Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:08:00 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

leugens!

ja de bijbel ja

Quote:

[...]

Maar wel de schepping! en daar komen geen virussen in voor! En God heeft de macht! God kan straffen. En de duivel valt de mens aan! Virussen zijn leugens om niet in God te geloven!

Zucht ik haat extremisten

in de schepping staat ook niks over dinosaurussen over kraken over atlantis _O- en niet te vergeten het heelal

Quote:

[...]

Juist!

Jou verknipte waarheid

Btw john doe is een auteur

richard dawkins zit in een serie

leonard mccoy is dockter Bones uit startrek

en julian bashir komt uit ds9

dus wie hou je voor de gek jezelf toch zeker want wij weten wel beter

Quote:

[...]

Niet de virusisten zijn achterhaald!

[...]

De virusisten!
worshippy.gif

rofl.gif Jij moet maar lekker in jou eigen wereldje blijven

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:14:35 schreef Divalici0us het volgende:

[...]

ja de bijbel ja

De Bijbel zegt zelf dat zij alleen maar de waarheid bevat!

Quote:
[...]

Zucht ik haat extremisten

in de schepping staat ook niks over dinosaurussen over kraken over atlantis
_O-
en niet te vergeten het heelal

Het heelal is gewoon een raar woord voor de Hemel, en dinosaurussen zijn gewoon te grote hagedissen die voor de zondvloed leefden, wederom met een rare naam. Atlantis was ook een land dat toen bestond, maar ten onder ging aan zijn eigen trots, het staat eigenlijk symbool voor de hele wereld die ten onder ging met de zondvloed.

Quote:
[...]

Jou verknipte waarheid

Btw john doe is een auteur

richard dawkins zit in een serie

leonard mccoy is dockter Bones uit startrek

en julian bashir komt uit ds9

Wat maakt het nou uit wat ze doen! Je ziet in ieder geval dat mensen van alle richtingen het ook geloven! En bovendien kun je best acteur en wetenschapper tegelijk zijn. Dat veel wetenschappers beweren dat er zoveel bewijs is voor het bestaan van virussen, is in ieder geval ook een duidelijk teken van dat zij wel heel goed toneel kunnen spelen!

Quote:

dus wie hou je voor de gek jezelf toch zeker want wij weten wel beter

[...]

rofl.gif
Jij moet maar lekker in jou eigen wereldje blijven

Ik vrees bijna het ergste voor je, maar ik wil je toch vragen eens goed naar mijn ondertitel te kijken!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:18:51 schreef Divalici0us het volgende:

Joh waarom verdedigt die gorthaur zich dan

Dat vraag ik me wel vaker af yes.gif

Maar John Doe is een acteur????? verbaasd.gif

En wat betreft dinosaurussen in de Bijbel.... hebben die ooit bestaan dan? volgens mij is het pure indoctrinatie van de wetenschap om de Bijbel onderuit te halen!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:14:35 schreef Divalici0us het volgende:

ja de bijbel ja

Nee de bijbel is de waarheid, virussen zijn leugens!

Quote:
Zucht ik haat extremisten

Als een extremist iemand is die de waarheid vertelt, dan ben ik trots extremist te zijn!

Waarom haat jij de waarheid?

Quote:
in de schepping staat ook niks over dinosaurussen over kraken over atlantis
_O-
en niet te vergeten het heelal

Jewel de hemel en de aarde!

Er worden sterren geschapen!

En dino's komen in het boek Job voor!

Quote:
Jou verknipte waarheid

Btw john doe is een auteur[/qote]

Nietes, is een beroemde bioloog!

[offtopic]Nee, is een benaming voor als iemand gevonden word maar de naam van onbekend is. [/offtopic]

richard dawkins zit in een serie

Dawkins is een gedragsbioloog.

[offtopic]en atheïst, en bekend verdediger van de evolutie theorie en valt het creationisme aan.

Quote:
leonard mccoy is dockter Bones uit startrek

en julian bashir komt uit ds9

Een dokter lijkt me veel van virussen afweten! Em ze ontkennen het!

Quote:
dus wie hou je voor de gek jezelf toch zeker want wij weten wel beter

rofl.gif
Jij moet maar lekker in jou eigen wereldje blijven

Onzin! Want virussen bestaan niet!

Ze zijn niet bewezen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:20:38 schreef Eli7 het volgende:

[...]

De Bijbel zegt zelf dat zij alleen maar de waarheid bevat![...]

Ja dat zeggen er wel meer
_O-

Het heelal is gewoon een raar woord voor de Hemel, en dinosaurussen zijn gewoon te grote hagedissen die voor de zondvloed leefden, wederom met een rare naam. Atlantis was ook een land dat toen bestond, maar ten onder ging aan zijn eigen trots, het staat eigenlijk symbool voor de hele wereld die ten onder ging met de zondvloed.

Heelal is het on eindige waar ms nog meerr leven is

Dinosaurussen zijn sauriers die zijn ontstaan door evolutie maar door de meteoriet uitgestorven hen de zoog dieren overleefde het merendeels wel

atlantis is een fictief rijk waar over word gespeculeert of t nou wel of niet bestaat

[...]

Wat maakt het nou uit wat ze doen! Je ziet in ieder geval dat mensen van alle richtingen het ook geloven!

nO_0b

En bovendien kun je best acteur en wetenschapper tegelijk zijn. Dat veel wetenschappers beweren dat er zoveel bewijs is voor het bestaan van virussen, is in ieder geval ook een duidelijk teken van dat zij wel heel goed toneel kunnen spelen!

|P
lachen

[...]

Ik vrees bijna het ergste voor je, maar ik wil je toch vragen eens goed naar mijn ondertitel te kijken!

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:25:21 schreef The Black Mathematician het volgende:

Ik denk dat we alvast de brandstapel moeten klaarzetten. Want virusketters kunnen we hier natuurlijk niet tolereren. Divalici0us, bekeer je nu het nog kan, want anders wacht jou het vagevuur!

Echt niet! vagevuur is niet Bijbels en bestaat dus ook niet! Ze gaat gewoon direct naar de eeuwige injectievelden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:25:21 schreef The Black Mathematician het volgende:

Ik denk dat we alvast de brandstapel moeten klaarzetten. Want virusketters kunnen we hier natuurlijk niet tolereren. Divalici0us, bekeer je nu het nog kan, want anders wacht jou het vagevuur!

Ojee ik word nu al bang gelukkig ben ik verkouden en dan versprijd ik bacterien en virussen rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:28:30 schreef Divalici0us het volgende:

[...]

Whahahaha ik zou zeggen eet jij eens niet gebakken vlees
rofl.gif

Dat moet je dan ook in geloof doen, het bakken van voedsel is symbool voor het danken van God voor dat voedsel, of wist je dat nog niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:28:37 schreef RobertF het volgende:

Niks brandstapel. De ware Massiaanse Kerk bekeert de heidenen op de enige, juiste Petrusiaanse manier: op de kop kruisigen!
yes.gif

En het vagevuur is er alleen voor gelovigen die van hun zonden gereinigd moeten worden. Voor ongelovigen is er de eeuwig brandende hel!
yes.gifyes.gif

Das wel handig als je om een vuurtje verlegen zit

Maar ja ik ben altijd voor de romijnen geweest

dus ik ga vast naar de hel ach als we SouthPark moeten geloven zit saddam er ook en heeft ie een relatie met de duivel

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Divalici0us,

Dit is een parodie topic. smile.gif

Ik maak een parodie/persiflage van bepaalde aanvallen op wetenschappelijke zaken.

Alleen heb ik nu virussen uitgekozen, ipv oerknal/evolutie/dateringsmethoden/geschiedenis/topics over de rkk/ de antichrist etc.

Het topic is ook geen aanval op mensen die kritiek hebben op bepaalde wetenschappelijke conclusies, of over hoe mensen tegen bepaalde stromingen aankijken, of over de geheime complotten maar meer op de manier hoe sommige mensen discuseren. Wat ik werkelijk zo aan toe vind gaan als dat er in dit topic gebeurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid