Esther 0 Geplaatst 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2006 Quote: Op woensdag 11 januari 2006 13:53:50 schreef Linkin-Liz het volgende: [...] Die wil ik ook nog hebben, maar hij kost nog steeds 60 euro.. MarioParty 4 en 5 heb ik allang. Nu nog een Nintendo 64 krijgen en dan kan ik die eerdere ook halen en spelen. Mario ruleert. Mijn broertje koopt de meeste spellen, dus daar heb ik mooi mazzel bij En gelukkig hebben we een Nintendo-verslaafd buurjochie van wie we vaak spelletjes lenen, zoals MP6! Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2006 Pff, some people have all the luck. Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2006 SSX Tricky Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2006 Eigenlijk van alles... Komend voorjaar lekker Commandos Strike force Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Ik heb mijn Mario Party 6!(En een lief vriendje die 't mogelijk gemaakt heeft.. *grin* ) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Deze wil ik! Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Quote: Op maandag 09 januari 2006 20:10:15 schreef Ann het volgende: [...] ik heb ook een hunter hoor Ik heb een guild die jouw priest in de pan hakt Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Trouwens zijn hier ook mensen die de genres FPS, RTS, TBS of Sport spelen op de PC? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Ja ik, maar een stuk minder dan vroeger. Ik heb wat meer met rpg... FPS deed ik wel, maar nu een stuk minder. Die spellen lijken nogal erg op elkaar. Ik had hoop in halflife2, maar die vond ik tegen vallen. Startrek games vind ik trouwens erg leuk. RTS idem, Ik vond de C&C games leuk, maar daar hoor ik maar weinig meer over. En die laatste vind ik een stuk minder leuk. Geef mij maar red allert. Lijkt me ook leuk als ze weer eens een nieuwe warcraft gaan maken (wow is me te duur en is tevens een rpg) Ben wel benieuwd naar battle for ME 2. TBS? Wat is dat? Sport spellen trekken me minder. RPG trekt me vooral. Ik denk er zelfs over om voor Oblivion een xbox360 te gaan kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 TBS= Turn Based Strategy. Ook een soort RTS dus. Volgens mij is Civilization een TBS. Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Trouwens bestaan er ook Christelijke Clans? Als de multiplayer optie van Commandos Strike Force cool is, wil ik daar wel een clan van! Link naar bericht Deel via andere websites
daphgirl 0 Geplaatst 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2006 Laat ik mij als vrouw eens even in deze discussie mengen... Ik vind gamen best leuk, maar het hoeft niet allemaal shiet-dood schiet-dood te zijn. Tomb Raider vind ik cool, vooral de eerste vijf, omdat de besturing daar zo soepel gaat, en Age of Empires natuurlijk Sims, en ik heb ook veel Grim Fandango gespeeld, da's zo'n spel waar je niet dood kan gaan(je bent al dood, duh) en gewoon rondlopen en oplossingen moet zoeken. Echt een aanrader! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Heb AoE 3 geinstalleerd staan, vond ik AoE 1 al irritant door de beperking in maximale units, vind ik AoE 3 veel te traag verlopen. WarCraft 3 is een superspel, ik moet nog gaan kijken naar World Of WarCraft, maar denk dat het nog beter is. Verder ben ik van de strategie spellen, maar daar zijn er steeds minder van op de markt lijkt het wel. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 Voor degene die interesse hebben in Oblivion (jij niet? ga snel terug naar waar je vandaan komt ) een klein stukje making off dat vandaag uitgebracht is - http://bethsoft.com/redirects-doc/video-wmv.htm Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 World of warcraft, rogue, perditions blade ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
EaGeL klompje 0 Geplaatst 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2006 battlefield 2 op de playstation speel ik nu heel vaak en hardware online arenas is ook super vet als je internet op je ps2 hebt en een central station acces disc en ik wil best een afspraak maken om is ff iemand te ownen op battlefield2 Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2006 Jij iemand ownen? Ik speel tegenwoordig weer veel PC UT2004 (ik zit bijna in een clan) PC Wolfenstein - Enemy Territory o.i.d. PC Battlefield Modern Combat Xbox Project Gotham Racing 2 Xbox Call of Duty - Finest Hour Xbox P.S. EagelKlomp; het is trouwens Battlefield Modern Combat, 2 is alleen op PC Link naar bericht Deel via andere websites
EaGeL klompje 0 Geplaatst 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2006 ja ik own ja en die naam vin ik eigelijk nie soveel uitmake as je maar weet wat ik bedoel en dat leek me hier geen probleem en jij sgrijf het ook niet helemaal goed het is 'battlefield2 modern combat niet battlefield modern combat Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2006 Mamba! Het slangetje spel uit de eind jaren 80 voor DOS Link naar bericht Deel via andere websites
EaGeL klompje 0 Geplaatst 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2006 snake is cool en as je het egt zo leuk vind denk ik da dit wel iets voor je is hmm duurt lang voordat die zite geladen is normaal istie er meteen zou et an me komp legge of die site? hmm hier laad hij de site niet maar op www.playaholics.com is een spel dat snake 3 heet das wel een coole snake Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2006 Quote: Op zondag 29 januari 2006 22:37:46 schreef EaGeL klompje het volgende: ja ik own ja en die naam vin ik eigelijk nie soveel uitmake as je maar weet wat ik bedoel en dat leek me hier geen probleem en jij sgrijf het ook niet helemaal goed het is 'battlefield2 modern combat niet battlefield modern combat Als jij zo ownt ben ik wel benieuwd wat je hoogste rank is op BFMC. Wel eens een pro-clan verslagen met je eigen clan? Of zit je niet in een clan? Het is Battlefield Modern Combat Geen 2, het is het eerste console-deel, vandaar. Zie het meer als een uitbreiding. P.S. Zie jij hier ergens een 2 staan??? Link naar bericht Deel via andere websites
PiB 0 Geplaatst 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2006 Quote: Op zondag 29 januari 2006 22:37:46 schreef EaGeL klompje het volgende: ja ik own ja en die naam vin ik eigelijk nie soveel uitmake as je maar weet wat ik bedoel en dat leek me hier geen probleem en jij sgrijf het ook niet helemaal goed het is 'battlefield2 modern combat niet battlefield modern combat *kuch* Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik speel WoW en vind het echt een leuke game. Kan me er erg mee vermaken, soms iets te veel waardoor ik wel is school wil vergeten. Voor alle RPG liefhebbers vind ik het een aanrader. Link naar bericht Deel via andere websites
EaGeL klompje 0 Geplaatst 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2006 how bout this?http://shop.gameplay.co.uk/images/Products/PT1436_box.jpg ok ik ben een majoor maar da kom ook maar door me score 5477 op het moment 93ppu (punte per uur as je da nog nie wist) en 11 medailes zit in de EaGeL clan maar das nog nie egt een pro clan ben erin gegaan omdat ik er ook op hardware online arenas in zit heb best een goeie band met hun dus vandaar Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 3 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2006 Over 35 dagen ben ik jarig. Precies een week daarna komt een spel, wat echt een musthave voor mij is! Commandos Strike Force. Ik heb al een eigen clan-/fansite gemaakt. Misschien zijn hier mensen die ally willen worden. (www.magistersf.tk) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten