Spring naar bijdragen

Jouw ideale man/vrouw - Deel II


Aanbevolen berichten

Hee, dat heb ik dus ook, ik ben zwaarder en groter dan mijn vriend, maar hij is wel sterker en sneller enzovoort. Soms is dat frustrerend hoor!

Hij kan er wel niet goed tegen dat ik hakken draag, de arme schat voelt zich aangetast in zijn mannelijkheid als ik te hard boven hem uitsteek ofzo. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoe groot ben jij eigenlijk?

Mijn vriend is een meter 76 en ik een meter 78, dus normaal is het verschil nauwelijks zichtbaar, maar als ik hakken draag is het wel vrij duidelijk, en dat vindt hij niet zo prettig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoe groot ben jij eigenlijk?

Mijn vriend is een meter 76 en ik een meter 78, dus normaal is het verschil nauwelijks zichtbaar, maar als ik hakken draag is het wel vrij duidelijk, en dat vindt hij niet zo prettig.

Och dat valt toch wel mee! Een oude vriendin van me, die is 187 en haar (inmiddels ex)vriendje is 167 nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hee, dat heb ik dus ook, ik ben zwaarder en groter dan mijn vriend, maar hij is wel sterker en sneller enzovoort. Soms is dat frustrerend hoor!

Mwah, wij mannen mogen toch nog wel een beetje macht hebben? puh2.gif

Quote:
Hij kan er wel niet goed tegen dat ik hakken draag, de arme schat voelt zich aangetast in zijn mannelijkheid als ik te hard boven hem uitsteek ofzo.
widegrin.gif

Gek, maar het voelt idd erg fijn als mijn vrouw haar schoenen uit heeft en ik de mijne aan. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Zeker, maar mijn vader (lang en dun) met zijn 2e vrouw (klein en dik) is toch minder erg dan een oudtante van mij, die op haar trouwfoto's elke keer op een stoel zit terwijl haar man ernaast staat, omdat zij ongeveer 30cm langer was dan hij. Zeker als je beseft dat dit 70 jaar na hun trouwdag, terwijl ze allebei al dood zijn, nog steeds een bekend familie-feitje is. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Mwah, ik vind het niet zo vervelend dat ik iets wat klein ben. Maar je wordt wel vaak dwerg of smurf genoemd. engel.gif Maarja, je moet wel de hele tijd tegen mannen opkijken, zelfs tegen vrouwen. puh2.gif

Maarjah, de ideale man moet iig langer zijn dan mij. Is ook niet zo moeilijk als je rond de 1.63 bent. En christelijk, liefst evangelisch. En uiterlijk: hmm liefst donker haar en blauwe ogen.puh2.gif

Haha, en als het een muzikant is vind ik het helemaal cool handsup.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Opzich ben ik wel gesteld op een gave huid bij iemand.. het moet geen roker zijn.. kleur haar maakt mij niets uit.. kleur ogen maakt me niets uit.. grootte van de borsten doet me vrij weinig (ja heel groot vind ik eigenlijk maar niets).. gewoon het totaalplaatje..

Altijd moeilijk uit te leggen.. maar wat ik net noemde daarvoor is iets makkelijker te 'meten'.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwah, ik vind het niet zo vervelend dat ik iets wat klein ben. Maar je wordt wel vaak dwerg of smurf genoemd.
engel.gif
Maarja, je moet wel de hele tijd tegen mannen opkijken, zelfs tegen vrouwen.
puh2.gif

Maarjah, de ideale man moet iig langer zijn dan mij. Is ook niet zo moeilijk als je rond de 1.63 bent. En christelijk, liefst evangelisch. En uiterlijk: hmm liefst donker haar en blauwe ogen.
puh2.gif

Haha, en als het een muzikant is vind ik het helemaal cool
handsup.gif

Hihi, klinkt bijna als mijn ideaal plaatje. knipoog_dicht.gif Alleen ben ik 4 cm langer. knipoog_dicht.gif Ow, en evangelisch is ook niet 'n pré; zou het wel heel fijn vinden als ie gelooft en daarbij ook 'n beetje op 't zelfde spoor zit als ik. Verder vind ik blond haar ook best engel.gif

En 'n pak moet 'm goed staan e_53.gif

Maar muzikanten of licht/geluidstechnici hebben echt wel "voorkeur". Die snappen mijn hobbies & voorliefde dan tenminste!

Link naar bericht
Deel via andere websites

de ideale man:

- die kookt

- zeurt niet

- is niet jaloers

- is lief en attent

- houdt van mij

- laat mij mijn eigen leven leiden en doet dat zelf ook

- vindt mijn vriendinnen leuk

- is bij voorkeur lang

- heeft vooral erg veel plezier in zijn leven

- is niet carriéregericht

- is een beetje een eikel (af en toe) (daar val ik nou helaas op bloos.gif)

- weet wat hij wil

- vindt mij de lekkerste vrouw die er op aarde rondloopt!

als je bij deze omschrijving past dan mag je me mailen knipoog_dicht.gif maar ik denk dat de kans erg klein is widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

de ideale man:

- die kookt

- zeurt niet

- is niet jaloers

- is lief en attent

- houdt van mij

- laat mij mijn eigen leven leiden en doet dat zelf ook

- vindt mijn vriendinnen leuk

- is bij voorkeur lang

- heeft vooral erg veel plezier in zijn leven

- is niet carriéregericht

- is een beetje een eikel (af en toe) (daar val ik nou helaas op
bloos.gif
)

- weet wat hij wil

- vindt mij de lekkerste vrouw die er op aarde rondloopt!

als je bij deze omschrijving past dan mag je me mailen
knipoog_dicht.gif
maar ik denk dat de kans erg klein is
widegrin.gif

Wordt wel wat lastig ja knipoog_dicht.gif Maar doe je best en vind de uitzondering puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

het moet wel een verdraagzaam tiepje zijn bij mij bloos.gif ik heb soms veel buien, en hij moet heel lief maar soms ook heel gemeen en plagerig zijn en het zou handig zijn als hij wel over zijn gevoelens durft te praten want ik ben echt een gevoels mens. en hij moet vooral betrouwbaar zijn

verder heb ik echt een zwak voor licht getinte jongens, met van die heele bruine ogen en donker haar, en ik hou een beetje van machoo'tjes die stiekem toch wel erg lief zijn, en ietsje langer dan mij (hoeft niet veel langer, wat gelukkig best makkelijk gaat met 1.64 big-smile.gif en natuurlijk moet hij ook voor God leven, en ook gewoon opzoek zijn.

Hij moet tegen al mijn rare gewoontes en gedachtespinsels kunnen en ik moet er echt mee kunnen lachen en vooral gek doen.

TOch moet hij ook heel serieus en lief zijn en ik moet er goed meee kunnen praten want ik praat veeeel hihi en en oo ik kan echt uren doorgaan bloos.gif

nou ja hij moet vooral gewoon van mijn gekke persoontje houden, onvoorwaardelijk big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je eindigt naar alle waarschijnlijkheid toch met een totaal ander type als dat je gedacht had.
rofl.gif

In mijn geval absoluut waar, in feite ben ik van "soort zoekt soort" naar "tegenpolen trekken elkaar aan" gegaan widegrin.gif

Wat ik vroeger dacht: donker haar + sociaal of creatief beroep + meegaand karakter

Wat ik nu heb: blond haar + financieel beroep + *&^)eigenwijs

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid