Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei sjako:

Dit is misschien niet zo’n gek idee. Ik denk niet dat het gevaarlijk is zolang je maar nergens op klikt. Ik hou het in de gaten.

Ja, die zijn wel inzichtelijk.

Met een simpele foto kan je al toegang tot iemands pc krijgen. En meer: steganografie. Maar dat is dan geen "simpele foto" meer natuurlijk. :)

Vanaf iets in uw "cache" komt, is het prijs. Schadelijke scripts worden ook opgeslagen in de cache van een webbrowser.

Maar Credible staat niet toe om scripts te posten, dus geen zorgen daarvoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dankjewel @Petra.. We laten ons niet kisten door een stelletje Russische criminelen.

Ik hou het in de gaten. Ik markeer ze gelijk als spammer. Graag wel melden, want het zit overal verspreid.

kan ik helpen sjako? ik blijf maar melden, en ze waren al weg geweest als ik rechten had.

Posted Images

56 minuten geleden zei sjako:

Dit is misschien niet zo’n gek idee. Ik denk niet dat het gevaarlijk is zolang je maar nergens op klikt. Ik hou het in de gaten.

Ja, die zijn wel inzichtelijk.

Dan kan je dus bijna alles wat nieuw is weggooien, de svetlxxx accounds leonardkah davidnato of zoiets, allemaal met russische spam, maar vooralsnog vaak in fotoboek of zandbak, beetje verborgen.

bewerkt door Noel2
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-3-2024 om 11:23 zei Fundamenteel:

heb je al eens contact opgenomen met Invision en de situatie uitgelegd? Misschien dat ze die spamfilter willen instellen voor jou, zonder toestemming van de admin?

Doen ze niet, ze werken volgens mij niet om de admin heen. (Degene die betaald)

Ik weet nu al dat je als antwoord krijgt dat jij het contact met de beheerder op moeten nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Thinkfree:

Doen ze niet, ze werken volgens mij niet om de admin heen. (Degene die betaald)

Ik weet nu al dat je als antwoord krijgt dat jij het contact met de beheerder op moeten nemen.

Dan moet sjako helaas voorlopig roeien met de riemen die hem gegeven zijn. Op zich is die veiligheid wel een goed policy. Maar hier zou men toch een uitzondering kunnen maken als ze het een beetje zouden opvolgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-3-2024 om 21:55 zei Flawless victory:

Waar zijn de berichten van @Monachos gebleven?  Ik dacht dat hij er een heleboel had geplaatst in deze topic. Ook zocht ik een paar andere berichten van hem maar kan ze niet meer vinden. Op zijn profiel staat geen activiteit meer. 

Iemand had hem aangemeld als spam en omdat er zoveel stond heb ik hem per ongeluk als spammer aangemerkt. Hij weet ervan. Vervelend incident.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei sjako:

Iemand had hem aangemeld als spam en omdat er zoveel stond heb ik hem per ongeluk als spammer aangemerkt. Hij weet ervan. Vervelend incident.

Ja dankjewel, dat was inmiddels duidelijk. Foutje is menselijk.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

@sjako een aantal leden van hier heeft de overstap naar de site van Fundamenteel gemaak, ook ik heb daar een account. Ik begreep dat men hopeloos is van melden hier, en de site van Fundamenteel heeft homofobe en extreem rechtse content nu verstopt of niet meer zo prominent, dus het lijkt nu een gewone site. Ik weet niet wat jij gaat doen, als jij de moeite van weren van spam wilt blijven doen kan ik je blijven helpen. Mogelijk willen sommigen hier niet weg, en het oude materiaal is het vast ook waard om leesbaar te blijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-3-2024 om 08:23 zei Noel2:

en de site van Fundamenteel heeft homofobe en extreem rechtse content nu verstopt of niet meer zo prominent, dus het lijkt nu een gewone site.

Het lijkt nu een gewone site _O-

 

Onverdraagzaamheid zit in de aard van de beessies en komt linksom of rechtsom altijd wel weer bovendrijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Petra.:

Het lijkt nu een gewone site _O-

 

Onverdraagzaamheid zit in de aard van de beessies en komt linksom of rechtsom altijd wel weer bovendrijven. 

Blij dat je de humor ervan inziet. 

voorlopig lijkt iedereen daar happy, ik bemoei me er maar niet mee.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Noel2:

Ook zij kunnen gered zijn in Christusbewustzijn. Dan maakt het niet meer zo uit, denk ik.

Alleen geloof ik daar niks van.  God die nadrukkelijk beweert Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.  En dan zijn ze zomaar gered?

Daarnaast vind ik homofobe en extreem rechtse content niet conform de leer van Jezus.  Aan de vrucht herkent men de boom.   De Bijbel is okay, maar wat voor bende sommige gelovigen er van maken is tranentrekkend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hopper:

Alleen geloof ik daar niks van.  God die nadrukkelijk beweert Gij zult geen andere goden voor mijn aangezicht hebben.  En dan zijn ze zomaar gered?

Daarnaast vind ik homofobe en extreem rechtse content niet conform de leer van Jezus.  Aan de vrucht herkent men de boom.   De Bijbel is okay, maar wat voor bende sommige gelovigen er van maken is tranentrekkend.

Tsja, het heeft ook niet mijn voorkeur, maar we zullen het ermee moeten doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Noel2:

Tsja, het heeft ook niet mijn voorkeur, maar we zullen het ermee moeten doen.

Je kent het mantra: we mogen ook afgoden aanbidders niet de maat nemen, want dan onderscheid ik mijzelf van hen.   Maar daarom mag ik natuurlijk nog wel zeggen dat beelden aanbidden niet-Bijbels is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
18 uur geleden zei Monachos:

heb jij de technische rechten om een subforum te vergrendelen? Het fotoboek (https://credible.nl/forum/89-fotoboek/) wordt vaak gebruikt door de Russische spambots maar zelden tot nooit meer door echte mensen. Als jij deze zou kunnen vergrendelen scheelt dat misschien weer wat spam?

Ik ga dit proberen 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid