Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:55:36 schreef Eli7 het volgende:

Ik denk inderdaad dat Thijs een ketter is! Gorthaur leest namelijk ook de boeken van de voorganger van die ene gemeente in Onderdendam, hij heeft dus zeker de goede Bijbel!

hahahahaha mijn bijbel is toch beter hahahah rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 19:47:52 schreef Thijs het volgende:

[...]

ik zie hier een valse tegenstelling
nooo.gif

je bent toch niet Rooms?

Ah, dus nu zeg je al dat ik een valse tegenstelling maak omdat ik niet Rooms ben!

Jij bent dus niet alleen een evangelie van Judas aanhanger, maar ook een Roomse paap die gelooft dat Buddha en Mohamed dezelfde persoon zijn als Jezus!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:00:27 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Ah, dus nu zeg je al dat ik een valse tegenstelling maak omdat ik niet Rooms ben!

Jij bent dus niet alleen een evangelie van Judas aanhanger, maar ook een Roomse paap die gelooft dat Buddha en Mohamed dezelfde persoon zijn als Jezus!

dank je dat je mijn gelijk toch weer hebt bewezen met deze post; alweer een valse tegenstelling!

als verkondiger van de ware leer doet het mij pijn voor Rooms uit gemaakt te worden!

ik zou maar op je passen tellen als ik jou was

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat doen die valse gelovigen altijd! Ze gaan in de verdediging, in de ontkenningsfase en vervolgens gaan ze ook nog eens beweren dat je zelf niet op de goede weg zou zitten!

Wat voor bewijs wil je dan nog meer? Lijkt mij best duidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:07:57 schreef Eli7 het volgende:

Dat doen die valse gelovigen altijd! Ze gaan in de verdediging, in de ontkenningsfase en vervolgens gaan ze ook nog eens beweren dat je zelf niet op de goede weg zou zitten!

Wat voor bewijs wil je dan nog meer? Lijkt mij best duidelijk.

ja! daarom heb ik zo'n moeite met Gorthaur

puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:16:29 schreef Gorthaur het volgende:

Zien jullie dat!

Thijs geeft het toe!

Maar dat wisten we al, hij gelooft immers in virussen!

ik trek me terug uit dit topic voor vanavond, wetende dat ik gelijk heb. Het zout der aarde heeft het nooit makkelijk hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 20:23:24 schreef Eru Iluvatar het volgende:

VOOR ALLE VIRUSISTEN DIE HIER POSTEN:

ik heb even rondgekeken, maar degenen die in virussen geloven bevinden zich in goed gezelschap!

Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot, Osama bin Laden en Mohammed B. geloven ook allemaal in virussen...

Ik wil niet oordelen, maar dit zegt genoeg..

deze is te ernstig... big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is een goed teken, want al die virusisten kunnen soms zo vreselijk onserieus zijn! Denken ze dat ze ons met humor er wel onder kunnen krijgen ofzo. En de sites waar ze mee aankomen, die zijn gewoon lachwekkend! Gaan ze allerlei 'foto's' van zogenaande virussen laten zien. Nou ik vertel je, die kan zelfs mijn kleine broertje wel maken!

Daar is echt niets bijzonders aan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:21:34 schreef Gorthaur het volgende:

Het is ook zo raar dat iemand gelijk maar elke kleutertekening gelooft. Terwijl men de echte wetenschappelijke boeken maar gaat vergeten:

De bijbel! Ik zie daar geen enkel plaatje van een virus in staan. Lijkt me al genoeg zeggen!!!

En een plaatje van God staat er ook niet in. Dus?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 29 maart 2006 22:32:04 schreef RobertF het volgende:

[...]En een plaatje van God staat er ook niet in. Dus?

Ik denk niet dat je het helemaal snapt...

God was er gewoon altijd al, en zonder God was er helemaal geen Bijbel geweest, dus natuurlijk bestaat God! En dan moet je niet met van die rare redenen aankomen van dat er geen plaatje van God in de Bijbel staat. Je moet gewoon geloven dat God bestaat!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid