Spring naar bijdragen

Het sterke geslacht: waarom vrouwen genetisch superieur zijn. 


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei HJW4:

Alle mensen die hier tijdelijk of permanent komen wonen zijn migranten. Wie zijn de niet-economische migranten ?
Mensen op kazernes zijn ook economische migranten, mensen met tijdelijke visa zijn ook economische migranten. 
Iedereen moet dus wegwezen.

Beginnen we toch met de mensen van de kazernes, die komen uit veilige landen. Zullen we die dan er eerst maar eens uitknikkeren ?

Inferioriteit bestaat bij de geestelijke mens niet. Je kunt niet op voorsprong staan op basis van iets wat niet bestaat.

Mij niet gelaten. Zolang we ons land maar terugkrijgen zoals we dat van onze voorouders kregen en niet van 1 generatie globalisten die zich naast de derde rijkers mogen stellen in de toekomst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Degene met het zwakste vlees is dan....top poster in dit topic: Hopper met 23 posts. 😄    

Whoehahaha: Nice pun   (Alhoewel.... we hebben net geleerd dat vergeestelijking het vlees zwakker maakt.. dus dat wordt wat met die nonnen.    Een priester rijdt in zijn auto langs een

De enige die steeds druk is met wachten op Barnabas en daar maar over blijft doorgaan en doorgaan... ben jij. Vol verwachting klopt je hart, kennelijk. 😘 (Over spiegeltje spiegeltje aan de wand gespro

Zojuist zei Fundamenteel:

Mij niet gelaten. Zolang we ons land maar terugkrijgen zoals we dat van onze voorouders kregen en niet van 1 generatie globalisten die zich naast de derde rijkers mogen stellen in de toekomst.

Je bent je land kwijt ? Buitenlanders eruit, vrouwen achter het aanrecht en kinderen baren, homo’s in de kast. En het zijn uiteraard allemaal nazi’s.

Je bent niet echt een lachebekje, lijkt mij.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei HJW4:

Je bent je land kwijt ? Buitenlanders eruit, vrouwen achter het aanrecht en kinderen baren, homo’s in de kast. En het zijn uiteraard allemaal nazi’s.

Je bent niet echt een lachebekje, lijkt mij.

 

Ik ben het land van mijn voorvaderen kwijt aan de EU en andere globalisten ja.

Mijn dochters mogen niet eens overdag door bepaalde buurten lopen nu. Mijn grootmoeder ging winkelen met haar voordeur en achterdeur wagenwijd open.

In dezelfde buurt...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-12-2023 om 13:37 zei Fundamenteel:

Ik ben het land van mijn voorvaderen kwijt aan de EU en andere globalisten ja.

Mijn dochters mogen niet eens overdag door bepaalde buurten lopen nu. Mijn grootmoeder ging winkelen met haar voordeur en achterdeur wagenwijd open.

In dezelfde buurt...

 

Ik had vroeger niet eens een slot op mijn deur. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Monachos:

Citaat uit een recent artikel op Scientias.nl:

Vrouwen overleven een schietpartij vaker dan mannen, ook al zijn ze even zwaar gewond

...

De data van de mannen en vrouwen werden een op een met elkaar vergeleken. Daaruit bleek dat vrouwen minder kans hadden om te overlijden aan hun verwondingen dan mannen: 18,5 procent versus 20 procent. Ze hadden ook minder kans op medische complicaties, zoals trombose of afkickverschijnselen, en vrouwen hoefden minder vaak aan de beademingsmachine.

Ook als de analisten alleen naar bepaalde leeftijdsgroepen keken of focusten op een bepaalde soort verwondingen bleven de verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan. Dit betekent dat er een ‘statistisch significant overlevingsvoordeel is voor vrouwelijke slachtoffers van vuurwapengeweld vergeleken met mannen, ondanks een vergelijkbare medische situatie’, aldus de onderzoekers.

Bloedstolling en geslachtshormonen
Er is een aantal plausibele verklaringen volgens het team. Het bloed van vrouwen stolt over het algemeen sneller en het vrouwelijke geslachtshormoon oestrogeen geeft de immuunreactie van het lichaam waarschijnlijk een boost, terwijl het mannelijke hormoon testosteron het immuunsysteem juist wat lijkt af te remmen. De positieve effecten van oestrogeen op het gebied van wondheling zijn sterker bij vrouwen die nog niet in de overgang zijn. De hoeveelheid geslachtshormonen bij de slachtoffers speelt dus vermoedelijk een belangrijke rol bij het verschil tussen mannen en vrouwen.

De onderzoekers waarschuwen wel dat er bij de koppelingscriteria van het onderzoek een aantal mogelijk relevante factoren niet is meegerekend. Ook was er geen informatie over de doodsoorzaak of het aantal vuurwapenslachtoffers dat al was overleden voordat ze in het ziekenhuis waren opgenomen, Toch concludeert het team: “Ondanks de tekortkomingen kunnen we duidelijk stellen dat Amerikaanse vrouwen die in het ziekenhuis opgenomen worden met verwondingen die door vuurwapengeweld zijn veroorzaakt, minder vaak overlijden en er gemiddeld beter aan toe zijn na de opname dan mannen.”

Bron: https://scientias.nl/vrouwen-overleven-een-schietpartij-vaker-dan-mannen-ook-al-zijn-ze-even-zwaar-gewond/


Dan kan @sjako wel eens gelijk hebben wanneer hij zegt dat vrouwen waarschijnlijk langer leven doordat ze voor de kinderen moeten zorgen. De beschermende werking van oestrogeen is dan het middel tot dat doel.

Op 10-12-2023 om 19:40 zei sjako:

Volgens de Bijbel niet. Voor de zondeval gingen mensen niet dood en vlak na de zondeval werden mensen honderden jaren oud. Dat vrouwen langef leven gemiddeld schijnt toch echt te liggen aan het feit dat ze voor kinderen moeten zorgen. Mannen leven ook risicovoller omdat ze moeten jagen en ook omdat ze meer vechten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Petra.:

Nu wel. 

Begint het dan te dagen een strenge hand veel, heel veel voordelen biedt voor de goede burger?

Ik ervaar dat ze het belang van de criminaliteit boven dat van de gewone burgers plaatste. Zo investeert hier eentje miljoenen euro's in een war on drugs, de ene aanslag na de andere. Hoeveel verslaafden konden geholpen worden met dat geld en zouden er dan ook bommen zijn afgegaan in onze stad?

Ik verdenk dit beleid zelfs van moedwil, ze zijn minder gebaat bij een oplossing dan het conflict: hence een toename in conflicten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Begint het dan te dagen een strenge hand veel, heel veel voordelen biedt voor de goede burger?

Ik ervaar dat ze het belang van de criminaliteit boven dat van de gewone burgers plaatste. Zo investeert hier eentje miljoenen euro's in een war on drugs, de ene aanslag na de andere. Hoeveel verslaafden konden geholpen worden met dat geld en zouden er dan ook bommen zijn afgegaan in onze stad?

Ik verdenk dit beleid zelfs van moedwil, ze zijn minder gebaat bij een oplossing dan het conflict: hence een toename in conflicten.

We dwalen van het topic af.

Dus laat mijn strenge hand ons weer terug voeren. 😘

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Flawless victory:

Dan kan @sjako wel eens gelijk hebben wanneer hij zegt dat vrouwen waarschijnlijk langer leven doordat ze voor de kinderen moeten zorgen

Ik had al twee keer met twee wetenschappelijke artikelen gereageerd daarop. (Sjako had idd gelijk). 

 

2 minuten geleden zei Hermanos2:

Zaken die niet op de agenda staan kunnen belangrijk zijn. 

Haha, nou en of! 

Maar meneer wil een strenge hand hè. 😊

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Petra.:

Lees 't nog 's terug.

 

Nee ga ik niet in mee. Daarvoor is het leeftijdsverschil te klein. En daarbovenop mochten konijnen niet eens gegeten worden. De pakkans bij runderen en schapen is groot. Die rennen niet hard. Het idee om achter konijnen aan te rennen is absurd. Geen eens woorden voor. Wat een enorme onzin. 

Een jager zet een strik. Die gaat toch niet achter een konijn aanrennen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Hermanos2:

Nee ga ik niet in mee. Daarvoor is het leeftijdsverschil te klein. En daarbovenop mochten konijnen niet eens gegeten worden. De pakkans bij runderen en schapen is groot. Die rennen niet hard. Het idee om achter konijnen aan te rennen is absurd. Geen eens woorden voor. Wat een enorme onzin. 

Een jager zet een strik. Die gaat toch niet achter een konijn aanrennen. 

Heb je het artikel wel gelezen ? Het gaat over genen. Er staat echt niks over konijnen in. 😃

 

Deze gaat dieper in op het -voor kinderen zorgen voordeel- : 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Petra.:

Heb je het artikel wel gelezen ? Het gaat over genen. Er staat echt niks over konijnen in. 😃

 

Deze gaat dieper in op jet -voor kinderen zorgen voordeel- : 

 

Ik heb toch echt gelezen dat Sjako zei dat mannen sneller en gespierder zijn vanwege de jacht. Bijvoorbeeld op konijnen. 

Er staat zelfs dat mannen nutteloos zijn als ze zich niet meer kunnen voortplanten. Vrouwen verliezen hun voortplantingsvermogen. Mannen niet. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei KoningJezus.nl:

Goed idee , vrouwen maken toch altijd overal een ruzie van.

Ik vraag me vooral af hoe blind men kan zijn voor een cherrypicking in een artikel dat wat random zaken benoemd om het sterke geslacht aan te wijzen.

De man is anatomisch sterker, hence genetisch sterker ontworpen. Daarom ontstond er ook een vrouwen categorie in de sport om ongelijkheid te bestrijden.

Er zijn gewoon verschillen, en dat hoeft geen strijd te zijn. Het is de aan1sluiting van man en vrouw dat tot balans zou moeten komen. Wat in Sodom en Gomorra geen gemakkelijke opgave is.

Het is daarom beter onze traditionele normen en waarden nog eens te bekijken, in plaats van verder te ontwikkelen in de huidige tijdsgeest. De Geest van ons geloof heeft het ons allemaal reeds bekend gemaakt. We zitten in een regelrechte antichrist situatie.

Man omarm de vrouw, vrouw omarm de man. Geef elkaar liefde, compassie, steun en maak er geen strijd maar partnerschap van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is daarom beter onze traditionele normen en waarden nog eens te bekijken, in plaats van verder te ontwikkelen in de huidige tijdsgeest. 

Je zou toch raar op je neus kijken als alle vrouwen stoppen met werken. Er is nu al een enorm tekort aan personeel. Wie gaat dat immense gat dan opvullen? (Migranten? 😃 )

 

13 uur geleden zei Fundamenteel:

Man omarm de vrouw, vrouw omarm de man. Geef elkaar liefde, compassie, steun en maak er geen strijd maar partnerschap van.

Yep, inderdaad: gelijkwaardig partnerschap.  Dat is precies waar het hele feminisme voor staat.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Petra.:

Je zou toch raar op je neus kijken als alle vrouwen stoppen met werken. Er is nu al een enorm tekort aan personeel. Wie gaat dat immense gat dan opvullen? (Migranten? 😃 )

 

Yep, inderdaad: gelijkwaardig partnerschap.  Dat is precies waar het hele feminisme voor staat.  

Maar de vrouw moet helemaal niet stoppen met werken. Ik erkende toch hoe ze de politie verrijkten? Maar ga je ze dan op caféruzies instellen of waar meer gevoelige situaties spelen? Mag ik dit nog stereotyperen of moeten man en vrouw 1 en dezelfde worden in deze woke tijd?

Het feminisme van vroeger is dat niet meer van vandaag Petra. Er is een mannenhaat en afkeer voor het patriarchaat gekomen. Uw artikel weegt trouwens inconsequent af, bereik je die gelijkwaardigheid zo? Of mag ze nog op maat van onze verschillen zijn?

We leven nu echter in een tijdperk waar de vrouw MOET werken. Dat tegelijk waar  (goede) kinderopvang steeds schaarser wordt.

Een moeder moet moeder kunnen zijn. Maar deze economie ontwikkelde zich anders uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid