Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
My goodness, alsof de Nintendo bezeten is. Wat een afgrijselijke muziek zeg! :D:P Verder wil ik je nog ff kwijt ProgTon dat ik je echt enorm waardeer voor t feit dat je (bijna?) alleen maar Christelijk metal luistert! (YY)

helemaal vergeten te bedanken!

Maar bedankt, ik probeer zoveel mogelijk christelijke bands te luisteren. Het voordeel is dat ik een brede muzieksmaak heb, ook al luister ik wel vooral metal maar daar heb je heel wat variatie in.

Er zijn gelukkig genres waar niet of nauwelijks grove teksten voorbij komen. Het is bij mij niet zo dat ik persé christeljke muziek luister. Komt wel vrij dicht in de buurt hoor haha!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

MUSE - The Resistance: toen ik het album voor het eerst luisterde vond ik het maar niks. Ze weken ook wel wat af van de standaard, destijds niet naar mijn smaak. Nu kan het me toch wel weer boeien, vooral de die laatste 'nummers' (in feite één muziekstuk):

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Zeg, als je op mijn drie daagse bruiloftsfestival uitgenodigt wil worden mag je niet de line-up gaan bekritiseren. Mijn volgende ontdekte band, die ook in de line-up van het festival komt, heet Dragony. De naam zegt genoeg, maar ze hebben wel potentie. :)Al is de mix op hun debuutalbum wel slecht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid