WonderfulStar 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Joh. 'Ik weet het nog niet' lijkt vrij veel op 'ik denk er nog over na of ik het zal doen'. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Joh. 'Ik weet het nog niet' lijkt vrij veel op 'ik denk er nog over na of ik het zal doen'. Ik denk er ook over na. Dus ik probeer nu de voor- en nadelen tegen elkaar weg te strepen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Dat bedoelde ik dus ook. Dat je zei dat je er over na dacht (vrij vertaald) en daarna het advies krijgt om er over na te denken Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Dat bedoelde ik dus ook. Dat je zei dat je er over na dacht (vrij vertaald) en daarna het advies krijgt om er over na te denken Oke, ik snap hem Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Mijn beste vriendin zegt dat het ordinair en hoerig is. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Niet te druk om maken, ik vind het zelf ook niet mooi maar he, zo lang het niet in mijn navel hoeft moet ik daar niet over gaan zeuren toch. Als jij het leuk vindt, maakt het niet zo veel uit wat je beste vriendin zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Sorry, maar dat vind ik onzin. Je loopt toch niet dag in dag uit in een blote buik om dat ding te showen? En wat zou er 'hoerig' aan zijn? Waar komt die associatie vandaan? Omdat er minder kuise meiden zijn die toevallig ook zo'n piercing hebben? Gaan je benen opeens heel makkelijk uit elkaar door een stukje lichaamsversiering? Don't think so. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik vind het ook niet hoerig. Ligt er helemaal aan hoe je je verder kleed. Kijk, kleed jij je hoerig, dan zal het er ook hoerig uit zien. Zo niet, dan niet. Maar dan gaat het niet eens om de piercing, maar om het totaalplaatje. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik vind het ook niet hoerig. Ligt er helemaal aan hoe je je verder kleed. Kijk, kleed jij je hoerig, dan zal het er ook hoerig uit zien. Zo niet, dan niet. Maar dan gaat het niet eens om de piercing, maar om het totaalplaatje. x2 Ik wil echt steeds liever die lippiercing, kan niet wachten tot ik een baantje heb Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik denk dat ik een tijdje ga wachten en als ik hem dan nog wil dat ik hem dan neem. De reacties zijn verschillend. Vriendin met navelpiercing is enthousiast. Iemand anders impliceerde dat ik er te dik voor was! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jij te dik? Laat me niet lachen Iig moet je je niet teveel aantrekken van andere mensen. De enigen waar jij je nu nog wel wat van moet aantrekken zijn je ouders, verder niemand Link naar bericht Deel via andere websites
mj00131 0 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Laatst poste ik hier over mijn problemen met mijn VCH-piercing, ik kan vertellen dat ik 'm eruit heb gehaald. Hij was (voor zover ik weet) niet ontstoken ofzo, maar het wondje ging gewoon niet dicht. Gisteravond wist ik het ineens zeker; hij ging eruit. En ik denk dat het een hele goede beslissing is. Het gaf me toch zelfs ook een fijn idee nu weer helemaal puur natuur te zijn. Misschien had God dit al een hele tijd in gedachten, maar negeerde ik dit de hele tijd. Ik ben in elk geval blij met mijn beslissing, nu hopen dat het gaatje mooi dichtgroeit zonder problemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Klinkt heel goed. Gefeliciteerd. Link naar bericht Deel via andere websites
MaRijuh 0 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Tjah, ik heb tunnels... mijn gaten in de oren zijn beide 10 mm.. daarnaast heb ik ook eens tweede knopjes er bij en in enzit er over na te denken om er nog twee bij te plaatsen XD Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik zit erover te denken om het gaatje naast een van mijn tunnels ook te gaan stretchen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik heb 1 helix piercing, 1 orbital piercing daaronder en dan nog 2 anti tragus piercings daaronder. De helix piercing was niet bepaald pijnlijk om te zetten, voelde er eigenlijk vrij weinig van. De orbital piercing was een ander verhaal. Eerst werden er 2 gaatjes apart gepierced met in elk een staafje. Dit deed al...vrij veel pijn. Na 3 maanden kon ik terugkomen om de uiteindelijke orbital erin te laten zetten die door beide gaatjes heengaat. De anti-tragus piercings...wat heb ik me een partij zitten schelden, haha, maar ze zijn het zo waard geweest ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik heb sinds afgelopen vrijdag 2 helixen erbij in mijn andere oor *blij blij* Deed wel een stuk meer pijn dan mijn eerste helix, en het bloedde zo erg dat de pierster vroeg of ik gisteren gezopen had ofzo xD Echt compleet het tegenovergestelde van mijn eerste piercing, die ongeveer pijnloos en bloedloos was Maar ik kan er nu al op slapen en heb bijna geen korstjes meer en het is het supermooi! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Haha! Ik las priester in plaats van pierster. Wel fijn dat het zo snel geneest, Annz. Jij hebt ondertussen (samen met wat anderen) mijn lippiercing irl gezien. En daar heb ik vandaag een zwart bolletje voor binnen gekregen samen met twee paar nieuwe tunnels van 8mm. Misschien binnenkort toch nog naar de 10 (en dat terwijl ik eerst tot max. 6mm zou gaan). Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Oeh tof! Zwart bolletje gaat je super staan Nath! En ik ga toch maar niet beginnen aan stretchen denk ik. Ik heb echt maar één set mooie plugjes gezien en persoonlijk vind ik tunnels ook niet echt mooi dus ik hou het lekker op 1,6 mm Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ja, voor een setje plugs moet je het niet doen. Ik heb nu echt het meest eenvoudige en goedkope wat er bestaat. En zelfs dat vind ik nog leuk. https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... ryl-plug-0 (in het wit en rood) Welke plugs vind jij dan mooi? Heb wel een aantal prachtige plugs gezien, maar die zijn stikduur. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Annzie: Zijn die look-a-like-plugs dan niet wat? Ik wil ook (nog) een piercing. Wat me tegen houdt is over het algemeen dat er geen (betrouwbare) piercingstudio in de buurt is, eerst een half uur treinen maakt vaak dat ik het niet plan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nepplugs vind ik zo mogelijk nog lelijker. Het is vooral 2-6 mm waar ik de lelijke in vind zitten, terwijl ik daar toch echt doorheen moet voor ik die mooie kan. Alhoewel Gorilla Glass plugs ook nog wel leuk zijn, maar idd duur ja. Deze https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... -paua-plug vind ik mooi en op deze https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... iet-plug-0 ben ik verliefd. Maar nu moet ik zeggen dat ik nu ook veel meer mooie plugs zie dan eerst, hebben ze hun assortiment vernieuwd ofzo? @WS: dan combineer je het zetten van een piercing met een bezoekje aan ons ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ga jij dan met me mee? ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Melizzy 0 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 AOP breidt geloof ik regelmatig hun assortiment uit? Ik bestel daar ook bijna altijd mijn piercing spul, dus ook plugs en tunnels. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ja klopt ja, AOP heeft een deel van het assortiment dat regelmatig vervangen wordt, en ook gewoon dingen die erbij komen. Al mogen ze wel wat meer mooie helixen verkopen al zeg ik het zelf. Die BCR's wordt ik zo langzamerhand een beetje zat @WS: ja hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten