Spring naar bijdragen

Jouw ideale man/vrouw - Deel II


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

en bovendien zouden veel vrouwen het niet leuk vinden aan het ideaal van beyonce knowles te moeten voldoen. Het zou voor mij een reden zijn geen relatie te beginnen met iemand. Ik ben ik, en als een man vind dat ik aan het ideaal van beyonce moet voldoen dan kan hij lekker buiten gaan spelen, maar niet met mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik moet toch eerlijk zijn? Er wordt gevraagd wat mijn ideale vrouw is, moet ik dan liegen ofzo? Ik weet ook wel dat ik niet de ideale man ben voor menig vrouw, daar was ik ook al een tijd lang achter hoor.

Natuurlijk mag je eerlijk zijn, maar vraag eens aan jezelf, hoe goed ken jij Beyonce eigenlijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp je wel hoor, ik ben ook geen fan van Enrique Iglesias of Justin Timberlake... Ik vind Beyonce nou eenmaal enorm mooi en ze heeft een stem die mij een goed gevoel geeft, wat is dara verkeerd aan? Dat heb ik bij een heleboel vrouwen totaal niet, Britney Spears, Mariah Carey of Jessica Simpson... Mijn ideale vrouw is nou eenmaal OOK uiterlijk aantrekkelijk, maar dan wel in Zijn Naam...

Natuurlijk ken ik Beyonce niet maar ze geeft me wel een 'goed gevoel'... Maar toegegeven: De vrouw die De Heer voor mij heeft bestemd is nog veeeeeeeel mooier en houd enorm van De Heer, en dus ook van mij!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik moet toch eerlijk zijn? Er wordt gevraagd wat mijn ideale vrouw is, moet ik dan liegen ofzo? Ik weet ook wel dat ik niet de ideale man ben voor menig vrouw, daar was ik ook al een tijd lang achter hoor.

Dat jij zegt dat een dergelijke vrouw als haar je ideale vrouw is, is niet erg. Maar dat je het als de mening en wil van God gaat verhullen/verkopen vind ik te ver gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Je mist het woordje God denk ik...

knipoog_dicht.gif inderdaad...

Quote:
Maar ja, dat weet ik zeker... Hij heeft een plan met me!

En ik geloof ook dat ze bloed- en bloedmooi is, en ja, zat mensen die mij dat niet gunnen (vooral mannen
knipoog_dicht.gif
) maar gelukkig ook mensen die ook de Wil van God doen en mij doorzien en bidden voor mij. Zijn Wil geschiedde!

Ja ben ik met je eens, maar wat als God geen vrouw voor je in petto heeft maar een eenzame weg om Hem te volgen?

Natuurlijk mag je eerlijk zijn in dit topic, dat zijn er meer widegrin.gif

Maar je manier van God daarin betrekken verbaasd me een beetje, je bent overtuigd dat God je een vrouw gaat geven, maar wat als dat nu net niet Zijn idee is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

O God, als ik nou geen politiek correct antwoord geef wordt ik zeker nog meer aangevallen?


Samengevoegd:

I stand alone in Him, and that is The Secret Place of The Most High, dan moet ik verstandig zijn als een slang en onschuldig als een duif. Maar spirituele hoogmoed is een gevaar waar ik niet in wil verdwalen, dus satan ga weg van mij!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Diana: "getrouwd zijn" en "eenzaam zijn" zijn, helaas vaak, niet elkaars tegengestelden.

Ik denk dat er heel veel gronden zijn om te geloven dat God voor niemand eenzaamheid in petto heeft, ook al kan de wereld iets als eenzaamheid bezien. Ik heb kluizenaars gesproken die zich het minst eenzaam voelen als er niemand om hen heen is, en ik ken gehuwden die eenzaam zijn tot het bot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Diakio: weet ik wel, maar over het algemeen denken mensen dat je eenzaam bent zonder partner, vandaar die woordkeuze...

Een huwelijk kan als een gevangenis zijn/ worden, vaak merk ik dat mensen denken dat wanneer ze getrouwd zijn, alles wel goed komt. Maar dan is denk ik juist het handen uit de mouwen steken, want houden van is een werkwoord...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid