sjako 699 Geplaatst 9 maart Rapport Share Geplaatst 9 maart 1 minuut geleden zei Flawless victory: Is misschien dan nu toch de tijd aangebroken om tijdelijk je account te delen met @Noel2? Zo te lezen heeft hij er enige kennis van. Nee, ga ik niet doen. 2 uur geleden zei Noel2: Weet dus niet of moderatoren daar toegang hebben…maar zou wel een oplossing zijn, en dan gewoon een sticky topic met mailadres waar je account kan aanvragen. Ik heb al gekeken, maar ik kan die instellingen niet vinden. Het is zo jammer dat ik geen contact met Rommel heb, want die kan dat denk ik wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 maart Rapport Share Geplaatst 9 maart 27 minuten geleden zei sjako: Nee, ga ik niet doen. Ik heb al gekeken, maar ik kan die instellingen niet vinden. Het is zo jammer dat ik geen contact met Rommel heb, want die kan dat denk ik wel. Kan je enkel in de Moderator CP of ook in de Admin CP? Misschien kan je het snel oplossen door registraties manueel goed te keuren? Je kan ook een programma (laten) schrijven waardoor automatische moderatie plaatsneemt bij flooding. Of nieuwe leden hun eerste posten pas publiceren na goedkeuring en dan na x aantal posts die goedkeuring laten vallen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 9 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart (bewerkt) 38 minuten geleden zei sjako: Ik heb al gekeken, maar ik kan die instellingen niet vinden. Het is zo jammer dat ik geen contact met Rommel heb, want die kan dat denk ik wel. Je zou via de provider van deze website contact kunnen zoeken met Rommel. De provider is hier te vinden: https://www.sidn.nl/whois?q=Credible De provider zal denk ik geen gegevens van Rommel willen geven maar de provider kan wel zelf contact opnemen met Rommel. Het mailadres van de provider is volgens deze gegevens post@flexispowered.nl. Even een mailtje sturen en uitleggen wat er aan de hand is lijkt me het handigst. 9 maart bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Breuk 377 Geplaatst 9 maart Rapport Share Geplaatst 9 maart 34 minuten geleden zei Flawless victory: Je zou via de provider van deze website contact kunnen zoeken met Rommel. De provider is hier te vinden: https://www.sidn.nl/whois?q=Credible De provider zal denk ik geen gegevens van Rommel willen geven maar de provider kan wel zelf contact opnemen met Rommel. Het mailadres van de provider is volgens deze gegevens post@flexispowered.nl. Even een mailtje sturen en uitleggen wat er aan de hand is lijkt me het handigst. Sjako weet wie het is. Petra heeft hem al een keer deze gegevens gegeven. Via LinkedIn is hij bereikbaar. Wil Sjako wel iets ondernemen om de moderatie te verbeteren? Het is al een oude discussie. Mensen een beetje vertrouwen. Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 10 uur geleden zei Breuk: Sjako weet wie het is. Petra heeft hem al een keer deze gegevens gegeven. Via LinkedIn is hij bereikbaar. Wil Sjako wel iets ondernemen om de moderatie te verbeteren? Het is al een oude discussie. Mensen een beetje vertrouwen. Neen, je deelt nooit je account met een ander. En als Sjako enkel toegang heeft tot de Moderator CP op Invision, vrees ik dat hij weinig kan veranderen aan de situatie. Gewoon dit activeren zou al soelaas kunnen bieden: En dit: Maar je zou dat in dit geval al bij 1/4 kunnen instellen op "approval of all posts" tot je zeker bent met geen spammer te maken te hebben. Ook nog dit: 10 maart bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart 8 uur geleden zei Fundamenteel: Neen, je deelt nooit je account met een ander. En als Sjako enkel toegang heeft tot de Moderator CP op Invision, vrees ik dat hij weinig kan veranderen aan de situatie. Gewoon dit activeren zou al soelaas kunnen bieden: En dit: Maar je zou dat in dit geval al bij 1/4 kunnen instellen op "approval of all posts" tot je zeker bent met geen spammer te maken te hebben. Ook nog dit: @sjako heb je al eens contact opgenomen met Invision en de situatie uitgelegd? Misschien dat ze die spamfilter willen instellen voor jou, zonder toestemming van de admin? Het gaat tenslotte ook over de veiligheid van jouw leden he, God weet wat er allemaal mee verpreid wordt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart 13 minuten geleden zei Fundamenteel: heb je al eens contact opgenomen met Invision en de situatie uitgelegd? Misschien dat ze die spamfilter willen instellen voor jou, zonder toestemming van de admin? Het gaat tenslotte ook over de veiligheid van jouw leden he, God weet wat er allemaal mee verpreid wordt? Dit is misschien niet zo’n gek idee. Ik denk niet dat het gevaarlijk is zolang je maar nergens op klikt. Ik hou het in de gaten. 18 uur geleden zei Noel2: Wil ik ook niet, onder de account van iemand anders werken. Ik begrijp het helemaal. Ik hoop dat het verder allemaal blijft lukken. Ze gaan steeds meer scripts schrijven als ze eenmaal een open site hebben. Misschien heb je wel een overzicht van nieuwe leden. Dan zie je snel genoeg wat rotzooi is. Ja, die zijn wel inzichtelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart 11 minuten geleden zei sjako: Dit is misschien niet zo’n gek idee. Ik denk niet dat het gevaarlijk is zolang je maar nergens op klikt. Ik hou het in de gaten. Ja, die zijn wel inzichtelijk. Met een simpele foto kan je al toegang tot iemands pc krijgen. En meer: steganografie. Maar dat is dan geen "simpele foto" meer natuurlijk. Vanaf iets in uw "cache" komt, is het prijs. Schadelijke scripts worden ook opgeslagen in de cache van een webbrowser. Maar Credible staat niet toe om scripts te posten, dus geen zorgen daarvoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 10 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart @sjako En nog een spambot: https://credible.nl/profile/16294-svetlanamwu/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 11 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart @sjako https://credible.nl/profile/21732-zosterwomo/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 11 maart Rapport Share Geplaatst 11 maart Op 10-3-2024 om 11:23 zei Fundamenteel: heb je al eens contact opgenomen met Invision en de situatie uitgelegd? Misschien dat ze die spamfilter willen instellen voor jou, zonder toestemming van de admin? Doen ze niet, ze werken volgens mij niet om de admin heen. (Degene die betaald) Ik weet nu al dat je als antwoord krijgt dat jij het contact met de beheerder op moeten nemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 11 maart Rapport Share Geplaatst 11 maart 16 minuten geleden zei Thinkfree: Doen ze niet, ze werken volgens mij niet om de admin heen. (Degene die betaald) Ik weet nu al dat je als antwoord krijgt dat jij het contact met de beheerder op moeten nemen. Dan moet sjako helaas voorlopig roeien met de riemen die hem gegeven zijn. Op zich is die veiligheid wel een goed policy. Maar hier zou men toch een uitzondering kunnen maken als ze het een beetje zouden opvolgen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 12 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart @sjako https://credible.nl/profile/21327-lesterfuh/ https://credible.nl/profile/21738-pamtadewk/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 12 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) @sjako https://credible.nl/profile/17174-shawnzdp/ 12 maart bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 13 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart @sjako https://credible.nl/profile/21601-serzflw/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart Op 5-3-2024 om 21:55 zei Flawless victory: Waar zijn de berichten van @Monachos gebleven? Ik dacht dat hij er een heleboel had geplaatst in deze topic. Ook zocht ik een paar andere berichten van hem maar kan ze niet meer vinden. Op zijn profiel staat geen activiteit meer. Iemand had hem aangemeld als spam en omdat er zoveel stond heb ik hem per ongeluk als spammer aangemerkt. Hij weet ervan. Vervelend incident. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 13 maart Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei sjako: Iemand had hem aangemeld als spam en omdat er zoveel stond heb ik hem per ongeluk als spammer aangemerkt. Hij weet ervan. Vervelend incident. Ja dankjewel, dat was inmiddels duidelijk. Foutje is menselijk. 13 maart bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Iedereen is vrij om te gaan he. Spam valt de laatste tijd mee. Een goed foeum is niet goedkoop trouwens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 16 maart Rapport Share Geplaatst 16 maart Op 14-3-2024 om 08:23 zei Noel2: en de site van Fundamenteel heeft homofobe en extreem rechtse content nu verstopt of niet meer zo prominent, dus het lijkt nu een gewone site. Het lijkt nu een gewone site Onverdraagzaamheid zit in de aard van de beessies en komt linksom of rechtsom altijd wel weer bovendrijven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 maart Rapport Share Geplaatst 16 maart Wel typisch dat homofobe en extreem rechtse content gepaard gaat met het aanbidden van beelden. Toeval? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 maart Rapport Share Geplaatst 16 maart 19 minuten geleden zei Noel2: Ook zij kunnen gered zijn in Christusbewustzijn. Dan maakt het niet meer zo uit, denk ik. Alleen geloof ik daar niks van. God die nadrukkelijk beweert : Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben. En dan zijn ze zomaar gered? Daarnaast vind ik homofobe en extreem rechtse content niet conform de leer van Jezus. Aan de vrucht herkent men de boom. De Bijbel is okay, maar wat voor bende sommige gelovigen er van maken is tranentrekkend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 maart Rapport Share Geplaatst 16 maart 2 minuten geleden zei Noel2: Tsja, het heeft ook niet mijn voorkeur, maar we zullen het ermee moeten doen. Je kent het mantra: we mogen ook afgoden aanbidders niet de maat nemen, want dan onderscheid ik mijzelf van hen. Maar daarom mag ik natuurlijk nog wel zeggen dat beelden aanbidden niet-Bijbels is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 3 april Rapport Share Geplaatst 3 april @sjako heb jij de technische rechten om een subforum te vergrendelen? Het fotoboek (https://credible.nl/forum/89-fotoboek/) wordt vaak gebruikt door de Russische spambots maar zelden tot nooit meer door echte mensen. Als jij deze zou kunnen vergrendelen scheelt dat misschien weer wat spam? Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 4 april Rapport Share Geplaatst 4 april Hoi @sjako weer een paar onlangs actieve bots: https://credible.nl/profile/21577-magsoyncendona/ https://credible.nl/profile/15274-montanaclp/ https://credible.nl/profile/21677-victortle/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 4 april Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april @sjako Alle “Eva’s” kunnen weg, allemaal spam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten