Morphogenesis 4 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Of hij probeert redenen te vinden waarom metal nu zo waardeloos is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Nostalgie... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Ik vind het eerlijk gezegd best leuk klinken En dat meen ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Quote: Op zondag 21 februari 2010 20:54:43 schreef Naeva het volgende: [...]wat voor materiaal heb je ervoor gebruikt? gewoon normaal wol van de wibra ofzo, en dan met drie draden. Hij lijkt niet echt op die poef van t plaatje hoor trouwens, zij gebruikt van dat hele dikke wol en mega breipennen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Nog meer schatten op mijn notebook! Dit is Liam Neeson in Schindler's List: En dit is de bassist vn Muse: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Die eerste vind ik heel mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Vind je ook dat ie lijkt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ja, best wel. Ik heb geen idee hoe de bassist van Muse eruitziet, dus die kan ik niet beoordelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Er zit niet genoeg diepte in mijn tekening vergeleken met het origineel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 De gelijkenis is wel heel goed! Nuja, toch in mijn leken-ogen, iemand die wel iets van tekenen kent, zou er vast wel dingen op aan te merken hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 @Leidenschaft: Wauw heb jij die getekend!? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 J Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Petje af. Ik vind ze echt heel mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 15:19:07 schreef Ramòntezuma het volgende: Petje af. Ik vind ze echt heel mooi! Nou dankjewel MENSEN! Ik heb de afgelopen dagen video's zitten maken, maar ik heb maar weinig reacties, o.a. omdat ik een nieuwe account heb. Maar ik wil wel graag horen wat mensen ervan vinden. Dus kunnen jullie ajb op mijn account kijken: link Admod note: Post aangepast. De mods beslissen zelf wel wat ze ok vinden en wat niet, grof woordgebruik is daarbij ook al niet nodig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 W00t, Olorin post iets! Ik heb ontdekt dat van die muziek programma's als Fruity loops studio erg handig zijn als studie ontwijkend gedrag. Het volgende stukje geluid is een intro. alle muziek partijen zijn gemaakt met synth's die al in die software zaten (de melodie zelf gemaakt). De enige uitzondering is de gitaar partij. Die heb ik opgenomen door mijn gitaar versterker aan de microfoon ingang van mijn pc aan te sluiten. link Ok, ok, nu ga ik echt weer verder werken aan mijn studie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Schat, een scriptie schrijven is óók creatief hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Gemaakt voor de baby. Er zit een muziekdoosje in. Alleen de ogen en mond moeten nog getekend worden (zitten nu nog kopspelden in) en ik heb 'm ook nog iets meer opgevuld. Oh, hier zijn de kleuren eigenlijk beter (maar lijkt de vorm een beetje raar): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Wat lief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Liiieeeef! <3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 schattig naeva! ik heb al een poos geleden zelf een lamp gepimpt.. het is niet zelf bedacht, maar ik heb zo'n papieren bol van ikea beplakt met stroken wit bakpapier.. nu hangt ie ook echt en ik vind hem zo mooi.. ben helemaal trots. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Oh, leuk idee. Lijkt me nog mooier met verschillende kleuren papier, misschien moet ik dat eens proberen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ja idd.. maar je moet wel oppassen met gewoon papier want er zit natuurlijk wel een lamp binnenin.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Snap ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Flower Pauler, onder het mom van pimp your glasses: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten