Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Waarom zou nu persé een in regenboogkleuren geschilderd bankje of zebrapad de aandacht afleiden van het verkeer?
Er zijn zoveel zaken die kunnen afleiden, maar omdat jij je ergert aan die regenboogkleuren, zouden die moeten verdwijnen? 
Dat probleem ligt eerder bij jou dan bij die regenboogkleuren lijkt me.
Ik ga toch ook niet lopen vragen om al die kruisen maar weg te halen omdat ze zo afleiden van het verkeer? 
 

Ach wat leiden die beelden af van die mooie vlag zeg. Laten we de beelden verwijderen.

Dat ze hun vlaggen aan hun eigen instituten koppelen? Oh juist die hebben ze niet, ze pakken gewoon die van anderen in. Waarvan het gros christelijk erfgoed is; zoals de meeste scholen hier.

1 uur geleden zei HJW4:

Het projecteren is gekomen NADAT de intolerantie vorm kreeg. 
De samenleving heeft iets gekozen waar jij niet achter staat, dat is wat anders.

Het laatste lijkt mij goed, dus ik zou zeggen: stop er maar mee.

Voor iemand die er geen fuck om geeft, reageer je best fel.

Zeker hebben ze daar een rol in gehad, ik ontken dat deel niet. Ze hebben echter ook een grote rol gehad in de slavenhandel, en dat ontken jij dan weer wel. Ik neem het hele verhaal, jij alleen dat deel dat je past.

Ik erken dus de rol in het afschaffen, jij erkent niet de rol in de uitvoering gedurende de slavernij.

 

Ik constateer alleen dat je er iets bij sleept dat niets met het onderwerp te e maken heeft. Ik geef niet aan dat dat niet mag.

Gaat u nu echt het westen beschuldigen van homohaat voor de vlag?

Bullshit! Zelfs ik ben pas door de vlag beginnen inzien hoe fout het werkelijk is. Maar daarom haat ik ze niet.

We gebruikten "janet" of "mietje" wel eens als scheldwoord. Maar als homofielen en transgenders ergens vrij en veilig zijn, is het wel in Europa.

Er waren al homorechten (adoptie en huwelijk) voor de vlag he.

1 uur geleden zei HJW4:

Is geen beschuldiging maar gewoon een constatering. Veel westerse slavenhandelaren waren christenen, bijna iedereen was christen. Wil jij beweren dat er geen christenen zaten onder de slavenhandelaren ?

Je probeert de christenen als fantastisch en geweldig af te schilderen en daarbij vergeet je de helft van het verhaal. En precies de helft die niet zo goed past. Zo wordt de geschiedenis herschreven.

Het is beter om gewoon eerlijk te zijn.

Intolerantie richting homo’s komt nou eenmaal uit die twee hoeken, dat is gewoon een feit. Daarmee stel ik niet dat het altijd extreem rechts is, maar in dit geval wel.

Ik stel ook nergens dat de andere zijde altijd de goeien zijn. Dus je reactie is niet echt zinvol.

De essentie is dit: wat als christenen andermans kinderen van in de kleuterschool zouden indoctrineren?

Waarom mag een staat het dan wel? Omdat het toevallig strookt met uw moraliteitsgevoel? In de diversiteit is nooit iedereen voorstander. Als iedereen voorstander moet zijn of worden, is dat niet eens democratisch maar totalitair.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

😂 Nou vooruit, gooi ik ook een muziekje in de strijd.      🌈🌺 When it rains, it pours But you didn't even notice it ain't rainin' anymore It's hard to breath

Waarom zou nu persé een in regenboogkleuren geschilderd bankje of zebrapad de aandacht afleiden van het verkeer? Er zijn zoveel zaken die kunnen afleiden, maar omdat jij je ergert aan die regenboogk

Posted Images

2 uur geleden zei HJW4:

Gelukkig geef jij geen ene fuck meer, dus dat scheelt.

En iemand die christen af is en dan toch weer met zo’n dominee komt…..

Ik ga daarom het licht in de zon niet ontkennen he.

2 uur geleden zei Hopper:

Ik hou van verval.  Zo'n bankje waar de scheuren inzitten en een stukje van is afgebroken.  Waar op de plaatsen waar geen zitvlak komt wat mos groeit.  Waar een verliefd stelletje zo'n hartje met een pijl heeft gekerfd.  Dat dus.  En het is gratis , dat telt bij Hollanders mee zoals je weet.

Ik kom zelden in een grote stad, ik kom er alleen om de sfeer te snuiven en dan niet de sfeer van Britse zuiplappen of van zo'n vrijgezellengedoe.  Wat is pride month?

Dat soort dingen maak ik dan weer niet mee.  Mijn huis is uitgeroepen tot trekpleister van eenden, meerkoeten en ander gevogelte.  Helaas ook van ratten, mollen en muizen.   Of die dieren homo zijn, dat weet ik niet, dat vraag ik nooit.  

De wereld van haat is het domein van Satan, daar bemoei ik me niet mee.

De politiek doet ook goede dingen, zoals subsidies in strijd voor de klimaatverandering.

In hou van een propere poep nadat ik van een bankje opsta. Het is trouwens beter 50 jaar met 1 bank te doen dan maar 5 jaar he.

Ik vind niet dat ze de klimaatcrisis goed aanpakten. Grote dromen en veel beloftes, toen kwam de rekening en gingen de steenkoolmijnen weer open. Ze mogen trots op zichzelf zijn dat er trouwens nog steeds kindslaven werken en sterven voor de groene stroom in onze auto's en telefoons.

3 uur geleden zei Petra.:

😂

Nou vooruit, gooi ik ook een muziekje in de strijd. 

 

 

🌈🌺

When it rains, it pours
But you didn't even notice it ain't rainin' anymore
It's hard to breathe when all you know is
The struggle of stayin' above the risin' water line

Well, the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
You hold tight to your umbrella
Well, darlin', I'm just tryin' to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

If you could see what I see, you'd be blinded by the colors
Yellow, red, and orange, and green, and at least a million others
So tie up the bow, take off your coat, and take a look around

'Cause the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
You hold tight to your umbrella
Well, darlin', I'm just tryin' to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

Oh, tie up the bow, take off your coat, and take a look around
Everything is alright now

'Cause the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
Let go of your umbrella
'Cause, darlin', I'm just trying to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

Yeah, there's always been a rainbow hangin' over your head
Mm, mm, mm
It'll all be alright

De overheid en de kinderen ertussen uit halen en iedereen gewoon zichzelf laten definiëren zonder een narratief dat de goeie en de slechte uitbeeldt?

Waar is het fout gegaan? Niet bij de gelovigen, niet bij de homofielen en niet bij de transgenders. Maar bij overheden die minderheden voor hun karretjed spannen en slachtoffers zoeken om daders aan te wijzen.

"Wij zijn de goei."

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Gaat u nu echt het westen beschuldigen van homohaat voor de vlag?

Bullshit! Zelfs ik ben pas door de vlag beginnen inzien hoe fout het werkelijk is. Maar daarom haat ik ze niet.

In bepaalde kringen is er inderdaad homohaat. Daarmee beschuldig ik niet “het westen” in zijn totaliteit, maar constateer dat delen dat zo inderdaad voelen. En dat zit gewoon in de rechts-extremistische hoek en een deel van de moslimjongeren.

Dat zijn gewoon feiten. Dat je het zo bent gaan zien na de vlag staat daar geheel los van.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

We gebruikten "janet" of "mietje" wel eens als scheldwoord. Maar als homofielen en transgenders ergens vrij en veilig zijn, is het wel in Europa.

Er waren al homorechten (adoptie en huwelijk) voor de vlag he.

Homo scheldwoorden gebruiken kweekt al een basis waar anderen op voortborduren. Waarom deze scheldwoorden gebruiken, is dat stoer ?
Zeker waren er rechten (christen partijen hebben daar trouwens allemaal tegengestemd, het is er doorgekomen door linkse partijen: hulde !!).

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

De essentie is dit: wat als christenen andermans kinderen van in de kleuterschool zouden indoctrineren?

Waarom mag een staat het dan wel? Omdat het toevallig strookt met uw moraliteitsgevoel? In de diversiteit is nooit iedereen voorstander. Als iedereen voorstander moet zijn of worden, is dat niet eens democratisch maar totalitair.

De essentie is dat we een beetje normaal moeten gaan doen tegen elkaar. Het is de taak van de staat om discriminatie tegen te gaan om zo de samenleving leefbaar te houden.

Over de manier waarop kun je van mening verschillen. Discriminatie is een gif voor de samenleving.

En als mensen niet zouden discrimineren, zou er ook geen “ indoctrinatie” nodig zijn, actie = reactie.

Maar waarom je zo druk maken als je er toch geen fuck om geeft ?
En waarom de christenen als tegenvoorbeeld noemen als je christen af bent.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ga daarom het licht in de zon niet ontkennen he.

Waar is het fout gegaan? Niet bij de gelovigen, niet bij de homofielen en niet bij de transgenders. Maar bij overheden

Als je christen af bent en geen fuck er meer om geeft, is dat wel de verwachting.

Waar net foutjes gegaan ? Niet door de overheid, maar door de mensen die discrimineren, die het stoer vinden om scheldwoorden te gebruiken. Mensen die anderen vanwege hun geaardheid, huidskleur, afkomst of genderidentiteit menen achter te mogen stellen.

Daar begint de ellende en dan moet er gecorrigeerd worden, anders dringt dat gif steeds verder de maatschappij in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Waarom zou nu persé een in regenboogkleuren geschilderd bankje of zebrapad de aandacht afleiden van het verkeer?
Er zijn zoveel zaken die kunnen afleiden, maar omdat jij je ergert aan die regenboogkleuren, zouden die moeten verdwijnen? 
Dat probleem ligt eerder bij jou dan bij die regenboogkleuren lijkt me.
Ik ga toch ook niet lopen vragen om al die kruisen maar weg te halen omdat ze zo afleiden van het verkeer?

Nou ja, zebrapaden zijn natuurlijk wel verkeerstekens, dus is het niet zo raar om daar geen regenboogpad van te willen maken. Verkeerstekens dienen immers neutraal te zijn, net zoals politie-uniformen en toga's van rechters. In het geval van een zebrapad dient deze uitsluitend uit witte, los van elkaar staande strepen te staan. In mijn woonplaats hebben ze echter een zebrapad op de voetpaden doorgetrokken en op de voetpaden de regenboogkleuren tussen de witte strepen geverfd. Zo kan het dus ook.

Het voeren van de regenboogvlag op gepaste locaties en dagen lijkt mij geen probleem. Maar als je daarnaast ook allerlei openbare voorzieningen permanent in deze kleuren gaat schilderen, dan lijkt het natuurlijk wel erg alsof de queergemeenschap voor jou belangrijker is dan alle andere gemeenschappen, die geen eigen vlag en kleuren hebben. Ik kan me zo voorstellen dat je als gemeente dat ook niet moet willen uitdragen. En ja, ook de meest tolerante burger, queer of niet queer, kan zich op een gegeven moment storen aan teveel uitingen vanuit de queergemeenschap. Je zult daarin altijd een balans moeten vinden, ook en vooral in relatie tot andere minderheidsgroeperingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Barnabas:

Nu wordt ik ook al voor flikker uitgemaakt in de supermarkt door een onbekende vrouw. 

Ik begrijp het verband met dit topic niet helemaal. Tenzij je wil aangeven dat je hebt ervaren dat het niet leuk is om te pas en te onpas te worden uitgescholden?

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Barnabas:

Nu wordt ik ook al voor flikker uitgemaakt in de supermarkt door een onbekende vrouw. 

Weet wat je negeren moet.   Negeren is een belangrijke eigenschap.   HJW is al weer aan het reflecteren zie ik, neem daar dus geen voorbeeld aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei Hopper:

Weet wat je negeren moet.   Negeren is een belangrijke eigenschap.   HJW is al weer aan het reflecteren zie ik, neem daar dus geen voorbeeld aan.

Ik wens je oprecht veel goddelijke liefde toe. Voorbij het oordelen, voorbij het vergeven. Er zal ook voor jou een geheel nieuwe wereld open gaan.

39 minuten geleden zei Barnabas:

Weten jullie dan niet wat dat betekent al die vlaggen? Dat betekent oorlog.

Dus op 5 mei is het oorlog en op Koningsdag ook. Helder.

56 minuten geleden zei Barnabas:

Hoor het woord van de Heer over jou: Je zult sterven.

 

Dat doen we allemaal.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Petra.:

😂

Nou vooruit, gooi ik ook een muziekje in de strijd. 

 

 

🌈🌺

When it rains, it pours
But you didn't even notice it ain't rainin' anymore
It's hard to breathe when all you know is
The struggle of stayin' above the risin' water line

Well, the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
You hold tight to your umbrella
Well, darlin', I'm just tryin' to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

If you could see what I see, you'd be blinded by the colors
Yellow, red, and orange, and green, and at least a million others
So tie up the bow, take off your coat, and take a look around

'Cause the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
You hold tight to your umbrella
Well, darlin', I'm just tryin' to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

Oh, tie up the bow, take off your coat, and take a look around
Everything is alright now

'Cause the sky has finally opened
The rain and wind stopped blowin'
But you're stuck out in the same ol' storm again
Let go of your umbrella
'Cause, darlin', I'm just trying to tell ya
That there's always been a rainbow hangin' over your head

Yeah, there's always been a rainbow hangin' over your head
Mm, mm, mm
It'll all be alright

Dat natuurgeweld is natuurlijk heel mooi, maar ik vrees dat de komende generatie overspoeld zal worden met geweld. Beter bergen dan uitdagen.

bewerkt door Barnabas
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik hou van een propere poep nadat ik van een bankje opsta

Whoehahahahahahah..propere poep 😂

🌺

21 uur geleden zei Barnabas:

Groen is ook een rustgevende kleur. Wanneer er veel groen in de stad is werkt dat aangenaam en rustgevend. De mens is tioch gemaakt om bij de natuur te horen.

  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻

Groen is prachtig. Maar als we alles groen gaan maken is de gein er snel weer af.

Kleur geeft fleur, ook aan de natuur. Kijk maar hoe fleurig!  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻

  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻  🌺💐🏵️🍂🌷🌼🍁🌹💮🌻

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei HJW4:

In bepaalde kringen is er inderdaad homohaat. Daarmee beschuldig ik niet “het westen” in zijn totaliteit, maar constateer dat delen dat zo inderdaad voelen. En dat zit gewoon in de rechts-extremistische hoek en een deel van de moslimjongeren.

Dat zijn gewoon feiten. Dat je het zo bent gaan zien na de vlag staat daar geheel los van.

Homo scheldwoorden gebruiken kweekt al een basis waar anderen op voortborduren. Waarom deze scheldwoorden gebruiken, is dat stoer ?
Zeker waren er rechten (christen partijen hebben daar trouwens allemaal tegengestemd, het is er doorgekomen door linkse partijen: hulde !!).

 

De essentie is dat we een beetje normaal moeten gaan doen tegen elkaar. Het is de taak van de staat om discriminatie tegen te gaan om zo de samenleving leefbaar te houden.

Over de manier waarop kun je van mening verschillen. Discriminatie is een gif voor de samenleving.

En als mensen niet zouden discrimineren, zou er ook geen “ indoctrinatie” nodig zijn, actie = reactie.

Maar waarom je zo druk maken als je er toch geen fuck om geeft ?
En waarom de christenen als tegenvoorbeeld noemen als je christen af bent.

Als je christen af bent en geen fuck er meer om geeft, is dat wel de verwachting.

Waar net foutjes gegaan ? Niet door de overheid, maar door de mensen die discrimineren, die het stoer vinden om scheldwoorden te gebruiken. Mensen die anderen vanwege hun geaardheid, huidskleur, afkomst of genderidentiteit menen achter te mogen stellen.

Daar begint de ellende en dan moet er gecorrigeerd worden, anders dringt dat gif steeds verder de maatschappij in.

We doen normaal tegen elkaar, maar vocabulair afdwingen en kinderen indoctrineren is niet normaal.

Er was geen probleem met homohaat in het westen. Dat waren fait divers tot ze zich lieten opjutten door een narratief, dan ontstond er wel steeds meer haat.

Of ik nu christen of atheïst ben, verandert mijn standpunt hierover niet.

18 uur geleden zei Barnabas:

Weten jullie dan niet wat dat betekent al die vlaggen? Dat betekent oorlog.

Ze hebben de vlag veranderd. Leg eens 4 uiteindes tegen elkaar... Toeval?

Ze verbergen zich meestal doelbewust zo slecht.

Ik heb eens strafpunten gehad om dat plaatje louter te delen. 4 effectieve vlaggen van die communitie aan elkaar plakken = hakenkruis.

En dat komt dan uit nadat velen reeds verklaarde dat de regenoogvlag als de nieuwe swastika aan het worden is. "Wij zijn de goei, wie tegen is de slechte."

Tijdens het WK werd ook duidelijk hoe superieur ze zich met een vlag kunnen voelen.

Waarvan 99% heteroseksueel was...

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Fundamenteel:
19 uur geleden zei Barnabas:

Weten jullie dan niet wat dat betekent al die vlaggen? Dat betekent oorlog.

Ze hebben de vlag veranderd. Leg eens 4 uiteindes tegen elkaar... Toeval?

Ja, want van elke vlag met horizontale strepen, de Belgische bijvoorbeeld kun je een hakenkruis maken met 8 exemplaren, als je ze met de uiteindes tegen elkaar legt.
Dan maakt je 1 symbool van 8 vlaggen. 1 en 8.  De 1e en 8e letter: A en H: dat kan niet missen, hoe kun je dat nou NIET zien?!
Volgens jouw logica zijn alle Belgen dus nazi's,
Man man wat kun jij achterlijk redeneren.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Monachos:

Wat heel veel mensen ook niet weten is dat Google Chrome van de duivel is! Het is een satanische internetbrowser! Kijk maar:

KwUBNPbMTk9jDXYS2AeX3illtVRTkrKVh5xR1Mg4

Er zitten drie zessen in! 666! Van de duivel zeg ik u!

/s

Heel eng, ik verwacht niet dat het toeval is.

bewerkt door Noel2
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ja, want van elke vlag met horizontale strepen, de Belgische bijvoorbeeld kun je een hakenkruis maken met 8 exemplaren, als je ze met de uiteindes tegen elkaar legt.
Dan maakt je 1 symbool van 8 vlaggen. 1 en 8.  De 1e en 8e letter: A en H: dat kan niet missen, hoe kun je dat nou NIET zien?!
Volgens jouw logica zijn alle Belgen dus nazi's,
Man man wat kun jij achterlijk redeneren.

Jaja zeer achterlijk...

Doe dat eens met gelijk welke vlag anders? Kunt ge het niet, ben jij dus achterlijk.

 

 

Screenshot_20231202-192542_Gallery.jpg

6 uur geleden zei Monachos:

Wat heel veel mensen ook niet weten is dat Google Chrome van de duivel is! Het is een satanische internetbrowser! Kijk maar:

KwUBNPbMTk9jDXYS2AeX3illtVRTkrKVh5xR1Mg4

Er zitten drie zessen in! 666! Van de duivel zeg ik u!

/s

Ziet gij geen drie zessen dan? Of een duidelijke swastika bovenaan?

Straks heeft Apple een appel waar geen stuk uitgebeten is?

See no truth, speak no truth; deny all truth...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Zoals ik al zei : het trucje kan met elke vlak met horizontale strepen, als je 8 vlaggen pakt.
Maar daar ga je niet op in, dat zegt wel weer genoeg. 

Voor je anderen achterlijk noemt, geef dan zelf geen gatachterlijke commentaren. Om een swastika van horizontale lijnen te maken , heb je meer dan 4 vlaggen nodig en ligt het daarna niet zo vingerdik op.

Maar ontken vooral verder het licht in de zon en noem uw duisternis logica en wat zich aan de oppervlakte bevindt achterlijk....

1 minuut geleden zei Monachos:

It's all in the eye of the beholder. Projection.

Ziet ge een swastika en 3 zessen, ja of neen?

We zien het allemaal, als ge tenminste niet dumbfucked zijt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Monachos:

Dus Hitler leeft nog en is de baas van de lhbtqi+ community en satan is de directeur van Google?

Wat betekent de X van Musk dan? Is het een Andreaskruis?

U zegt dat, niet ik.

Maar iemand roert de massa op en de homo's zijn zelf niet met de vlag afgekomen. Ik heb eens een research van een homoseksuele website (Gaydar) gedeeld die de mensen daarachter exposede. Geen kat die het las maar verder de invloed van het narratief bleef uitbeelden. Nuance is aan het gros versleten...

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voor je anderen achterlijk noemt, geef dan zelf geen gatachterlijke commentaren. Om een swastika van horizontale lijnen te maken , heb je meer dan 4 vlaggen nodig en ligt het daarna niet zo vingerdik op.

Maar ontken vooral verder het licht in de zon en noem uw duisternis logica en wat zich aan de oppervlakte bevindt achterlijk....

Ziet ge een swastika en 3 zessen, ja of neen?

We zien het allemaal, als ge tenminste niet dumbfucked zijt.

 

Plaats de door u gehate vlag in de gewenste vakjes.swas.thumb.png.8c2739d8290d1f9c3ea3ab28b6e44bfa.png

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Allez, ge kunt niet begrijpend lezen én niet tellen.

Dully noted.

Eikel. Je kunt van eender welke vlag een patroon maken waar een swastika uit komt.
Als dat ook echt doet en die vlag vervolgens daarom veroordeelt, laat alleen maar zien dat je een kleinzielig, bekrompen, dom mensje bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid