Spring naar bijdragen

Wat doe jij volgend jaar?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

He, dat gaat Gusto ook doen, volgens mij
smile.gif

En een vriendin van mij gaat dat ook doen waarschijnlijk, wordt nog druk daar joh widegrin.gif

Ik ga volgend jaar verder met het 2e jaar van Facility Management in Nijmegen. Eerste jaar beviel erg goed, studiehouding had alleen wat aandacht nodig. Als ik dat het komende jaar wat beter doet gaat het helemaal goedkomen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga een tijdje werken en dan 17/11 trouwen big-smile.gif en daarna reizen met mijn dan echtgenoot! smile.gif

(Erg leuk om mensen te vertellen, men verwacht kennelijk niet gauw zo'n antwoord van een 18-jarige die net haar VWO af heeft gerond puh2.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ga volgend jaar Psychologie studeren in Utrecht, als ik ingeloot word.
Als ik niet word ingeloot, weet ik het nog niet. Opties zijn:

- halfjaar werken, halfjaar reizen

- Studie Psychologie in Groningen

- Andere studie (al kost het me waarschijnlijk wel weer een jaar om uit te vinden welke dan
widegrin.gif
)

- Nog een keer EH
clown.gif

* NienkeJ is ingeloot smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Laatste (3e) jaar van mijn bachelor Economie op de Erasmus Universiteit Rotterdam... naast mijn studie wil ik wat andere activiteiten gaan ontplooien, in de zin van vrijwilligerswerk, waarschijnlijk via YFC met jongeren in Rotterdam en daarnaast leiding geven aan een tienerclub in mijn kerk big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid