Spring naar bijdragen

Favoriete spel


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 06 april 2006 16:57:10 schreef Qizm het volgende:

portugees domino
verbaasd.gif

ehm... uitleg?

het is met een puntensysteem. Je zorgt dat aan de uiteinden bij elkaar opgeteld 5,10,15,20,25,30 punten ligt anders krijg je geen punten en dan wie het eerste 250 punten heeft is de winnaar.

Er zijn nog wat regels zoals wanneer je niet kunt je net zo lang moet pakken tot je kan.

alleen aan de 1e dubbel maar aanleggen dus je krijgt op zijn hoogst 4 uiteinden.

wie als eerst al zijn stenen kwijt is krijgt alle punten van de anderen bij elkaar opgeteld.

EN nog wat van die regeltjes het is een nogal tactisch en berekenend spel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 06 april 2006 17:04:59 schreef WWJD? het volgende:

Sinds kort heb ik een Set-verslaving: een kaartspelletje waarvan ik pas ontdekt heb dat het toch wel heel leuk is
smile.gif

widegrin.gif Ik vond dat ook hartstikke leuk... Was er alleen zo goed in dat niemand het meer met me wilde doen cry.gif

Als je wilt oefenen: Je kan het ook op de computer doen devil.gif Ben je binnen no-time erg goed widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 12:30:57 schreef Qizm het volgende:

wat is jouw favoriete (bord/kaart/computer) spel?

ik zal de spits maar afbijten: mijn favoriete kaartspel is: ''Magic: The Gathering'' (vrij occult eigenlijk)

dat heb ik nooit begrepen puh2.gif zoeizo waarom iemand wat is het 5 a 6 euro neertelt voor een pakje bedrukt karton maar in wat voor zin is het occult:S

occult in de zin van pokemon kaarten? want dan is het "media-occult"

mijn favorieten:

kaarspel: kaartje blazen

bordspel: stratego

compu: battlefield 2 (wie nog meer)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 08 mei 2006 12:36:54 schreef spongerob het volgende:

[...]

dat heb ik nooit begrepen
puh2.gif
zoeizo waarom iemand wat is het 5 a 6 euro neertelt voor een pakje bedrukt karton maar in wat voor zin is het occult:S

occult in de zin van pokemon kaarten? want dan is het "media-occult"

occult in de zin van dat er necromancers, angels of death, demonen, zombies, en allerlei doodsvervloekingen op staan afgebeeld. in de nieuwste serie is er trouwens ook een ''guild'' die in een fantasy-stad de ''kerkelijke'' macht is. met allemaal ondoden als priesters en geesten als kardinalen enzo... maar er zitten ook een heleboel kaarten in die niet occult zijn hoor. ik ben zelf eigenlijk ook niet zo'n fan ''black decks'' spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Onlangs heb ik voor het eerst het kaartspel Machiavelli gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg goed spel vond.

De standaard-editie van Kolonisten van Catan heb ik al te vaak gespeeld. Misschien moet ik eens aan uitbreiding denken.

Ook spelletjes als Monopoly en Risk blijf ik leuk vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 03 juni 2006 20:56:48 schreef ~Joos~ het volgende:

Ik vind Boonanza zo'n grappig kaartspelletje
widegrin.gif

Boonanza is cool widegrin.gif vooral als je alle 4 de uitbreidingen hebt (jawel het zijn er 4: "de uitbreiding", "bohnaparte", "la isla bohnita" en "high bohn". verder zijn er nog 2 nieuwe stand alone games: "bohnkick" en "Al cabohne". ik heb alleen bohnkick nog niet widegrin.gif

Quote:
Op dinsdag 06 juni 2006 14:18:03 schreef Kyran het volgende:

Onlangs heb ik voor het eerst het kaartspel Machiavelli gespeeld. Moet zeggen dat ik het een erg goed spel vond.

jaaaa!!!! machiavelli is geniaal! vooral met de uitbreiding "de donkere landen" wordt het spel echt cool widegrin.gif alchemist rulezzz puh2.gif

haha en mijn nieuwe favoriete spel is credible-munchkin puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid