Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]Ik raad hem af. Hij is vooral onzinnig + Jolie met haar Fat Lip.

Ik vind het wel een aanrader. Ik vond het een best goede film. In ieder geval een leuke film. Alleen het einde was een beetje jammer. Uitnodigend voor een Salt2, maar daar zit ik niet op te wachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 422
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ik vind het wel een aanrader. Ik vond het een best goede film. In ieder geval een leuke film. Alleen het einde was een beetje jammer. Uitnodigend voor een Salt2, maar daar zit ik niet op te wachten.

Zo zie je maar weer dat smaken verschillend zijn. Ik vond er erg weinig verhaal inzitten. Spoiler:

In eerste instantie lijkt dat er een beetje te komen. Er komt een boef binnen en daarna gaat de film over in een reusachtige achtervolging. Dat duurt en duurt, de boef gaat dood omdat hij de man van Salt doodschiet.

Dan gaat het weer verder met veel rennen en wat Kung Fu Dancing. Opeens blijkt collega ook een superdupergeheime boef en Salt toch weer eigenlijk niet.

Nja. Vond het dus maar een matig gebeuren. Centurion is bijna leuker knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ze zijn groot. Buitensporig groot. En er zit een geul/goot in.
big-smile.gif

Haha als er nog eens een dijk dreigt door te breken, dan leggen we haar ervoor en vangt ze het water op... in die geul/goot van dr puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Afgelopen zaterdag The Expendables en The Last Airbender gezien.

The Expendables vond ik verrassend genoeg nog erg leuk om te zien ook! Even verstand op nul en lekker kijken.

The Last Airbender vond ik qua special effects erg goed, qua verhaal en acteerprestaties iets minder.

Vanavond tijd voor Machete en Resident Evil.. ben benieuwd!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Afgelopen zaterdag The Expendables en The Last Airbender gezien.

The Expendables vond ik verrassend genoeg nog erg leuk om te zien ook! Even verstand op nul en lekker kijken.

The Last Airbender vond ik qua special effects erg goed, qua verhaal en acteerprestaties iets minder.

Vanavond tijd voor Machete en Resident Evil.. ben benieuwd!

Jij brengt dag en nacht door in de bios?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Jij brengt dag en nacht door in de bios?

Ehmm sinds kort komt het er dicht in de buurt puh2.gif

Heb samen met een goede vriend de Pathe Unlimited pas aangeschaft. Onbeperkt films kijken voor 18 euro per maand! Daar moet je natuurlijk wel goed van genieten he knipoog_dicht.gif

Machete was trouwens echt een baggerfilm zeg! (gelukkig wassie gratispuh2.gif) en Resident Evil is zeker aan te raden.. Zeker in IMAX! widegrin.gif Geweldige effecten.. in 3D nog gaver om te zien

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd, ik ga er vrijdag naar toe. Ik ben wel van de exploitation, dus ik denk dat Machete wel goed zal vallen bij mij. Wordt een bioscoopdagje, want ik ga die dag ook Enter the Void zien, de nieuwe film van Gaspar Noé, de regisseur van Irréversible. Die laatste is wat mij betreft één van de beste films ooit gemaakt, ondanks dat je na afloop zwaar geschokt achter blijft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

The American ga ik ook nog kijken.

The Expendables is leuk he knipoog_dicht.gif

@Henriette: Het is op zich wel aardig om te zien.. maar sommige stukken zijn gewoon erg slecht geacteerd.. viel me tegen van een cast met toch een hoop bekende namen erin.

@TBM: Laat ff weten hoe Enter The Void is wil je? Ben ik ook benieuwd naar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

The American ga ik ook nog kijken.

The Expendables is leuk he
knipoog_dicht.gif

Ja, hij is leuk. Gewoon lekker lomp en eigenlijk is hij gewoon enorm slecht. Een film door en voor Sylvester Stallone. Hij zet zichzelf ook echt enorm als held neer. Wel komisch. Alleen dat stukje met Schwarzenegger slaat echt nergens op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, hij is leuk. Gewoon lekker lomp en eigenlijk is hij gewoon enorm slecht. Een film door en voor Sylvester Stallone. Hij zet zichzelf ook echt enorm als held neer. Wel komisch. Alleen dat stukje met Schwarzenegger slaat echt nergens op.

Haha

"What's wrong with him?"

"He wants to become president"

widegrin.gif

Idd eigenlijk een typische Stallone film ja.. maar verstand op nul en lekker kijken.. dan is het prima te doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh, en zaterdag waarschijnlijk naar The American.

Quote:

The American ga ik ook nog kijken.

Ben er zondag heengeweest, maar ik vond er eigenlijk niets aan. Misschien is het gewoon niet mijn soort film. Maar het duurde heel lang voordat we hem een beetje interessant begonnen te vinden, een hele hoop blijft onduidelijk, we vonden hem eigenlijk saai..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid