Dowien 0 Geplaatst 21 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2007 ik ga beginnen op de chn in leeuwarden met de hbo-studie sociaal pedagogisch hulpverlener. Lekker breed, want ik weet nog niet echt wat ik wil gaan worden. Daar hoop ik de komende jaar achter te komen... heb er zin in en bid dan ook dat het goed mag komen. Heb nl. al een jaar verprutst aan de pabo.... Link naar bericht Deel via andere websites
Lizzy! 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Havo 5. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 als ik aangenomen wordt ga ik een DTS doen in australie Link naar bericht Deel via andere websites
mirjam26 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 k ga weer een jaartje juf spelen Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Weer dat psychologische gedoe.. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 volgend jaar hoop ik, middels een stage, mijn opleiding af te ronden. Als het mee zit, kan ik dan de crew vragen twee letters van mijn nick af te halen. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Ik ga, als ik mijn problemen met de unie en het ib opgelost krijg wiskunde studeren Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Ik wissel trouwens van toegepaste psychologie (voornamelijk organisatie psychologie) naar algemene universitare psychologie.. dus er veranderd wel wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Ik ga de opleiding tot vrachtwagenchauffeur doen en werken bij de Zeeman in het magazijn. (Vrachtwagens uitladen...) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 * *nath* gaat beginnen aan opleiding commerciele economie of een jaar het land uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 ik ga dit topic toch ff kicken adhv de openingspost Gister naar de open avond geweest van 't action year, en ik zie het echt helemaal zitten! Zijn er meer die overwegen (of zeker weten ) te solliciteren? Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 hmm volgend jaar rond deze tijd hoop ik mn bachelor te hebben en n heel eind op weg te zijn met m'n master.. Waarschijnlijk zal ik weer n totaal nieuwe groep vrienden hebben..(dat lijkt laatste jaren elk jaar te wisselen) verder is er n kansje dat ik dan omstreeks deze tijd voor n paar weken terugga naar australie.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Volgend jaar hoop ik 3e jaars Journalistiekstudente te zijn en dat schooljaar op mediareis te gaan!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik ga volgend jaar naar Indonesie samen met God opwekking brengen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 God zal je vast wel erg dankbaar zijn voor die hulp... Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Studeren in Utrecht en hopelijk een opleiding doen die wel geschikt voor me is ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ik zal volgend jaar allang blij zijn als ik eindelijk van die kl*te school af ben. En dan ga ik proberen eindelijk eens iets te doen wat ik leuk vind, een baan waarbij ik niet constant gemept en stijfgescholden wordt. (alhoewel iedere baan waarin ik niet gemept en uitgescholden wordt al leuk is ) Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Quote: Op zaterdag 24 november 2007 12:26:14 schreef Michie23 het volgende: Ik ga volgend jaar naar Indonesie samen met God opwekking brengen Cool misschien doet God het eerder samen met jou, maar goed Link naar bericht Deel via andere websites
Candy Online 0 Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Laatste jaar pedagogiek volgend jaar.. en doorwerken in de psychiatrie: helemaal te gek! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Eind dit jaar heb ik normaal gezien mijn bachelordiploma godgeleerdheid en godsdienstwetenschappen - dat klinkt zo ongelooflijk geleerd. En volgend jaar doe ik eigenlijk niet speciaal iets superspannends, ik wil gewoon een master en nadien graag een master na master volgen in de zelfde richting. En daarna, sjah, da's nog lang genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Mido 0 Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Volgend jaar zit ik hopelijk in Leuven @ de etf. zitten hier meer Etf'ers? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Geen idee... Wie weet bestaat de aarde niet meer, wie weet is de antichrist aan de macht, wie weet ben ik gestorven, wie weet is de samenleving in elkaar gestort en moet ik maar zien te overleven, wie weet ben ik dan bezig met het behalen van een master titel... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Quote: Op woensdag 28 november 2007 21:55:47 schreef Mido het volgende: Volgend jaar zit ik hopelijk in Leuven @ de etf. zitten hier meer Etf'ers? Hee, ik zit ook in Leuven! Niet aan de etf (er was hier op credible wel iemand die daar zat hoor, ik ben alleen compleet vergeten wie...) maar aan de KUL, maar toch, het gebeurt niet vaak dat er op credible iemand in mijn stad gaat studeren. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 volgend jaar... geen idee. zoals altijd is het maar weer zien waar ik terecht kom. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Hetzelfde als dit jaar hopelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten