Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:32:27 schreef The Black Mathematician het volgende:

Het is terecht dat de VS Irak is binnen gevallen. Saddam dreigde met biologische wapens, maar ja, die kunnen helemaal niet bestaan, want er bestaan helemaal geen virussen en bacteriën, het is dus terecht dat ze hem vanwege die leugens aangepakt hebben.

Daarom! eindelijk eens iemand die het durft te zeggen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:32:27 schreef The Black Mathematician het volgende:

Het is terecht dat de VS Irak is binnen gevallen. Saddam dreigde met biologische wapens, maar ja, die kunnen helemaal niet bestaan, want er bestaan helemaal geen virussen en bacteriën, het is dus terecht dat ze hem vanwege die leugens aangepakt hebben.

Ik vind het ook schandalig hoor tssk

atoombommen zijn ook nep

en tjernobyl is verzonnen door de russen om aandacht beetje jammer hoor

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:41:28 schreef The Black Mathematician het volgende:

Ja atoombommen kloppen ook helemaal niet, want er is een sterk verband met halveringstijden en de dateringsmethoden die daarop gebasseerd zijn, kloppen niet, dus atoombommen zijn ook onzin.

Ik geloof dat ze daar in hiroshima en nasaki niet met je eens zijn. Ik zou daar zo'n satelling ook niet gaan verkondigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:41:28 schreef The Black Mathematician het volgende:

Ja atoombommen kloppen ook helemaal niet, want er is een sterk verband met halveringstijden en de dateringsmethoden die daarop gebasseerd zijn, kloppen niet, dus atoombommen zijn ook onzin.

Juist! En er kan evolutie plaats vinden. Kijk maar naar de natuur rond Tjernobiel! Dus kernenergie bestaat niet. Het zijn kolencentrales met een dekmantel zodat wij niet gaan zeuren over de CO2 uitstoot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:43:47 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Juist! En er kan evolutie plaats vinden. Kijk maar naar de natuur rond Tjernobiel! Dus kernenergie bestaat niet. Het zijn kolencentrales met een dekmantel zodat wij niet gaan zeuren over de CO2 uitstoot.

Precies daarom wil je vast wel wat gesleten uranium hebben kijken hoe goed het voor je is hahaha

maar de aarde is tenslotte ook plat

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:43:36 schreef Divalici0us het volgende:

[...]

Ik geloof dat ze daar in hiroshima en nasaki niet met je eens zijn. Ik zou daar zo'n satelling ook niet gaan verkondigen.

Weet je zeker dat je universitair bent en niet een of ander breezeriemand van 11 jaar? Ik twijfel momenteel namelijk een beetje aan je taalkundige vermogens en het onderscheid tussen fictie en werkelijkheid.

Een parodie is een spottende nabootsing, zie je ook in muziek (Sinterblast - Daar wordt aan de deur gemoshed, En ik dacht dat je een vrouw was/en niet die gozer uit de bouw was/dat je haar geen bossie touw was ipv het bekende nummer Ik dacht dat ik jou was van Veldhuis & Kemper).

Dit topic is dan ook meer bedoeld als spottende nabootsing over de oerknal (het staat niet in de Bijbel dus is het niet waar, hoe kun je dat nou zeggen, God spreekt er nergens over etcetra). Daarom vind ik het persoonlijk grappig dat mensen die op deze manier denken over wetenschap (vooral over evolutie, datering) nu heel hard mee doen in het anti-virus-topic smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:51:10 schreef Divalici0us het volgende:

[...]

Hij staat naast de koran
engel.gifrofl.gif

Tja, de bijbel moet toch ergens naast staan (tenzij je een lege plank wilt hebben, of een plank vol bijbels, of je hebt een hoop theologische boeken).

Beter dan dat je hem naast Nietzsche zet. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:56:02 schreef Divalici0us het volgende:

O dat zal ikd an gelijk doen

weet niet wie of wat t is maar ja

Ik ga weer benw eer genoeg christelijk geweest voor een dag

Niet? Was het geen maatje van Freud?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:53:30 schreef Gorthaur het volgende:

Tja, de bijbel moet toch ergens naast staan (tenzij je een lege plank wilt hebben, of een plank vol bijbels, of je hebt een hoop theologische boeken).

Beter dan dat je hem naast Nietzsche zet.
engel.gif

Onderschat de kracht van de bijbel niet! Gelovigen hebben ervaren dat als je je bijbel maar lang genoeg naast een boek van Nietzsche laat staan, dat de tekst van dat boek langzaam gekerstend wordt en zo een heel christelijke Nietzsche vormt.

Vooral doen dus! pray.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 maart 2006 16:02:13 schreef RobertF het volgende:

[...]Onderschat de kracht van de bijbel niet! Gelovigen hebben ervaren dat als je je bijbel maar lang genoeg naast een boek van Nietzsche laat staan, dat de tekst van dat boek langzaam gekerstend wordt en zo een heel christelijke Nietzsche vormt.

Vooral doen dus!
pray.gif

Dat is de macht van het woord!

Amen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid