Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 422
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zat laatste naar de claustrofobische film: 'buried' te kijken over iemand die in irak door terroristen levend begraven is in de woestijn.

Deze man wordt in een kist wakker een paar meter onder de grond met een mobiele telefoon en wat kleine spulletjes zoals een zaklantaarn en een aansteker ed.

Hij vraagt om hulp via zijn mobieltje, en moet allerlei instanties bellen die moeten gaan uitzoeken waar hij zich bevind. Elke keer zie je het accu metertje op zijn telefoon kleiner worden.........pffff denk je dan als je je dan verplaatst in de hoofdpersoon.

Nadeel: Je kijkt 1,5 uur naar een man in een kist die belt en waarvan de situatie steeds penibeler wordt. Maar toch is het een spannende film, je ergste nachtmerrie!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Les hommes et les Dieux wil ik heel graag zien. Ik hoor er heel veel goede dingen over en heb heel wat zeer positieve recensies gelezen. smile.gif

Overigens zag ik onlangs een deel van The Ghostwriter en ik vond 'm tegenvallen. Heb 'm niet helemaal gezien en zal binnenkort het tweede deel bekijken, maar ik had er veel meer van verwacht na diverse positieve verhalen. Ik heb geen recensies gelezen vooraf, dus ik heb geen idee wat het algemene beeld van deze film is. Heeft iemand de film gezien? En zo ja: wat vond je ervan en waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ben benieuwd! Ga em vanavond kijken!

Net als Fair Game... ook erg benieuwd naar

Fair Game was erg interessant, maar ook een lange zit (2 uur). Is niet lang voor een film, maar er komt weinig (fysieke) actie in voor. En het is een onderwerp waar je je aandacht goed bij moet houden. Maar was er absoluut positief over! Ook een mooie vrouw in de hoofdrol widegrin.gif

Buried was erg gaaf! Knap dat je een film zo spannend kan maken terwijl je eigenlijk de hele tijd kijkt naar een man die levend begraven is. Een absolute aanrader!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Die twee moet ik ook nog zien. Ben benieuwd.

Eergisteren naar Unstoppable geweest. Was an sich wel een leuke film, alleen voorspelbaar. Wat mij betreft heb je de film gezien als je de trailer gezien hebt.

Het lijkt me een kopie van Taking Pelham 123.. Eveneens met Denzel Washington

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid