Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

Mijn cd's een beetje gesorteerd (de opwekking voor kinderen cd's eruit gegooid, enzo), kwam ik een cd tegen die ik min of meer 'blind' gekocht heb, op aanraden van de man in die winkel, een cd'tje van Martyn Joseph. In feite niets meer dan een man met een mooie stem en een gitaar, mooie lyrics, lichtelijk poetisch maar niet te erg.

Oja, het is christelijk ook nog smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik heb de dubstep nogal herontdekt, inclusief aanverwanten. Artiesten als Skream, Benga, Chase & Status, Rusko, et cetera.

Verder de psychedelische trance, met artiesten als Infected Mushroom, 1200 Micrograms, Talamasca, Astral Projection, en vele anderen.

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nekromantix. Niet dat dat nou zo'n nieuwe band is, maar ik begin het nu pas te luisteren.

Het nummer heet dus Who killed the chearleader.

Doet me qua titel van het nummer denken aan de band I Killed The Prom Queen. Wat overigens wel een toffe band is.


Samengevoegd:

Quote:

Het nieuwe album van Tom Jones (Praise and Blame) is erg fijntjes
smile.gif
_

Daar kwam mijn huisgenoot mee aanzetten van de week. Echt een aangename verassing.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid