Spring naar bijdragen

De Heilige Drie-Eeenheid, het model voor ons leven

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Aristarkos:

Zie je, als je gaat schelden ben je dus gewoon een trol, als je zegt dat anderen zwak zijn — dus impliceert dat jij heel sterk bent — ben je gewoon een trol, als je wederom iemands profiel aanvalt ben je dus gewoon een trol. Dus bedankt voor je confirmatie, Monachos en Paulus888 zijn twee waardeloze trollen en iedereen kan het hier lezen.

Aristarkos

De Heer is ongetwijfeld ontzettend trots op je Aristarkos 👍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je roept weer nieuwe dogma’s op.     De meeste mensen ontsnappen niet aan religieus denken:  Wij snappen het (vul je idee maar in) en anderen niet. De ergste vromen zijn die denken dat ze dat ni

Idd.  Maar wat wij wel weten is dat vrouwen en mannen naar Gods beeld en gelijkenis zijn geschapen.  https://bijbel.nbv21.nl/bijbel/NBV21/GEN.1/Genesis-1/ "God zei: ‘Laten Wij mensen ma

Waarom spreekt de Kerk dan van drie personen? Begrijp me goed, ik heb geen moeite met het concept van de Drieëenheid. Maar ook heb ik geen moeite meer met mensen of groepen die er wel moeite mee hebbe

Op 27-2-2025 om 18:10 zei Aristarkos:

Zie je, als je gaat schelden ben je dus gewoon een trol, als je zegt dat anderen zwak zijn — dus impliceert dat jij heel sterk bent — ben je gewoon een trol, als je wederom iemands profiel aanvalt ben je dus gewoon een trol. Dus bedankt voor je confirmatie, Monachos en Paulus888 zijn twee waardeloze trollen en iedereen kan het hier lezen.

Aristarkos

Sorry dat ik je een sukkel noemde. Je bent geen sukkel. Maar Paulus is ook geen trol en ik ook niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat een ander een trol noemen een te makkelijke manier is om niet inhoudelijk te hoeven reageren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-2-2025 om 18:10 zei Aristarkos:

Aristarkos

iemand die anderen continue voor trollen uitmaakt is zelf een troll..

Waarvan acte!

Sjako mag hier wel tegenop treden.. Maar die pakt liever mensen die eerlijk zeggen hoe zij dingen zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites