Johan 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Quote: Op donderdag 09 maart 2006 23:58:06 schreef NienkeJ het volgende: Ik hou niet zo van spelletjes, doe meestal wel mee Vind het alleen echt leuk als ik win, anders vind ik het maar matigjes Ik vind koehandel leuk, Yathzee, Genius, en Set. Rummikub doe ik ook mee . Risk ook, maar ik verlies altijd bij Risk... Ben niet zo strategisch. Oh Stratego bij de weg, vind ik wel leuk, is niet leuk voor anderen want ik ben altijd een half uur bezig met het opzetten. Oh Uno is ook wel leuk, soms. Die koehandel, is dat ongeveer zelfde als monopoly, maar dan alleen met kavels en koeien ipv straten en huizen. Want dan hebben wij hem hier ook. Ontopic: Kaartspel: Hartenjagen/pokeren/pesten/31'en Bordpsel: Monopoly/Kolonisten van Catan Computerspel: Vooral de EA games (NBA, FIFA, NHL) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 @johan: nee dat is toch koeien en moeien ofzoiets? dat hebben wij tenminste en dat is monopoly met kavels en koeien ik hou wel van spelletjes. Schaken vind ik leuk, en de meeste kaartspelletjes ook wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Quote: Op maandag 13 november 2006 14:28:28 schreef karin1204 het volgende: @johan: nee dat is toch koeien en moeien ofzoiets? dat hebben wij tenminste en dat is monopoly met kavels en koeien ik hou wel van spelletjes. Schaken vind ik leuk, en de meeste kaartspelletjes ook wel. Koeien en moeien is dat jah En dan met pegels als geld en een koekalverij en een slacht enzo Link naar bericht Deel via andere websites
godluver 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 hmm zpeel niet echt spelletjes.. behalve Super Mario op mn GR, SuperTux en Penguin Racer op mn computer ( natuurlijk), ennuh.... um.... Kolf en KSpaceDuel voor met zn 2en. schietspelle vind ik soms ook wel leuk als ik net een lange dag 8er elkaar alleen maar geprogrammeerd heb en ik het zat ben. EDIT: ow d8 dat dit over pc spelle ging... nuja: in de les als deze saai is: -kamertje verhuren -gridracen (van mn wiskundeleraar geleerd) Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Bop it!!!! (versie extreme 2) Link naar bericht Deel via andere websites
wou 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Oeioei, ben een behoorlijke (bord)spelletjesfreak, de twijfel slaat toe over wat het favoriete spel is. Een groot spel als risk, monopoly (beurseditie om het geluk te verkleinen), axes en allies of het lotr spel, is leuk vanwege lange tijd die je er mee bezig kan zijn, terwijl het (als het goed is) spannend blijft. Vaker speel ik echter kleinere spellen als Catan, Boonanza, Koehandel, Machiavelli, Carcassone, Alhambra en nog wat spellen waarvan ik de naam vergeten ben. Heel lastig om een favo te kiezen, vooral omdat juist de afwisseling van de spellen het leuk houdt. Maar vooruit, ik kies voor koehandel. Een spel wat heerlijk kan verrassen. En het geeft enorm veel voldoening om met een miniem verschil een koehandel te winnen. (en bij verlies blijft het natuurlijk gewoon een spelletje ) Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Pokeren! Helemaal into pokeren! Link naar bericht Deel via andere websites
Tine84 0 Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Mijn favoriete spellen: Kaartspel: Ezelen, pesten. Bordspel: duidelijk monopoly en rummicub PC-game: The Sims (met alle uitbreidingen... ) Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst 20 november 2006 Kolonisten van Catan. eerste keer met men vriendin, haar boer, zusje en een andere vriendin. Lkkr veel lol luidruchtig en mekaar lkkr pesten. Wijselijk hou ik me rustig en oppeens...ghehehe Gewonnen Link naar bericht Deel via andere websites
puck the slaughter 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 mijn favo games: kaarten: duidelijk poker! pc-games: dark messiah, call of juarez, worms mayhem, gta vice city, quake 2, oblivion, etc. etc. (ik game graag) Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Quote: Op maandag 20 november 2006 08:47:05 schreef Rainbow6 het volgende: Kolonisten van Catan. eerste keer met men vriendin, haar boer, zusje en een andere vriendin. Lkkr veel lol luidruchtig en mekaar lkkr pesten. Wijselijk hou ik me rustig en oppeens...ghehehe Gewonnen dat is idd het leuke van het spel... 2 anderen zitten hun best te doen om te winnen en opeens zeg je heel rustig... he, ik heb 12 punten Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Civilization II Civilization III Civilization IV Geniale spellen. Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 25 november 2006 Rapport Share Geplaatst 25 november 2006 Warhammer Dawn of War! En UT 2004! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2007 Kaartspel: spider solitaire Bordspel: Monopoly Computerspel: Hard truck 2 Link naar bericht Deel via andere websites
jammetje 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 mijn favo kaartspellen zijn spider solitaire en patience bordspel mens erger je niet Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Poker is nu echt in.Ik hou van schaken,snel dammen.Nintendo Mortal Combat,Mario op alle versies,Mario Kart,James Bond Golden Eye.Wil straks de WII aanschaffen.Over een paar maandjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 fluxx, boonanza, bopit!! enz... leukk Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Sega Virtua Tennis 3, Trival persuit, mens, erger je niet!, Sjoelen.... Link naar bericht Deel via andere websites
danielle_v 0 Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 world of warcraft. computerspelletje. voor degene die bij hun spelkeuze erbij hebben gezet dat het occult is heb ik een vraagje. waarom speel je het!? Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 James Bond Golden Eye is aardig realistisch.Was toen ook het spel van het jaar.Zit heel goed in elkaar.Je voelt je echt James Bond.Mortal Combat is natuurlijk aardig bloederig.Koppen eraf hakken en al dat zooi.Dat was vroeger echt de spel.Mario is gewoon leuk,is eigenlijk gewoon traditie daar ben je zeg maar mee opgegroeid.Mario Kart kun je met meerdere mensen spelen.Dus de rivaliteit is dan heel leuk.Is gewoon een goeie game. Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Build up ur posts. of rate a person's signature. benodiged heden een forum en online vrienden XD. okay het is gewoon puur spam maar wel lachen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2007 Quote: Op zaterdag 04 maart 2006 12:30:57 schreef Qizm het volgende: wat is jouw favoriete (bord/kaart/computer) spel? Bord: Ik neem aan dat table top RPG's hier niet onder vallen? Euh, ik denk het 'in de ban van de ring bordspel', maar dat heb ik maar weinig gespeeld. Wel erg leuk! Kaart: Ik denk Magic the gathering. Van gewone kaart spellen weet ik niet wat ik de leukste vind. Vind zoveel leuk... Computer: De Metal gear solid serie. Absoluut! Ik heb wel eens momenten gehad waarbij ik me afvraag voor dat spel een console te kopen, voor MGSII had ik dat idd gedaan. Maar de PS3 vind ik daar te duur voor, helaas. Als ik nou ook nog een goede pc had, zou ik de laatste elder scrolls er op willen zetten. De voorlaatste heb ik een beetje doodgespeeld, maar is ook het noemen waard! Verder heb ik de C&C en red alert series leuk gevonden en vind half life leuk, zelfs dat vervolg hoewel ik daar hogere verwachtingen voor had... Oja, elite force 1 was ook leuk... Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2007 Quote: Op woensdag 30 mei 2007 19:53:04 schreef Zara het volgende: Build up ur posts. of rate a person's signature. benodiged heden een forum en online vrienden XD. okay het is gewoon puur spam maar wel lachen. Mag ik vragen wat je daarmee bedoeld?(Ik snap het eigenlijk niet,niet beledigend bedoeld) Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenjeroen 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 K hou echt van de Need For Speed serie !!! Ook mag k graag GTA spelen, maar ben dan continu aan't racen .. Het vermoorden van mensen vind k niks :S .. Heb drom ook een 100% save game gedownload zodat k niet alles en iedereen hoef te killen .. ... Link naar bericht Deel via andere websites
Menahem 0 Geplaatst 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Kaart: WoW Bord: Eigelijk geen Computer: Metal gear _0_ en momenteel Oblivion! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten