Dwarrel 43 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 stomme tussenstand Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 En jaap toch gewonnen. Ik vind het toch leuk voor hem. Al had ik het toch leuker gevonden als Brian had gewonnen, maar ach, nu is al die heisa weer voorbij Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Brian is eruit jaap heeft gewonnen... die gast kan btw écht niet normaal doen Link naar bericht Deel via andere websites
Marillion 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Eindelijk.... Afgelopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 TERROR JAAAAAP!!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Quote: Op donderdag 22 mei 2008 23:30:20 schreef Marillion het volgende: Eindelijk.... Afgelopen. Inderdaad, geen kansloze figuren meer die constant hun mond vol hebben over huub en weetikwie allemaal. Zum kotsen, kansloos en laag gebeuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 als je er niks mee te maken wil hebben, waarom post je dan... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Quote: Op donderdag 22 mei 2008 23:37:29 schreef Dwarrel het volgende: als je er niks mee te maken wil hebben, waarom post je dan... Om mijn mening te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 ik ben benieuwd aan welke goede doelen Jaap z'n geld gaat geven ik heb er weinig vertrouwen in Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Japiejapiejapiejapiejoooohoooohooojapiejoooooooojapiejooohoooo hooooo Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Quote: Op donderdag 22 mei 2008 23:41:03 schreef hopeloos het volgende: ik ben benieuwd aan welke goede doelen Jaap z'n geld gaat geven ik heb er weinig vertrouwen in Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar, aangezien het de helft van zijn geld zou moeten gaan worden, heb ik er ook niet zo veel vertrouwen in Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2008 Ik hoorde van iemand (heb nl zelf niet gekeken) dat het geld naar stichting Jaap ging. Kortom, die knakker is naast een debiel ook nog eens eerloos. Edit: typfoutje waardoor het op iets leek wat ik niet wilde zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Typfoutje Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op donderdag 22 mei 2008 23:36:49 schreef Machiavelli het volgende: [...] Inderdaad, geen kansloze figuren meer die constant hun mond vol hebben over huub en weetikwie allemaal. Zum kotsen, kansloos en laag gebeuren. Het zegt wel wat over de gemiddelde gouden kooi kijker dat jaap won. De jongen is lelijk van binnen en van buiten. Ik bedoel: als je je populariteit vnlk te danken hebt door de diverse uitscheidingsfuncties tegen je medebewoners te gebruiken..... Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Op zich vind ik het wel weer wat hebben dat niet het perfecte rolmodelletje wint, wat weer geweldig op de omslag van weet ik veel wat staat. Bij dit soort dingen is het altijd: die ziet er goed uit, die laten we doorgaan. Jaap heeft volgens mij gewoon het spel goed gespeeld. Bij Idols, So you wanna be a popstar, Big Brother enz enz is het altijd gewoon wie er goed in het plaatje pas, niet eens wie het meeste talent heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Ik denk dat ik me voor de volgende serie ook maar opgeef Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Ik denk dat je na een maand gillend weg zou rennen Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Dan ben ik voor jou Joost Misschien ga ik het dan zelfs kijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 08:19:33 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Het zegt wel wat over de gemiddelde gouden kooi kijker dat jaap won. Als je de halve finale had gekeken dan had je geweten dat het niet aan de kijker te wijten is dat Jaap gewonnen heeft. Jaap had een vrij grote voorsprong door een interne stemming die uiteindelijk net niet ingelopen kon worden door Brain. Quote: De jongen is lelijk van binnen en van buiten. Ik bedoel: als je je populariteit vnlk te danken hebt door de diverse uitscheidingsfuncties tegen je medebewoners te gebruiken..... Jaap was dus niet populairder dan Brain. Sowieso mankeerde aan alle deelnemers wel wat. Ik vind het elitaire gepraat een beetje uit den hoge. Naar de halve finale keken 2 miljoen mensen, maar nee, niemand kende iemand uit zijn eigen omgeving die het keek, want het was toch eigenlijk maar voor het klootjesvolk. Stel je voor zeg, dat iemand weet dat je naar de gouden kooi keek... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 08:52:05 schreef hopeloos het volgende: Ik denk dat je na een maand gillend weg zou rennen Ik denk dat ik dusdanig verrassend uit de hoek zou komen dat ik per direkt crew-af zou zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 08:52:55 schreef Thorgrem het volgende: Ik vind het elitaire gepraat een beetje uit den hoge. Dat is het ook, maar het is een uiterst gerieflijke en smaakvolle positie, dus schuldig voelen erover doe ik mij niet. Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 08:52:55 schreef Thorgrem het volgende: Naar de halve finale keken 2 miljoen mensen, maar nee, niemand kende iemand uit zijn eigen omgeving die het keek, want het was toch eigenlijk maar voor het klootjesvolk. Stel je voor zeg, dat iemand weet dat je naar de gouden kooi keek... Dat zou inderdaad dodelijk zijn voor je reputatie. 2 Miljoen mensen die kijken, dat zijn ongeveer 14,6 miljoen mensen die niet keken, dan is het goed mogelijk dat je met een beschaafde kennissen, vrienden en familiekring geen mensen in je omgeving hebt die het keken. Overigens ken ik in mijn omgeving wel klootjesvolk die het keek. Helaas. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Kijk het vaak, omdat de clienten op mn werk het wel volgen. Is grappig voor een paar keer, maar ik zal het uit mezelf niet kijken. Wel grappig dat er een toch beetje onverwachte winnaar is gekomen Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 11:17:19 schreef Machiavelli het volgende: Overigens ken ik in mijn omgeving wel klootjesvolk die het keek. Helaas. Het aloude credo "brood & spelen" werkt nog steeds voor dat slag vrees ik. Ik zie de overeenkomsten wel met het Romeinse Rijk.... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2008 Quote: Op vrijdag 23 mei 2008 11:17:19 schreef Machiavelli het volgende: [...] Dat is het ook, maar het is een uiterst gerieflijke en smaakvolle positie, dus schuldig voelen erover doe ik mij niet. Je hoeft je er ook niet schuldig over te voelen. Je moet uitspreken wat je denkt. Maar veel mensen die dergelijke uitspraken doen keken zelf ook zo nu en dan. Maar omdat het sociaal schijnbaar niet wenselijk is gaan ze zich er in het openbaar wel tegen af zetten. Quote: [...]Dat zou inderdaad dodelijk zijn voor je reputatie. 2 Miljoen mensen die kijken, dat zijn ongeveer 14,6 miljoen mensen die niet keken, dan is het goed mogelijk dat je met een beschaafde kennissen, vrienden en familiekring geen mensen in je omgeving hebt die het keken. Overigens ken ik in mijn omgeving wel klootjesvolk die het keek. Helaas. Haal daar ook maar een paar miljoen kinderen vanaf en een paar miljoen bejaarden die enkel voor speciale gelegenheden de TV aanzetten. Over het algemeen zul je dan zien dat van het normaal reguliere TV kijkende volk een vrij groot aandeel wel eens of vaker naar de gouden kooi heeft gekeken. En op zich is het gewoon plat vermaak, maar dat zijn zoveel shows. Ik vond dit niet smakelozer dan een willekeurige dagvulling van een 3FM of RTL4. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten