Spring naar bijdragen

Wat doe jij volgend jaar?


Aanbevolen berichten

ik ga beginnen op de chn in leeuwarden met de hbo-studie sociaal pedagogisch hulpverlener. Lekker breed, want ik weet nog niet echt wat ik wil gaan worden. Daar hoop ik de komende jaar achter te komen... heb er zin in en bid dan ook dat het goed mag komen. Heb nl. al een jaar verprutst aan de pabo....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

hmm volgend jaar rond deze tijd hoop ik mn bachelor te hebben en n heel eind op weg te zijn met m'n master..

Waarschijnlijk zal ik weer n totaal nieuwe groep vrienden hebben..(dat lijkt laatste jaren elk jaar te wisselen)

verder is er n kansje dat ik dan omstreeks deze tijd voor n paar weken terugga naar australie..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal volgend jaar allang blij zijn als ik eindelijk van die kl*te school af ben.

En dan ga ik proberen eindelijk eens iets te doen wat ik leuk vind, een baan waarbij ik niet constant gemept en stijfgescholden wordt. (alhoewel iedere baan waarin ik niet gemept en uitgescholden wordt al leuk is knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eind dit jaar heb ik normaal gezien mijn bachelordiploma godgeleerdheid en godsdienstwetenschappen - dat klinkt zo ongelooflijk geleerd. puh2.gif

En volgend jaar doe ik eigenlijk niet speciaal iets superspannends, ik wil gewoon een master en nadien graag een master na master volgen in de zelfde richting. En daarna, sjah, da's nog lang genoeg. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Volgend jaar zit ik hopelijk in Leuven @ de etf. zitten hier meer Etf'ers?

Hee, ik zit ook in Leuven! Niet aan de etf (er was hier op credible wel iemand die daar zat hoor, ik ben alleen compleet vergeten wie...) maar aan de KUL, maar toch, het gebeurt niet vaak dat er op credible iemand in mijn stad gaat studeren. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid