Mr. Emilio 0 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Ik de niet aan sport. Sport is voor watjes. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Quote: Op dinsdag 18 september 2007 20:58:12 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik de niet aan sport. Sport is voor watjes. Hoezo dat dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Sport is voor mensen die lichamelijke beweging ontlopen of ontberen tijdens hun alledaagse leven. Derhalve: sport is voor watjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 Quote: Op dinsdag 18 september 2007 20:56:23 schreef gewoon Paultje het volgende: Ik kan het even niet meer volgen Ann. Eerst zeg je dat je geen mensen tegen wilt komen tijdens het sporten, en nu zeg je dat je met iemand samen wil gaan. Ik dacht dat je individueel wilde sporten. En trouwens, met sporten kom je altijd mensen tegen. Ben ik dom of... Nou ja, het zal wel... Nee lol ik schreef het gewoon veel te kort en simpel op, zoals ik wel vaker doe. Wat ik bedoel is, dat ik wel iemand wil om samen mee te gaan sporten. Mijn broer ofzo moest die willen. Maar bvb bij joggen vind ik het vervelend mensen tegen te komen, ik zou dan liever alleen ergens afgelegen joggen. In clubs mensen tegenkomen vind ik niet erg hoor, maar alleen ga ik er zowiezo niet heen, durf ik niet zo goed. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst 19 september 2007 O, daty is iets wat je gewoon moet doen. Bijv. met badminton. Kijk een sof er een badmintonclub is in de plaats waar je woont. Ga er een of meerdere keren kijken, en als het je leuk kijkt doe je gewoon mee. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 18 september 2007 21:19:07 schreef Mr. Emilio het volgende: Sport is voor mensen die lichamelijke beweging ontlopen of ontberen tijdens hun alledaagse leven. Derhalve: sport is voor watjes. Nee hoor, ik fiets elke dag een uur en een kwartier(gemiddelt), en afgezien daarvan volleybal ik. Ik kan niewt stil zitten begrijp je? En dat maakt geen watje van me. Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 ik heb gesoftbald, en loop nu een beetje hard, zwem en skat een beetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 ik heb vroeger alleen gevoetbald (maar twee weken, ik heb totaal twee doelpunten gemaakt: 1 eigen doelpunt en 1 buiten de tijd en ik was als enige blij)... Dus voetbal bleek niet voor mij weggelegd! Gelukkig maar... Op het moment heb ik het advies van Gewoon Paultje opgevolgd: ik druk me elke morgen en elke avond weer 10 keer op, ik hoop weer wat kracht in mijn lichaam terug te krijgen, dat is de laatste tijd er een beetje uitgevlogen maar het wordt weer beter! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Ik doe aan zwarte-koffie drinken en roken. Ook een hele prestatie. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Sporten. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 21:00:50 schreef Justidee het volgende: Op het moment heb ik het advies van Gewoon Paultje opgevolgd: ik druk me elke morgen en elke avond weer 10 keer op, ik hoop weer wat kracht in mijn lichaam terug te krijgen, dat is de laatste tijd er een beetje uitgevlogen maar het wordt weer beter! Kijk, dat moeten we hebben!! @ Mistique: Dat doe ik je niet na!! @ Pius: Wat is er mis met sporten? Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Voor mijn gezondheid was vooral het stoppen met roken een heel goede keuze! Dat ik daarna weer (tijdelijk) terugviel was wel ff jammer maar inmiddels ben ik volgens mij al 3 of 4 jaar rookvrij! Maar koffiedrinken doe ik nog wel als een gek, de hele dag door lijkt wel. Ik weet ook niet of dat nou slecht is voor je... @ GewoonPaultje: Jawel, het helpt zekers, ik ga het opvoeren en als het kan uitbouwen en als De Heer het mij gunt ben ik ook het liefste elke avond aan de fitness, ik hoop het! Ik wil echt wel gezonder en beter leven maar je moet wel roeien met de riemen die je hebt, de Mac ga ik ook echt mee stoppen want dat was ook nog een verslaving, zo zoetjes aan worden al mijn zonden weggewassen en dan ben ik in Holy Mount Zion met Jezus... Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 21:16:08 schreef gewoon Paultje het volgende: @ Pius: Wat is er mis met sporten? Weet ik het, ik vind er meestal gewoon zo weinig aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 ik train bijna elke avond mijn buikspieren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Kijke eens, een meisje die haar buikespieren traint, dat had ik niet verwacht... Ben je er echt een uurje mee bezig ofzo, of doe je gewoon 20 push-ups ofzo en dan ben je klaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Quote: Op zondag 23 september 2007 15:14:25 schreef gewoon Paultje het volgende: Kijke eens, een meisje die haar buikespieren traint, dat had ik niet verwacht... Ben je er echt een uurje mee bezig ofzo, of doe je gewoon 20 push-ups ofzo en dan ben je klaar? 50 puch-up's en dan klaaaar Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 * Corientje123 heeft vanavond aan Aqua Varia mee gedaan. (soort van aqua arobics maar dan net iets anders) Best wel actieve sport.. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 2 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2007 Quote: Op zondag 23 september 2007 20:00:12 schreef Liedewij het volgende: [...] 50 puch-up's en dan klaaaar met klappen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Tegenwoordig ook fitness, 1 keer in de week, om mijn rugspieren te trainen. Link naar bericht Deel via andere websites
vlinder580 0 Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 korfbal Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Volleybal Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Volleybal vond ik altijd zo'n gruwelijke sport. Ok ja, ik vond sport in het algemeen nogal gruwelijk, om eerlijk te zijn. En over meisjes die hun buikspieren trainen: ik heb ook lang dagelijks sit-ups gedaan enzo, onvoorstelbaar saai maar het loont wel. Nuja, sinds ik buikdans moet ik dat niet meer doen, mijn buikspieren zijn stevig en soepel genoeg zonder dat gedoe en daar ben ik absoluut niet kwaad om! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Quote: Op zaterdag 15 december 2007 23:05:07 schreef Pius_XII het volgende: Volleybal wat, volleybal je, of bedoel je iets anders? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik doe niet aan sport omdat het ongezond is en ik geloof dat je geen zelfmoord mag plegen. Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 fitness skateboarden Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op zaterdag 29 december 2007 00:32:13 schreef Gorthaur het volgende: Ik doe niet aan sport omdat het ongezond is en ik geloof dat je geen zelfmoord mag plegen. Hoezo is sport zelfmoord plegen? Ik begrijp je niet helemaal... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten