Spring naar bijdragen

Favoriete spel


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 09 maart 2006 23:58:06 schreef NienkeJ het volgende:

Ik hou niet zo van spelletjes, doe meestal wel mee
big-smile.gif
Vind het alleen echt leuk als ik win, anders vind ik het maar matigjes
puh2.gif

Ik vind koehandel leuk, Yathzee, Genius, en Set. Rummikub doe ik ook mee
smile.gif
. Risk ook, maar ik verlies altijd bij Risk...
big-smile.gif
Ben niet zo strategisch. Oh Stratego bij de weg, vind ik wel leuk, is niet leuk voor anderen want ik ben altijd een half uur bezig met het opzetten.
smile.gif

Oh Uno is ook wel leuk, soms.

Die koehandel, is dat ongeveer zelfde als monopoly, maar dan alleen met kavels en koeien ipv straten en huizen. Want dan hebben wij hem hier ook.

Ontopic:

Kaartspel: Hartenjagen/pokeren/pesten/31'en

Bordpsel: Monopoly/Kolonisten van Catan

Computerspel: Vooral de EA games (NBA, FIFA, NHL)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 13 november 2006 14:28:28 schreef karin1204 het volgende:

@johan: nee dat is toch koeien en moeien ofzoiets? dat hebben wij tenminste en dat is monopoly met kavels en koeien
puh2.gif

ik hou wel van spelletjes. Schaken vind ik leuk, en de meeste kaartspelletjes ook wel.

Koeien en moeien is dat jah flower.gif En dan met pegels als geld en een koekalverij en een slacht enzo smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm zpeel niet echt spelletjes..

behalve Super Mario op mn GR, SuperTux en Penguin Racer op mn computer (tux_small.png natuurlijkpuh2.gif),

ennuh.... um.... Kolf en KSpaceDuel voor met zn 2en.

schietspelle vind ik soms ook wel leuk als ik net een lange dag 8er elkaar alleen maar geprogrammeerd heb en ik het zat ben.

EDIT: bloos.gifow d8 dat dit over pc spelle ging...

nuja:

in de les als deze saai is:

-kamertje verhuren

-gridracen (van mn wiskundeleraar geleerd)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeioei, ben een behoorlijke (bord)spelletjesfreak, de twijfel slaat toe over wat het favoriete spel is.

Een groot spel als risk, monopoly (beurseditie om het geluk te verkleinen), axes en allies of het lotr spel, is leuk vanwege lange tijd die je er mee bezig kan zijn, terwijl het (als het goed is) spannend blijft.

Vaker speel ik echter kleinere spellen als Catan, Boonanza, Koehandel, Machiavelli, Carcassone, Alhambra en nog wat spellen waarvan ik de naam vergeten ben.

Heel lastig om een favo te kiezen, vooral omdat juist de afwisseling van de spellen het leuk houdt. Maar vooruit, ik kies voor koehandel. Een spel wat heerlijk kan verrassen. En het geeft enorm veel voldoening om met een miniem verschil een koehandel te winnen. (en bij verlies blijft het natuurlijk gewoon een spelletje puh2.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 20 november 2006 08:47:05 schreef Rainbow6 het volgende:

Kolonisten van Catan.

eerste keer met men vriendin, haar boer, zusje en een andere vriendin.

Lkkr veel lol luidruchtig en mekaar lkkr pesten.

Wijselijk hou ik me rustig en oppeens...ghehehe
devil.gif

Gewonnen
party.gif

dat is idd het leuke van het spel...

2 anderen zitten hun best te doen om te winnen en opeens zeg je heel rustig...

he, ik heb 12 punten widegrin.gifpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 3 months later...

James Bond Golden Eye is aardig realistisch.Was toen ook het spel van het jaar.Zit heel goed in elkaar.Je voelt je echt James Bond.Mortal Combat is natuurlijk aardig bloederig.Koppen eraf hakken en al dat zooi.Dat was vroeger echt de spel.Mario is gewoon leuk,is eigenlijk gewoon traditie daar ben je zeg maar mee opgegroeid.Mario Kart kun je met meerdere mensen spelen.Dus de rivaliteit is dan heel leuk.Is gewoon een goeie game.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

wat is jouw favoriete (bord/kaart/computer) spel?

Bord:

Ik neem aan dat table top RPG's hier niet onder vallen? nosmile.gif

Euh, ik denk het 'in de ban van de ring bordspel', maar dat heb ik maar weinig gespeeld. Wel erg leuk!

Kaart:

Ik denk Magic the gathering.

Van gewone kaart spellen weet ik niet wat ik de leukste vind. Vind zoveel leuk...

Computer:

De Metal gear solid serie. Absoluut! Ik heb wel eens momenten gehad waarbij ik me afvraag voor dat spel een console te kopen, voor MGSII had ik dat idd gedaan. Maar de PS3 vind ik daar te duur voor, helaas.

Als ik nou ook nog een goede pc had, zou ik de laatste elder scrolls er op willen zetten. De voorlaatste heb ik een beetje doodgespeeld, maar is ook het noemen waard!

Verder heb ik de C&C en red alert series leuk gevonden en vind half life leuk, zelfs dat vervolg hoewel ik daar hogere verwachtingen voor had... Oja, elite force 1 was ook leuk...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid