Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59:14 schreef Ol Moth het volgende:

Ik heb een virusverschijning gehad vandaag! Een wolk van allemaal kleine dingetjes kwam naar me toe en zei dat ze echt waren. Ze wilden me een verhaal vertellen! Maar ik wilde hem aanraken om te zien of ze echt waren en toen verdwenen ze!

Het werk van demonen! muur.gifmuur.gifmuur.gif

Je had moeten gaan bidden of ze weg wilden gaan, maar nee: JE HAD ZEKER NIET GENOEG GELOOF! boosrood.gif

*waar moet het heen met deze wereld nooo.gif*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:35:13 schreef RobertF het volgende:

[...]Hoezo? Iets wat kan verdwijnen, moet toch ook bestaan? Immers, als iets bestaat, dan kan het toch niet verdwijnen?
flower.gif

Iets wat bestaat kan niet zomaar in het niets verdwijnen. Dus is de conclusie logisch: Het bestond helemaal niet...

Het is gewoon Satan die mensen probeert te laten geloven dat ze bestaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:38:31 schreef hopeloos het volgende:

Iets wat bestaat kan niet zomaar in het niets verdwijnen. Dus is de conclusie logisch: Het bestond helemaal niet...

Het is gewoon Satan die mensen probeert te laten geloven dat ze bestaan.

Wie zegt dat deze overduidelijke virussen zomaar in het niets waren verdwenen? knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee! Virussen bestaan! Die site's die jullie aanhalen als bewijs dat virussen niet bestaan zijn gemaakt door een CHRISTEN! En zijn dus niet onpartijdig!

Bovendien kan het geen straf zijn van God (als die al bestaat) omdat een God niet straft. Hij is goed! Ja de bijbel zegt wel dat hij straft maar dûh de bijbel is ook maar een verzinsel van mensen. Staat in de DaVinci Code. Citaat:

'De Bijbel is ons niet per fax uit de hemel toegezonden.'

dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:19:45 schreef Verity het volgende:

Nee! Virussen bestaan! Die site's die jullie aanhalen als bewijs dat virussen niet bestaan zijn gemaakt door een CHRISTEN! En zijn dus niet onpartijdig!

Hmm... in een eerdere post gaf ik een aantal zeer onpartijdige en niet-christelijke links die ook bevestigen dat virussen niet bestaan nosmile.gif

Quote:
Op woensdag 05 april 2006 17:10:23 schreef hopeloos het volgende:

[...]

En dit zijn nog maar een paar bronnen waaruit blijkt dat virussen niet bestaan... Als je wil kan ik er zo nog 10 geven
big-smile.gif

Als iemand nu nog niet overtuigd is weet ik het ook niet meer
nooo.gif

Dus ik herhaal: virussen bestaan niet puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:57:56 schreef Verity het volgende:

DROGREDENATIE!

het zijn demonen die dat in jouw oor fluisteren.. boosrood.gif

VIRUSSEN BESTAAN NIET!

(als je het nu nog niet gelooft, lees dan ajb die site van Gorthaur eens aandachtig door!!!!!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20:11 schreef Jippiej het volgende:

En de davinci code kwam wel ineens qua fax vannuit de hemel ofzo??

Nee, hij werd op gouden platen gevonden door Dan Brown, nadat een engel hem de vindplaats had geopenbaard. De profeet Dan Brown zegt precies wat ik zeg: Dè Moenen zijn Fi Roesjen. Virussen dus. En aangezien in de Da Vinci Code staat dat het boek op waarheid berust, ga ik er vanuit dat dat zo is. Immers, het staat er toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid