Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wolves in the throne room.
Volgens mij maak je echt dezelfde journey door muziek als ik. Volgend jaar luister je Burial, Skream en Kode9 & The Spaceape, maar eerst ga je nog Alcest, Amesoers, Velvet Cacoon en Vinterriket luisteren.. Op een gegeven moment begin je dat zat te worden en leer je genieten van Rosetta, Balboa, Windmills by the Ocean, Red Sparrowes en Lady Gaga.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Wolves in the throne room.
Volgens mij maak je echt dezelfde journey door muziek als ik. Volgend jaar luister je Burial, Skream en Kode9 & The Spaceape, maar eerst ga je nog Alcest, Amesoers, Velvet Cacoon en Vinterriket luisteren.. Op een gegeven moment begin je dat zat te worden en leer je genieten van Rosetta, Balboa, Windmills by the Ocean, Red Sparrowes en Lady Gaga.

Geen idee. Ik betrapte mijzelf er wel op dat ik eigenlijk wel van electronische muziek houd, terwijl ik altijd beweerd heb dat het de meest slechte muziek is die je kan bedenken ;)

Overigens heb ik een haat-liefde verhouding met blackmetal. Om meerdere redenen.

Een daarvan is dat het soms de meest afgreiselijke klereherrie kan zijn die men zich kan bedenken, en aan de andere kant kan ik me soms geen mooier genre bedenken. Geldt ook voor de 2nd wave bands :)

Heel raar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat probleem heb ik dus gelukkig ook. Kort door de bocht: 'death metal, thrash metal en black metal vindt ik lelijk', gewoon. Er zijn echter uitzonderingen, maar aangeven waarom ik de een wel mooi vindt en de ander niet is best moeilijk..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja! :)

Geniaal van gekheid.

Ziltoid, Ziltoid!

Ben nu het album Deconstruction aan het luisteren Grooveshark :)

You have not confused mighty Ziltoid,

For I am so omniscient that if there were to be two omnisciences?s

I would be both!

Prepare yourselves for the subjugation!

Link naar bericht
Deel via andere websites
:)

Ben nu Novembers Doom aan het luisteren. Ken ze al een tijd maar alleen een selectie liedjes. Het zijn wmb muzikale helden :)

Sowieso een icoon voor de doom metal, naast My Dying Bride enzo :)

Heb ze nooit heel boeiend gevonden ;) Doom-death trouwens, de meeste doom doom is zonder grunts. Misschien vind jij Skumring, The Sins of Thy Beloved, Doom:VS en Draconian ook wel leuk
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap mensen nooit die denken dat elektronische muziek geen muziek is, of slechtere muziek dan muziek gemaakt met min of meer traditionele instrumenten. Blij dat je gaat inzien dat elektronische muziek ook erg tof kan zijn, Morpho. ;)

En Wolves In The Throne Room is gaaf! :)

Als je tips wilt met betrekking tot elektronische muziek: ik geef ze je graag. Maar geef dan even in een pb of e-mail (als je mijn adres hebt, niet mijn MSN-adres) artiesten door die je al tof vindt. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik snap mensen nooit die denken dat elektronische muziek geen muziek is, of slechtere muziek dan muziek gemaakt met min of meer traditionele instrumenten. Blij dat je gaat inzien dat elektronische muziek ook erg tof kan zijn, Morpho. ;)

Ja, maar ik ben dan ook bevooroordeeld door de wanssmaak van klasgenoten die ik destijds had :#

En Wolves In The Throne Room is gaaf! :)

:Y

Als je tips wilt met betrekking tot elektronische muziek: ik geef ze je graag. Maar geef dan even in een pb of e-mail (als je mijn adres hebt, niet mijn MSN-adres) artiesten door die je al tof vindt. ;)

Daar kom ik zeker op terug :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Deze band heb ik gister ontdekt en meteen het album gekocht. Wel wat lievige muziekjes.

Ik neig op het moment weer naar symphonic metal, dus heb ik vandaag een hele lijst met bands opgezocht en nu ga ik youtuben en myspacen om te kijken of ze leuke riffjes hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Er zijn echt supergave kerstliedjes! Ik ben op het moment bezig met een alternatieve kerstcd samen te stellen. Er komen nummers op van o.a. Hawk Nelson, Spoken, Kutless en August Burns Red (die net weer een nieuw kerstnummer uit hebben gebracht). In mijn zoektocht naar kerstnummers kom ik echt enorm gave dingen tegen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Heb Silverwind vandaag herontdekt, dankzij Nynthe haar laatste foto in het tattootopic. Ik erkende de tekst, wij hebben ook een cassette van hun gehad, vooral dat lied wat Nynthe op haar pols heeft getattoeerd ken ik wel:p

Verder heb ik Haste the day een soort van ontdekt. Vind tot nog toe maar een nummer van hen en goed: CHorus of angels.

Ten slotte, Archillion: Timeless Miracle ken ik ook! Sir Martin en Gates of Hell zijn mijn favorieten;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid