annzie 1 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hoe heet die film ook al weer? Pan's Labyrinth? Dat was een prachtige film inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Pan's Labyrinth inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ik vond die 'handige' scene nog best eng trouwens. überhaupt is het eigenlijk nog wel een best enge film. Maar niet té eng gelukkig, ik heb er niet over gedroomd namelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ontroerende film. Alleen jammer dat hij vol zat met marxistische propaganda. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Ach, een beetje propaganda links en rechts moet kunnen. Daar zijn filmmakers goed in. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Oh, Pan's Labyrinth, wat een prachtige film! Een duister sprookje, ik hou daar wel van. En ik moest zo janken aan het einde Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ik zat laatste naar de claustrofobische film: 'buried' te kijken over iemand die in irak door terroristen levend begraven is in de woestijn. Deze man wordt in een kist wakker een paar meter onder de grond met een mobiele telefoon en wat kleine spulletjes zoals een zaklantaarn en een aansteker ed. Hij vraagt om hulp via zijn mobieltje, en moet allerlei instanties bellen die moeten gaan uitzoeken waar hij zich bevind. Elke keer zie je het accu metertje op zijn telefoon kleiner worden.........pffff denk je dan als je je dan verplaatst in de hoofdpersoon. Nadeel: Je kijkt 1,5 uur naar een man in een kist die belt en waarvan de situatie steeds penibeler wordt. Maar toch is het een spannende film, je ergste nachtmerrie!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ben benieuwd! Ga em vanavond kijken! Net als Fair Game... ook erg benieuwd naar Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Quote: Op maandag 29 november 2010 17:43:53 schreef RobertF het volgende: Pan's Labyrinth inderdaad. is dat Spoiler: die film die in de Spaanse burgeroorlog speelt, met dat meisje dat in een soort sprookjeswereld terecht komt terwijl om haar heen de marxisten tot kattenvoer worden verwerkt? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ik had gisteren Invictus gekeken, over Mandela en de vieze zwetende dikbebuikte rugbymannen. Was best leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Net Scott Pilgrim vs The World gekeken. Wat een geweldige film is dat! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Heeft iemand toevallig de film 'les hommes et les dieux' gezien? Ik houd meestal wel van Franse films en ik vroeg me af of het iets is? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Quote: Op dinsdag 30 november 2010 20:54:48 schreef ...me... het volgende: Heeft iemand toevallig de film 'les hommes et les dieux' gezien? Ik houd meestal wel van Franse films en ik vroeg me af of het iets is? Ik heb hem zelf niet gezien maar ik hoor er uitsluitend goede dingen over. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Misschien dat ik maar gewoon ga, als het qua film nu heel erg tegen valt ga ik gewoon genieten van de Franse taal ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Cornelius, Spoiler: zo zou je het inderdaad kunnen omschrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Quote: Op dinsdag 30 november 2010 21:03:41 schreef RobertF het volgende: Cornelius, Spoiler: zo zou je het inderdaad kunnen omschrijven. ok, thanks. Dan was het idd wel een aardige film, met vrij uitgesproken marxistische geschiedvervalsingenisinterpretatie Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Quote: Op dinsdag 30 november 2010 21:03:07 schreef ...me... het volgende: genieten van de Franse taal Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Het was eigenlijk serieus bedoeld! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Oeps, sorry! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Maakt niet uit Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Les hommes et les Dieux wil ik heel graag zien. Ik hoor er heel veel goede dingen over en heb heel wat zeer positieve recensies gelezen. Overigens zag ik onlangs een deel van The Ghostwriter en ik vond 'm tegenvallen. Heb 'm niet helemaal gezien en zal binnenkort het tweede deel bekijken, maar ik had er veel meer van verwacht na diverse positieve verhalen. Ik heb geen recensies gelezen vooraf, dus ik heb geen idee wat het algemene beeld van deze film is. Heeft iemand de film gezien? En zo ja: wat vond je ervan en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Quote: Op dinsdag 30 november 2010 17:13:36 schreef Mister_L het volgende: Ben benieuwd! Ga em vanavond kijken! Net als Fair Game... ook erg benieuwd naar Fair Game was erg interessant, maar ook een lange zit (2 uur). Is niet lang voor een film, maar er komt weinig (fysieke) actie in voor. En het is een onderwerp waar je je aandacht goed bij moet houden. Maar was er absoluut positief over! Ook een mooie vrouw in de hoofdrol Buried was erg gaaf! Knap dat je een film zo spannend kan maken terwijl je eigenlijk de hele tijd kijkt naar een man die levend begraven is. Een absolute aanrader! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Die twee moet ik ook nog zien. Ben benieuwd. Eergisteren naar Unstoppable geweest. Was an sich wel een leuke film, alleen voorspelbaar. Wat mij betreft heb je de film gezien als je de trailer gezien hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Ik heb van de week met een vriend Identity gekeken uit 2001. Aanrader! Vrij onvoorspelbaar en origineel in elkaar gezet! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Quote: Op vrijdag 10 december 2010 10:23:24 schreef *nath* het volgende: Die twee moet ik ook nog zien. Ben benieuwd. Eergisteren naar Unstoppable geweest. Was an sich wel een leuke film, alleen voorspelbaar. Wat mij betreft heb je de film gezien als je de trailer gezien hebt. Het lijkt me een kopie van Taking Pelham 123.. Eveneens met Denzel Washington Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten