Monachos 524 Geplaatst 27 februari Rapport Share Geplaatst 27 februari 29 minuten geleden zei Aristarkos: Zie je, als je gaat schelden ben je dus gewoon een trol, als je zegt dat anderen zwak zijn — dus impliceert dat jij heel sterk bent — ben je gewoon een trol, als je wederom iemands profiel aanvalt ben je dus gewoon een trol. Dus bedankt voor je confirmatie, Monachos en Paulus888 zijn twee waardeloze trollen en iedereen kan het hier lezen. Aristarkos De Heer is ongetwijfeld ontzettend trots op je Aristarkos 👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 524 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 27-2-2025 om 18:10 zei Aristarkos: Zie je, als je gaat schelden ben je dus gewoon een trol, als je zegt dat anderen zwak zijn — dus impliceert dat jij heel sterk bent — ben je gewoon een trol, als je wederom iemands profiel aanvalt ben je dus gewoon een trol. Dus bedankt voor je confirmatie, Monachos en Paulus888 zijn twee waardeloze trollen en iedereen kan het hier lezen. Aristarkos Sorry dat ik je een sukkel noemde. Je bent geen sukkel. Maar Paulus is ook geen trol en ik ook niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat een ander een trol noemen een te makkelijke manier is om niet inhoudelijk te hoeven reageren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 66 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Op 27-2-2025 om 18:10 zei Aristarkos: Zie je, als je gaat schelden ben je dus gewoon een trol, als je zegt dat anderen zwak zijn — dus impliceert dat jij heel sterk bent — ben je gewoon een trol, als je wederom iemands profiel aanvalt ben je dus gewoon een trol. Dus bedankt voor je confirmatie, Monachos en Paulus888 zijn twee waardeloze trollen en iedereen kan het hier lezen. Aristarkos iemand die anderen continue voor trollen uitmaakt is zelf een troll.. Waarvan acte! Sjako mag hier wel tegenop treden.. Maar die pakt liever mensen die eerlijk zeggen hoe zij dingen zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten