*nath* 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Bij mijn broer was het pas erg. Mijn broer heeft een tijdje een wenkbrauwpiercing gehad. Toen hij hem net had laten zetten zei mijn opa een paar maanden niets meer tegen hem. Wordt leuk als ik er een(/meerdere) neem. Ach, ik ben in ieder geval goed voorbereid op zijn reactie Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Wow, heftig zeg.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die ik ken op zo`n manier reageerd op een piercing. Ikzelf heb overigens dus nog nooit zo`n reactie van iemand gehad. Maar goed, tis maar goed dat je erop voorbereid bent.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Quote: Op maandag 21 mei 2007 16:42:15 schreef Feebs het volgende: Nou, het is net alsof je een nieuwe jas koopt. als er dan een gat in zit, issie veel minder waard, dan wil je m eigenlijk ook niet... Ik zou het eerder zo bekijken: een mooie jas is prima, maar als die mooie jas ook nog eens versierd wordt door er een pracht van een broche op te steken kan je er zo 20 euro meer voor vragen! Ik denk dat het uiteindelijk allemaal afhangt van smaak, ik heb nog geen enkel sluitend objectief argument voor of tegen piercings gehoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2007 Mijn man had toen ik hem leerde kennen ook een wenkbrauwpiercing en het stond hem zó goed! Helaas nu niet meer, en ik probeer hem nog steeds over te halen om een nieuwe te laten zetten Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Quote: Op maandag 21 mei 2007 15:54:11 schreef Flipper het volgende: Je bent al 100% ! Vreemd, dat je die toestand terug wilt brengen naar minder... ??? Flipper daarom zou je ook nooit naar de kapper mogen en moet je voor altijd je baard laten staan enzo... want anders ben je niet meer 100%... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op dinsdag 22 mei 2007 10:02:04 schreef das fritsel het volgende: [...] daarom zou je ook nooit naar de kapper mogen en moet je voor altijd je baard laten staan enzo... want anders ben je niet meer 100%... En dan mogen de benen ook enit meer geschoren worden Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 27 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2007 Quote: Op dinsdag 22 mei 2007 10:02:04 schreef das fritsel het volgende: [...] daarom zou je ook nooit naar de kapper mogen en moet je voor altijd je baard laten staan enzo... want anders ben je niet meer 100%... Dat is zó kvlt Maar ik snap je punt ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Miss-kausalaya 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 heb zelf een neusknopje, dus lekker onschuldig.. tis wel een wiet knopje.. maar ach dat zie je niet heel erg goed opzich van ver ofzo.. En ik heb 2 tattoo's .. op mijn linkerarm sterrenbeeld kreeft.. en op mijn rechter arm spiraal tribal.. Beiden zo'n 5 cm groot ongeveer.. Deed totaal geen zeer.. sterker nog vond dat gevoel wel ja hoe zal ik het zeggen.. wel oke zeg maar.. Maar hou het wel bij 2 tattoos.. misschien later als ik ouder ben en kids zou hebben, misschien de voorletter of naam als tattoo.. maar dat zien we dan wel weer.. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Quote: Op zondag 27 mei 2007 21:38:26 schreef Dante het volgende: [...] Dat is zó kvlt Maar ik snap je punt ^^ mee eens Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 ik had een neuspiercing, maar heb die uitgedaan, toen ik een labret liet zetten (piercing onder de lippen, in het midden) want ik wou niet te veel gedoe in mijn gezicht...ik draag dan ook een bril, dus teveel is teveel. en ik heb 2 gaatjes in elk oor. de neuspiercing deed het meeste pijn, maar dan spreken we over '1 seconde pijn' de labret had ik niet eens gevoeld groetjes eli Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Piercing eruit dan is het gaatje dicht binnen een paar weken. Dus geen blijvende open gesperde gaten en scheuren. Link naar bericht Deel via andere websites
h-a-n-n-a 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 (ik heb niet alles gelezen) Ik denk echt niet dat het erg is om te doen wat jezelf leuk vindt! je laat toch geen piercing zetten om God te kwetsen ofzo!? als je sober wil leven, dan moet je dat zeker doen, maar of het nodig is betwijfel ik! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Quote: Op woensdag 13 juni 2007 14:09:31 schreef ElisasilE het volgende: de labret had ik niet eens gevoeld Niet...?? Ik kon wel door de grond zakken, en zo kleinzerig ben ik niet.. gelukkig duurde het niet lang, alleen echt het moment dat de naald er doorheen ging en heb ik er verder geen last van gehad! Quote: Op woensdag 13 juni 2007 15:49:46 schreef RawRanX het volgende: Piercing eruit dan is het gaatje dicht binnen een paar weken. Dus geen blijvende open gesperde gaten en scheuren. Het ligt eraan wat voor piercing het is. Bij bijvoorbeeld een navelpiercing 'hangt' er echt een piercing in. Zeker 1 met allemaal tierelantijntjes is redelijk zwaar en zo wordt je gaatje best wel groot. Dat blijf je vaak wel zien, ookal issie eruit. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Ja, maar geen jaren. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 keb een tepelpiercing, en wil een tongpiercing wat ik nei durf XD Link naar bericht Deel via andere websites
Chillem 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 Quote: Op woensdag 13 juni 2007 16:47:43 schreef netjuuuh het volgende: keb een tepelpiercing, en wil een tongpiercing wat ik nei durf XD Hoe ben je ooit op het idee gekomen om een tepelpiercing te nemen Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 13 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2007 k vind t mooi en wou t al een paar jaar Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik heb gelezen dat een tepelpiercing in de linker tepel kan zorgen voor onvruchtbaarheid. Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 wat een onzin! Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ja, dat vond ik nou ook, maar het kan ook de rechter zijn geweest. In ieder geval is het niet goed voor je vruchtbaarheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik wil al een poosje een tattoo. Maar mijn twijfels zijn dat je een stof Ãn je huid spuit die eigenlijk giftig is. Ook is het erg definitief. En mijn ouders willen het niet. Ik vind zoiets mooi: Ik mag geen piercings van mijn ouders, en ach, ik vind dat ook niet zo belangrijk Iedereen moet dragen wat hij/zij mooi vind. Ik vind dat als het met zorg gebeurd/gezet word, je niet echt jezelf mishandeld. Link naar bericht Deel via andere websites
netjuuuh 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 ik doe gwoon wat ik mooi vind, en denk er goed overna, je moet zoiets nooit impulsief doen ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Ik ontwerp die krengen. Alleen mogen ze niet geplaatst worden op de onderrug. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 15:33:02 schreef RawRanX het volgende: Ik ontwerp die krengen. Alleen mogen ze niet geplaatst worden op de onderrug. Waarom niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2007 Quote: Op donderdag 14 juni 2007 14:07:28 schreef RawRanX het volgende: Ja, dat vond ik nou ook, maar het kan ook de rechter zijn geweest. In ieder geval is het niet goed voor je vruchtbaarheid. Hoezo dan niet? Onderbouwing gewenst. Geldt dat voor mannen en vrouwen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten