Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Dat had\heb ik met veel death. Al kan ik melo death en nile wel aardig waarderen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik verbaas me echt over de breedte van mijn muzieksmaak... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Quote: Op dinsdag 31 maart 2009 22:19:05 schreef BookerT het volgende: Ik verbaas me echt over de breedte van mijn muzieksmaak... Hoezo? Ik vind het wel bij mij passen, briljant persoon, briljante muziek Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nou ja, de andere dag luister ik Talk Talk of Depeche Mode.... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ah ok Maar een gevarieerde muzieksmaak is wel handig, ben je black metal zat, stap je over op death etc Maar ben je metal zat, dan luister je rock, en anders klassiek Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Momenteel scoort Opeth erg hoog, vind de afwisseling van grunts en cleane vocals erg tof! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik luister gewoon simpelweg alles. En werkelijk, het maakt me geen reet uit of iets commercieel is of niet - dat soort kinderachtig gezeik ben ik schijnbaar ontgroeid. Het gaat erom of het goede liedjes zijn, en of het nu om black metal of hiphop gaat of om punk of minimal... Alles kan goed zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ik verbaas me over de gedetailleerdheid in het omschrijven van metal-stromingen, die ik hier op het forum regelmatig tegenkom. Dat er zoveel verschillende stijlen bestaan... Hardrock, metal, deathmetal (dat gewoon één hoop was met black metal, voorzover ik wist), speedmetal, grindcore. Dan heb ik het wel zo'n beetje gehad qua gebruikte omschrijvingen in mijn tijd (eind jaren '80, begin jaren '90). Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 De Hardheid - Ik ben een kl%&tzak is ook wel grappig Nederlandse ska meuk? Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Zelf vind ik Luie Hond wel heel leuk, niet echt Ska, niet echt Reggae, niet echt Pop, iets ertussenin. Lijkt heel veel alsof Doe Maar een heel blik nog niet eerder uitgeven liedjes opentrekt. En dat maakt het juist erg leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op dinsdag 31 maart 2009 21:24:19 schreef BookerT het volgende: Ik luister de laatste tijd weer veel metal als Dark Transquility, Opeth en Nile Van zulke muziek krijg ik wurgneigingen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 11:36:43 schreef Mister_L het volgende: [...] Van zulke muziek krijg ik wurgneigingen Die neigingen krijg ik ook van jou muziek. Ieder z'n muzieksmaak, I guess. (Al is de mijne natuurlijk verreweg superieur. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 11:36:43 schreef Mister_L het volgende: [...] Van zulke muziek krijg ik wurgneigingen Waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Momenteel Deep Purple, Guns N Roses en Alice Cooper. Maar dat zijn echt (her)ontdekkingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Heb je Dark Tranquillity wel eens live gezien? De zanger ervan lijkt op de zanger van Nickelback, maar dan met zijn heupen wiegend op de muziek. En iedereen die melodieuze death metal maakt verdient ook niet beter dan op zijn minst een bestraffende blik Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ben de laatste tijd trouwens weer de Mushroomhead aan het herontdekken. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 11:50:48 schreef Olorin het volgende: [...] Al is de mijne natuurlijk verreweg superieur. Uiteraard, jij bent een halfgod Jouw muziek wordt ook in de hemel gedraait, aangezien dat jouw muzieksmaak is Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 En ik was nu juist atheïst geworden omdat metal in de hel gedraaid wordt (geintje) Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ben weer Air aan het draaien. Trip-hop/ambient. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Houd je van triphop/ambient-achtige muziek? In dat geval kan ik je - mocht je die nog nooit ontdekt hebben - ook Archive aanraden (en natuurlijk Massive Attack ). Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 12:40:57 schreef Think het volgende: En ik was nu juist atheïst geworden omdat metal in de hel gedraaid wordt (geintje) metal Halfgoden luisteren punk, hardcore en metalcore, post-hardcore, etc.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 11:50:48 schreef Olorin het volgende: [...] Die neigingen krijg ik ook van jou muziek. Wat is mijn muziek dan? Samengevoegd: Quote: Op woensdag 20 mei 2009 12:21:45 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Waarom? Verschrikkelijk om te horen... Alle vorm van muziek is eruit verdwenen... getver wat een herrie maar he, mijn mening Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 12:40:57 schreef Think het volgende: En ik was nu juist atheïst geworden omdat metal in de hel gedraaid wordt (geintje) Dat zal je tegen gaan vallen. In de hel hoor je aardig wat van die middelmatige 'christelijke bandjes' spelen. Het is ook niet voor niets de hel he. Samengevoegd: Quote: Op woensdag 20 mei 2009 15:55:47 schreef Mister_L het volgende: [...] Wat is mijn muziek dan? Geen idee. Ik concludeer het slechts op de ervaring van muziek die je wel eens noemt / heen linkt op dit forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Quote: Op woensdag 20 mei 2009 15:55:47 schreef Mister_L het volgende: Verschrikkelijk om te horen... Alle vorm van muziek is eruit verdwenen... getver wat een herrie. Maar hè, mijn mening Heb je Dark Tranquilty wel is gehoord? Of Nile? Herrie? Jazeker. A-muziekaal? Nee.. Het is gewoon een kwestie van muzikale ontwikkeling. Wil niet zeggen dat dit beter of muzikaler is dan andere genres, maar wil ook niet zeggen dat andere genres muzikaler zijn De èèn houd van snelheid en techniek en goede structuur, de ander van melodie, volgbare structuur en rustige "omgeving". Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 My Dying Bride is ook wel te doen Vooral live. Vorig jaar in Tivoli gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten