daar eens over na, weet je plaats. Nog even en ik ruil mijn NBV in voor een Statenvertaling, mijn Opwekking voor de Psalmen, Arie vd Veer voor Dirk Heemskerk of Willem v. Vlastuin, de CU voor de SGP en de telegraaf voor het RD. Ik denk dat ik als evangelo steeds bevindelijker begin te worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Je gaat de goede kant op. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Quote: Op donderdag 17 januari 2008 16:51:44 schreef Frique het volgende: Mwah, Aalt, dat vind ik een beetje een slap argument, als je een keer een tampon gebruikt kan dat vlies ook al breken, er zit dan wel een gaatje in het maagdenvlies maar lang niet groot genoeg voor zo'n tampon. Quote: Op donderdag 17 januari 2008 16:56:47 schreef KennethB het volgende: Helaasch, je hebt dan een verbond met je tampon. Quote: Op donderdag 17 januari 2008 16:57:37 schreef Machiavelli het volgende: Zou je die dan nog wel mogen weggooien na gebruik? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Hetzelfde topic: Quote: Op donderdag 17 januari 2008 19:52:04 schreef Aalt het volgende: [...] wie zegt dat God wil dat we een tampon gebruiken Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 ik lig dubbel hier Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ja, onze vrienden Barbapapa, Aalt en Booster zorgen wel voor een vermakelijk verloop van dit topic ... Bijna alle posts hier van de laatste tijd zijn óf posts van hen, óf reacties op hen Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Quote: Op woensdag 16 januari 2008 16:56:18 schreef KarinW het volgende: Weet iemand iets anders dan nagellak voor om een ladder in een panty te stoppen voor verder ladderen? Quote: Op woensdag 16 januari 2008 18:45:13 schreef AndreasJ het volgende: Ducttape Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Quote: "Barbapapa" schreef het volgende: [...] God heeft het al gegeven. Mensen moeten het alleen nog pakken. Quote: "Booster" schreef het volgende: Wat probeer je nou te zeggen??? Stop je pinpas in de lucht en pinnen maar???? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 00:13:17 schreef Barbapapa het volgende: [...] Een A4 is altijd een Audi, maar een Audi is niet altijd een A4. Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 07:56:47 schreef Zion13 het volgende: [...] Nee hoor, een A4 kan ook papier zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 12:23:47 schreef KennethB het volgende: Ik word wakker en denk: hey, een verkoper aan de deur. Hm, dit duurt wel erg lang voor een verkoper... zou het waar kunnen zijn? Hoera, een Jehova! JG: "Wij zitten over de hele wereld!" Ik: "Wij ook." JG: "Niet waar!" Ik: "Nou, misschien op antartica niet." JG: "Weet je door wie de Katholieke kerk is opgericht?" Ik: "O nee, krijgen we het Constantijn verhaal weer?" JG: "Eh ja? Dat was een heiden he..." Ik: "Lees je kerkvaders, Ignatius van Antiochie heeft het in 110 al over de Katholieke kerk." JG: "En jij gelooft dat?" Ik: "Ja, het is gewoon historisch materiaal. Hoe denkt u dat u aan uw Bijbel komt? Dat is het 'product' van de kerk." JG: "En Mozes dan?" Ik: "Wat heeft die er dan mee te maken?" JG: "Die was profeet!" Ik: "O, u denkt dat de Bijbel uit de hemel is komen vallen?" JG: "We hebben toch hulp van God nodig?" Ik: "Dat betwijfel ik niet." JG: "Waaraan kennen we waar geloof dan?" Ik: "Persoonlijk of dogmatisch?" JG: Fijne dag Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 poging nmr 4... * joozt en dwarrel dachten het zelfde Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 00:43:43 schreef Sacerdos het volgende: Men zou kunnen zeggen zo niet zeker er zal een opwekking in dit land komen,niet een opwekking die wordt gedacht in de pinksterclubjes,maar een terugkeer tot de Kerk van Jezus Christus,waar iedereen zich schuldig is bij te voegen.Die opwekking zal er komen door het aanhoudende gebed van hen die daar elke dag in de Kerk en thuis om bidden. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Quote: Op zaterdag 19 januari 2008 23:38:06 schreef MarinusCopy het volgende: Mijn homoseksuele kater Job is stiekum toch hetero. Zelfs mijn huisdieren verraden me.... Hoe ik het weet? nou als onze poes jet 5 kopietjes van Job uitperst is het nog al voor de hand liggend... jobje word morgen verwerkt tot babi pangang. Beschuit met muisjes dan maar? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Ik ben heel blij met de kittens, maar het was wel onverwacht. Hij heeft 5 jaar samengewoond met twee feline topmodellen zonder ook maar enige interesse te tonen. Nu ja Job zit al 2 maanden met een enorme grijns op zijn smoel dus ik had het kunnen weten.... ergens... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 13:10:26 schreef Dwarrel het volgende: poging nmr 4... * joozt en dwarrel dachten het zelfde En ik ook... G E N I A A L ! ! ! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Pius liet een berichtje achter m'n profiel en ik vind em persoonlijk wel gedenkwaardig (Belangrijk om te weten; ik ben supervisor van een callcenter ) Quote: Wees gegroet Liset, Druk met telefoneren, Het callcenter is met u. En u heeft de meest prettige stem onder uw telefonistes. Verleid ons niet tot onnodige aankopen. Maar verlos ons van ons geldoverschot Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 Quote: Op zondag 20 januari 2008 18:31:30 schreef Liset het volgende: Pius liet een berichtje achter m'n profiel en ik vind em persoonlijk wel gedenkwaardig (Belangrijk om te weten; ik ben supervisor van een callcenter ) Hij's goed, ja! En ik zal het berichtje van Pius in mÃjn profiel hier maar niet posten, want dan staat morgen de politie aan zijn deur! Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 20 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2008 prachtig En ook goed voor je profielhits Link naar bericht Deel via andere websites
kobusjuh 0 Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Quote: Op maandag 21 januari 2008 16:22:54 schreef Frique het volgende: Jeeeej alle jongens door de pleej! Jongens zijn gemeej! Jeej verzuipeej! Hupsakeej, vastgebondeej in de zeej! Jeej hoezeej hoezeej, jongens zijn niet okeeeeeej! Grinnik Ondanks dat ik zelf jongen ben vind ik dit soort spot echt om te gillen en té melig om niet hier te posten... Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 Quote: Op vrijdag 18 januari 2008 12:27:20 schreef JoostG het volgende: [...] JoostG zou ik ook afkorten als JG Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 Quote: Op dinsdag 22 januari 2008 09:26:27 schreef ThijsK het volgende: [...] JoostG zou ik ook afkorten als JG Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 Quote: Op dinsdag 22 januari 2008 22:29:11 schreef Casper het volgende: [ Op zaterdag 19 januari 2008 10:03:47 schreef Amazone het volgende: Mond op mond reclame werkt meestal het best.] Viezerik volgens mij is het mond tot mond Quote: Op dinsdag 22 januari 2008 22:34:26 schreef PascalPas het volgende: Officieel wel.. maar mond-op-mond is soms veel lekkerder. Quote: Op dinsdag 22 januari 2008 22:46:09 schreef Casper het volgende: ja mond op mond is wel lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten