Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het patroon van de swastika wordt ook niet gevormd met de vlagen zelf he. De 4 vlaggen = noord, oost, zuid, west; en net die bevatten een swastika samen.

We kennen den boom aan zen vruchten.

7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Eikel. Je kunt van eender welke vlag een patroon maken waar een swastika uit komt.
Als dat ook echt doet en die vlag vervolgens daarom veroordeelt, laat alleen maar zien dat je een kleinzielig, bekrompen, dom mensje bent.

Doe uw lager onderwijs eens over.

Het betrof 4 vlaggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

😂 Nou vooruit, gooi ik ook een muziekje in de strijd.      🌈🌺 When it rains, it pours But you didn't even notice it ain't rainin' anymore It's hard to breath

Waarom zou nu persé een in regenboogkleuren geschilderd bankje of zebrapad de aandacht afleiden van het verkeer? Er zijn zoveel zaken die kunnen afleiden, maar omdat jij je ergert aan die regenboogk

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het patroon van de swastika wordt ook niet gevormd met de vlagen zelf he. De 4 vlaggen = noord, oost, zuid, west; en net die bevatten een swastika samen.

We kennen den boom aan zen vruchten.

de swastika heeft de logica van vier keer een kwart draaien, als je dit met vlaggen doet, steeds een kwartslag draaien, is het logisch dat die vorm ontstaat, die maak je dan.

Het is trouwens een erg mooi denken om vanuit een uitgangspunt steeds nieuwe punten per kwart in te nemen, jammer dat dit besmet is.

De swastika is net zo heilig als het kruis.

Van de letter H kan je ook vier delen beschouwen 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het patroon van de swastika wordt ook niet gevormd met de vlagen zelf he. De 4 vlaggen = noord, oost, zuid, west; en net die bevatten een swastika samen.

We kennen den boom aan zen vruchten.

Doe uw lager onderwijs eens over.

Het betrof 4 vlaggen.

En in mijn geval 1 symbool van 8 vlaggen, weet je nog, 1 en 8, A en H. Dat heb jij er niet bij dus die van mij is beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Noel2:

de swastika heeft de logica van vier keer een kwart draaien, als je dit met vlaggen doet, steeds een kwartslag draaien, is het logisch dat die vorm ontstaat, die maak je dan.

Het is trouwens een erg mooi denken om vanuit een uitgangspunt steeds nieuwe punten per kwart in te nemen, jammer dat dit besmet is.

De swastika is net zo heilig als het kruis.

Van de letter H kan je ook vier delen beschouwen 

 

Het fascisme komt gewoon van de anti fascisten anno 2023. Ze laten zich door dezelfde organisaties opjutten die door diverse pionnetjes werelddominatie nastreven.

Noem mij maar wappie, maar dat is wat ik in leren heb zien. Links noch rechts beheersen het narratief, ze schikken zich of schikken zich niet. Wat ze dan tegenover elkaar plaatst.

Heers en verdeel.

Zojuist zei Dat beloof ik:

En in mijn geval 1 symbool van 8 vlaggen, weet je nog, 1 en 8, A en H. Dat heb jij er niet bij dus die van mij is beter.

Ja je weet het beter. Neem een koekje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Monachos:

Hitler leeft nog en is nu kaasboer.

swastikaas-wp.jpg

Ja trollen is een optie eh. Maar de waarheid is dat het fascisme niet van extreem rechts kwam. Vlaggen niet meegerekend.

Maar 1 kamp dwong eenheidsworst onder de noemer diversiteit af, en tijdens corona zelfs met geweld en ongrondwettelijke maatregelen.

Ergo, de liberalen zijn de nazi van deze tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid