Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 03 mei 2006 16:03:13 schreef Gralgrathor het volgende:

[...]

Las ik laatst niet iets over het verloren gewaande aprocriefe Gospel van Pasteur?

Apocriefe boeken zijn van satan! En die Pasteur is de antichrist!

P = 212

A = 310

S = 6

T = 20

E = 103

U = 12

R = 3

devil.giftotaal = 666devil.gif

!!!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 03 mei 2006 16:13:32 schreef holla het volgende:

[...]

Apocriefe boeken zijn van satan! En die Pasteur is de antichrist!

P = 212

A = 310

S = 6

T = 20

E = 103

U = 12

R = 3

devil.gif
totaal = 666
devil.gif

!!!!!!

Dit forum is ook een uitvinding van de duivel. Wat zeg ik? Het hele Internet is een uitvinding van de duivel, kijk hier: http://www.av1611.org/666/www_666.html en pak aan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh maar dat wist ik allang engel.gif

openbaring 8:13       

En ik zag, en ik hoorde een engel vliegen in het midden des hemels, zeggende met grote stem: Wee, wee, wee, dengenen, die op de aarde wonen, van de overige stemmen der bazuin der drie engelen, die nog bazuinen zullen.

Het staat in de bijbel! devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 03 mei 2006 16:43:31 schreef holla het volgende:

Oh maar dat wist ik allang
engel.gif

openbaring 8:13

En ik zag, en ik hoorde een engel vliegen in het midden des hemels, zeggende met grote stem:
Wee, wee, wee,
dengenen, die op de aarde wonen, van de overige stemmen der bazuin der drie engelen, die nog bazuinen zullen.

Het staat in de bijbel!
devil.gif

Touché. Ge zijt waarlijk bedreven in het herkennen van de werken van het Kwaad!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

hmmm, interresant. Mijn ouders zijn artsen en vroeger keek ik altijd in de microscoop naar allerlij verschillende dingen die in het bloote oog niet zichtbaar waren, zoals virussen. nouja je kunt zeggen dat het een verzinsel van satan is, maar dan moet hij ook mijn blik vertroebelen want ik heb ze toch echt zien kronkelen. En denk eens aan de spaanse griep, chinese en nu recent: vogelgriep. Straf van god mischien, maar dan in de vorm van een virus lijkt mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

mischien, maar dan zal hij toch iets moeten hebben gemaakt wat echt bestaat, anders zou je ze niet kunnen oppakken of kweken zodat ze zo groot worden dat ze wel met het blote oog te zien zijn.

En ff over die site, ik zie helaas geen enkel bewijs, alleen maar uitspraken van wetenschappers waar ik nog nooit van gehoort heb (en dat zegt wat aangezien ik uit een zeer wetenschappelijke familie kom)

overigens ben ik christelijk, maar ben van mening dat soms de wetenschap wel mooie dingen doet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 05 juni 2006 18:44:02 schreef un het volgende:

hmmm, interresant. Mijn ouders zijn artsen en vroeger keek ik altijd in de microscoop naar allerlij verschillende dingen die in het bloote oog niet zichtbaar waren, zoals virussen.

Maar het is niet bewezen dat het klopt wat je door een microscoop ziet. Het is zelfs onzin!

Ik kan ook wel een ding verzinnen waar je in kunt kijken. Dan ga ik roepen dat je elfjes er in kunt zien. Dan ben ik opeens ook een wetenschapper!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 05 juni 2006 21:08:48 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Maar het is niet bewezen dat het klopt wat je door een microscoop ziet.

Er is nog niemand die virussen door een microscoop heeft gezien, ook un niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

een virus springt over van mens op mens, het is dus een tastbaar object, en kan dus waargenomen worden, zij het met het blote oog, zij het met hulp middelen. Een microscoop levert een beeld op wat vergroot en kan dus niet liegen. Het is alleen maar een glaasje waardoor je doorheen kijkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Wat een raar topic ... Hebben jullie nog nooit vier Russen gezien?!

2ae425d4.jpg

Zo, zie je nou wel!!!! widegrin.gif

Quote:

Op maandag 05 juni 2006 21:27:31 schreef un het volgende:

jah je hebt gelijk, je hebt een electroden microscoop voor nodig om die te zien.

electroNenmicroscoop .. enfin, er zijn enkele heel grote soorten, die je nog net met een lichtmicroscoop kunt zien (als het niet per ongeluk elfjes i.p.v. virussen zijn in werkelijkheid he knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatst hadden ze het zelfs nog over het Berlusconi-virus (bron). En dan vraag je je toch af, wie gaat er nou geloven dat die virussen zo vreselijk klein zijn, als ze met zoiets ongeloofwaardigs aankomen!

Want als iemand zo groot is dat er zelfs een gewone foto van gemaakt kan worden, waarop dat virus zelfs verdacht veel op een mens lijkt... (zie hier)

Dan is voor mij de conclusie snel gemaakt dat al die zogenaamde wetenschappers die praten over het bestaan van virussen gewoon zeer onwetenschappelijk bezig zijn. En dat ze zichzelf voortdurend tegenpraten!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:49:19 schreef wateengedoe2 het volgende:

Yes ... inderdaad ongeveer in dezelfde schaal als die vier Russen van mij, denk ik.

Nou kijk, dat bedoel ik!

@ Gorthaur

Het blijft goed om de leugens in deze wereld aan de kaak te blijven stellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid