Spring naar bijdragen

Jouw ideale man/vrouw - Deel II


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Pff hoe ziet mijn iedeale vrouw eruitpuh2.gif Lengte zal bij mij niet zo snel een probleem zijn met mijn 1.96, zolang ze maar korter is vind ik het best. Voor de rest heb ik qua uiterlijk niet echt specifieke eisen, ze moet gewoon mooi zijn. Qua innerlijk lief, lekker eigenwijs, spontaan. Lekker algemene eisen maar tot nu toe ben ik dan ook op de meest uiteenlopende typetjes gevallen. Ik zie het lekker welknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Mijn ideale vrouw veegt m'n gat af als ik ooit dement mocht worden,dan zal ik hetzelfde doen.
yes.gif

Uhh ja zo kun je het ook omschrijven dat je iemand wil met wie je oud zal worden... waar je tegen kunt zeggen "Met jou wil ik oud en grijs worden". Heerlijk is het om dat te kunnen zeggen of te horen! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Uhh ja zo kun je het ook omschrijven dat je iemand wil met wie je oud zal worden... waar je tegen kunt zeggen "Met jou wil ik oud en grijs worden". Heerlijk is het om dat te kunnen zeggen of te horen!
party.gif

Akkoord, dát is diplomatieker. rofl.gifflower.gif Het doet er inderdaad verder niets aan af. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou het op 'oud en gerimpeld'. Met m'n ex praatte ik er wel eens over hoe leuk het later zou zijn, konden we elkaar porren met onze wandelstokken enzo, en rolstoelraces houden in het bejaardenhuis. Nuja, dat zou toch niet helemaal goedgekomen zijn, aangezien hij 13 jaar ouder was zou dat hele samen-oud-worden-gedoe niet helemaal eerlijk verlopen zijn. Misschien moet ik mijn huidige vriend ook maar eens vragen wat hij vindt van rolstoelraces. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

naja mijn ideale man.....

best moeilijk.

VOoral dattie zichzelf mag en kan zijn in de relatie met mij, dattie gewoon lekker zn gang kan gaan en ook gaat. dattie muzikaal is, is ook super... en dattie lieve sms-jes kan sturen.... zorgzaam... en dattie ook accepteerd dat ik zorgzaam ben voor hem...

achja je hoort het al... ik ben verliefd

shit happens

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

naja mijn ideale man.....

best moeilijk.

VOoral dattie zichzelf mag en kan zijn
in de relatie met mij,
dattie gewoon lekker zn gang kan gaan en ook gaat. dattie muzikaal is, is ook super... en dattie lieve sms-jes kan sturen.... zorgzaam
... en dattie ook accepteerd dat ik zorgzaam ben voor hem...

achja je hoort het al... ik ben verliefd

shit happens

hee dat ken ik puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

naja mijn ideale man.....

best moeilijk.

VOoral dattie zichzelf mag en kan zijn in de relatie met mij, dattie gewoon lekker zn gang kan gaan en ook gaat. dattie muzikaal is, is ook super... en dattie lieve sms-jes kan sturen.... zorgzaam... en dattie ook accepteerd dat ik zorgzaam ben voor hem...

Dat klinkt als mij.... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat klinkt als mij....
puh2.gif

jamaar... jij heet probably joost, en mijn vriend rudy... hellp misschien heb ik dan wel twee of drie ideale mannen... er zwerft hier misschien nog wel eentje om... knipoog_dicht.gif

nieuw topic!! help ik heb meerdere ideale partners puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Een dame die innerlijk en uiterlijk heel veel op Beyonce Knowles lijkt
knipoog_dicht.gif
, Iets bruiner mag ook wel trouwens, maar zowieso val ik op bloedmooie vrouwen, maar dan ook bloed- en bloedmooi maar dan wel in dienst van God... Zeg maar gewoon engelen!

De vrouw die God voor je apart heeft gezet is bloedmooi door de ogen van onze Hemelse Vader...

Ik neem aan dat jij een man bent die ook zo knap is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik geloof wel dat ik in De Hemel knapper ben knipoog_dicht.gif

Maar als God je apart heeft bewaard voor Zijn Koninkrijk en als ik werkelijk bij Hem hoor, is het niet verwonderlijk dat de dienaren van satan mij het leven knap moeilijk hebben gemaakt omdat ik niet met hun kwade werken meegedaan heb. Ik geloof inderdaad dat God een bloedmooie vrouw voor mij heeft bedoeld idd, wat jij zegt zoals God het heeft bedoeld, het goede dat tot mij komt komt in Zijn Naam zo dus ook mijn vrouw, ik wete ook zeker dat haar hart en dat van mij in Jezus is. Dat is Gods Wil, alleen die vervelende satan heeft mij al 32 jaar van die waarheid weten af te houden, maarja, als God iets Wil zal het gebeuren. So het enige wat ik nog kan zien is dat satan het blijft proberen maar ik weet dat hij een leugenaar is, ongeacht wat hij mij in het vlees heeft aangedaan. Volgens mij geeft hij het ook op zodra ik Jezus helderder zie en Zijn Waarheid. Dan heeft hij natuurlijk geen macht meer maar hij probeert het wel natuurlijk want hij haat het Licht immers. Ik leef immers in de Geest! Thats who i really am. Toch blijft het moeilijk hoor met al die antichristen om me heen.

Once there were two roads before us, to pick our choice, but Good has overcome bad, the sheep has heard The Master's Voice!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je mist het woordje God denk ik...

Maar ja, dat weet ik zeker... Hij heeft een plan met me!

En ik geloof ook dat ze bloed- en bloedmooi is, en ja, zat mensen die mij dat niet gunnen (vooral mannen knipoog_dicht.gif) maar gelukkig ook mensen die ook de Wil van God doen en mij doorzien en bidden voor mij. Zijn Wil geschiedde!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is eerder jouw wil natuurlijk dat je een bloedmooie vrouw wil. En je wilt natuurlijk graag dat dat God's wil is. Verder vind ik het een beetje oppervlakkigheid verhult in een religieus jasje. Alleen maar denken aan het bloedmooie mokkel dat God je zal geven. Maar de binnenkant blijkbaar onbelangrijker achten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

satan zegt: vervloekt de hongerigen want hun maag zal leeg blijven!

gelukkig geloof ik, door het zoeken en verlangen naar gerechtigheid en naar Hij, die Het Licht is, en na de doop en het opnieuw geboren in Hem, De Waarheid: "Zalig, de hongerigen want hun maag zal verzadigd worden"... Als satan mij me hele leven op aarde in miserie weet te houden, zou het me nog niet uitmaken, ook al denk ik niet dat dat zo is. Het Koninkrijk der Hemelen is hier al, het is een plek op aarde, echter dieven roven het hier van ons weg...

In de Hemel echter, zullen zij dara niet toe in staat zijn omdat daar De Heer regeert tot in Eeuwigheid!


Samengevoegd:

Maar ik geloof ook dat het realiseren van het Koninkrijk binnen en buiten ons al tijdens dit aardse leven kan manifesteren...


Samengevoegd:

Maar bedenk ik ineens, dat ik offtopic bezig ben, maar Jezus heeft ook gezegd: Dat de Vader door en door werkt, dus ook op Sabbathsdag, zo dan is het geen schande om goed te doen op Sabbathsdag, of woorden van Licht te vertellen die als 'offtopic' worden beschouwd knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid