Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fundamenteel:

TOMO verpatst, wachten tot BTC nog wat zakt, kooporder is al ingediend, wachten tot BTC weer stijgt om alle rendement van de afgelopen week opnieuw te laten renderen. Tenzij ie niet meer stijgt en ik alles verlies. :D

Pure simpele eenvoud:

 

Screenshot_20230902-123948_Pionex.jpg

Kijk hij heeft hem gekocht. En nu stop ik ermee tot maandag tenzij ik een melding krijg van een significante stijging.

 

Screenshot_20230902-125306_Pionex.jpg

Beter kan het niet worden, de wereld bevuilen met statistieken om er dan onze grijpgrage handjes in te zetten. En al de rest zetten we buitenspel met hetzelfde doel, alsof er niets anders bestaat. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

49 minuten geleden zei TTC:

Beter kan het niet worden, de wereld bevuilen met statistieken om er dan onze grijpgrage handjes in te zetten. En al de rest zetten we buitenspel met hetzelfde doel, alsof er niets anders bestaat. 

Er is gewoon geen interesse in al die theorieën er rond. Het is als met de auto leren rijden, niet iedereen heeft de interesse om te achterhalen welke reacties plaatsnemen als je gas geeft. Als het maar doet wat er verwacht wordt, is er geen probleem. En als er dan problemen zijn, kunt ge garagist worden of naar de garage gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Er is gewoon geen interesse in al die theorieën er rond. Het is als met de auto leren rijden, niet iedereen heeft de interesse om te achterhalen welke reacties plaatsnemen als je gas geeft. Als het maar doet wat er verwacht wordt, is er geen probleem. En als er dan problemen zijn, kunt ge garagist worden of naar de garage gaan.

De manipulatie gaat gewoon verder, zelfs wanneer er nog veel rendement zou kunnen geboekt worden. Een balans lezen kunnen ze niet, noch debet van credit onderscheiden, totale verduistering het doel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

De manipulatie gaat gewoon verder, zelfs wanneer er nog veel rendement zou kunnen geboekt worden. Een balans lezen kunnen ze niet, noch debet van credit onderscheiden, totale verduistering het doel. 

Verschrikkelijk he? Dat is gelijk ze op youtube übermarginaal doen en anderen pesten, en dan daarvoor meer dan 100K op de bank ontvangen door de views die het kreeg. Pubers uit de middenstand die instant miljonair werden. Dat moet toch vreemd binnenkomen bij u he?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Verschrikkelijk he? Dat is gelijk ze op youtube übermarginaal doen en anderen pesten, en dan daarvoor meer dan 100K op de bank ontvangen door de views die het kreeg. Pubers uit de middenstand die instant miljonair werden. Dat moet toch vreemd binnenkomen bij u he?

Ja, vraag die pubers eens hoe ze denken over een reeks paradoxen en anomalieën waar je geen raketwetenschap voor nodig hebt, haast kinderlijk eenvoudig. Het zal zelfs niet vreemd binnenkomen omdat je helemaal niet weet waar het over gaat, al even simpel. Maar mensen belazeren waar ze bij staan, daar zijn we expert in. Dikke proficiat, bankje vooruit! 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, vraag die pubers eens hoe ze denken over een reeks paradoxen en anomalieën waar je geen raketwetenschap voor nodig hebt, haast kinderlijk eenvoudig. Het zal zelfs niet vreemd binnenkomen omdat je helemaal niet weet waar het over gaat, al even simpel. Maar mensen belazeren waar ze bij staan, daar zijn we expert in. Dikke proficiat, bankje vooruit! 

Weet ge wat die puber gaat zeggen? "Das Chinees voor mij." En verder cashen op het volgende filmke.

Ik weet vaak niet waarover het gaat, en neem dan ook niet eens de tijd tot de kern te gaan. Het is simpel, patronen. Patronen herkennen en ritueel naar schikken. Ik deel u al mijn ervaringen en wijsheden gratis en voor niets, maar nog steeds ben je met dezelfde monetaire zaken bezig: wat is daarvan het rendement?

17 minuten geleden zei TTC:

De manipulatie gaat gewoon verder, zelfs wanneer er nog veel rendement zou kunnen geboekt worden. Een balans lezen kunnen ze niet, noch debet van credit onderscheiden, totale verduistering het doel. 

Ik ben in discussie met iemand die weinig van crypto weet en blijft hameren dat er geen balans opgemaakt kan worden. Ik toonde deze al dagbalansen, week- en maaandbalansen. Hoe leg je in kindertaal uit dat het quasi onmogelijk is een abstracte balans te tonen als de crypto constant van waarde verandert?

Je kunt het uitleggen als volgt:

Stel je voor dat je een spaarpot hebt waarin je elke week wat geld stopt. Elke keer als je er geld in stopt, wordt de waarde van je spaarpot anders, toch? Soms stop je er meer geld in, en soms haal je er wat uit.

Crypto is een beetje zoals die spaarpot, maar het verandert veel sneller. Het kan elk moment van de dag van waarde veranderen. Dus, als je probeert een balans op te maken, is het als proberen te vertellen hoeveel geld er in je spaarpot zit op elk willekeurig moment van de dag. Het is moeilijk omdat het voortdurend verandert.

Dat is waarom mensen vaak naar dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse balansen kijken om een idee te krijgen van hoeveel hun crypto waard is op die specifieke momenten. Het is als het nemen van een foto van je spaarpot op verschillende dagen om te zien hoeveel geld er op dat moment in zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Weet ge wat die puber gaat zeggen? "Das Chinees voor mij." En verder cashen op het volgende filmke.

Ik weet vaak niet waarover het gaat, en neem dan ook niet eens de tijd tot de kern te gaan. Het is simpel, patronen. Patronen herkennen en ritueel naar schikken. Ik deel u al mijn ervaringen en wijsheden gratis en voor niets, maar nog steeds ben je met dezelfde monetaire zaken bezig: wat is daarvan het rendement?

Ik ben in discussie met iemand die weinig van crypto weet en blijft hameren dat er geen balans opgemaakt kan worden. Ik toonde deze al dagbalansen, week- en maaandbalansen. Hoe leg je in kindertaal uit dat het quasi onmogelijk is een abstracte balans te tonen als de crypto constant van waarde verandert?

Je kunt het uitleggen als volgt:

Stel je voor dat je een spaarpot hebt waarin je elke week wat geld stopt. Elke keer als je er geld in stopt, wordt de waarde van je spaarpot anders, toch? Soms stop je er meer geld in, en soms haal je er wat uit.

Crypto is een beetje zoals die spaarpot, maar het verandert veel sneller. Het kan elk moment van de dag van waarde veranderen. Dus, als je probeert een balans op te maken, is het als proberen te vertellen hoeveel geld er in je spaarpot zit op elk willekeurig moment van de dag. Het is moeilijk omdat het voortdurend verandert.

Dat is waarom mensen vaak naar dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse balansen kijken om een idee te krijgen van hoeveel hun crypto waard is op die specifieke momenten. Het is als het nemen van een foto van je spaarpot op verschillende dagen om te zien hoeveel geld er op dat moment in zit.

Amper geloofwaardig, zeg dat de synthese van wit-zwart wereldwijd hetzelfde is en dan nog ontkomen we niet aan deze manipulerende interventies die het anders moeten doen lijken. 

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben in discussie met iemand die weinig van crypto weet en blijft hameren dat er geen balans opgemaakt kan worden. Ik toonde deze al dagbalansen, week- en maaandbalansen. Hoe leg je in kindertaal uit dat het quasi onmogelijk is een abstracte balans te tonen als de crypto constant van waarde verandert?

Hoe vals kan iemand zijn, alsof niemand dat ziet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Amper geloofwaardig, zeg dat de synthese van wit-zwart wereldwijd hetzelfde is en dan nog ontkomen we niet aan deze manipulerende interventies die het anders moeten doen lijken. 

Hoe vals kan iemand zijn, alsof niemand dat ziet? 

Welke balans wil je dan opmaken? Dag? Week? Maand? Jaar? Je ziet toch zelf in dat die vraag alleen nog maar stellen uw onkunde daarin oneindig fel uitstraalt? Net zoals uw afgunst jegens mij. Je kon op koffie komen en alles met eigen ogen aanschouwen.

De manipulatie die plaatsneemt veroorzaakt zeer echte effecten die groen kleuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Welke balans wil je dan opmaken? Dag? Week? Maand? Jaar? Je ziet toch zelf in dat die vraag alleen nog maar stellen uw onkunde daarin oneindig fel uitstraalt? Net zoals uw afgunst jegens mij. Je kon op koffie komen en alles met eigen ogen aanschouwen. De manipulatie die plaatsneemt veroorzaakt zeer echte effecten die groen kleuren.

Gewoon een simpele balans, zoals iedereen met een beetje kennis terzake dat begrijpt. Jongens, toch, die 90€ is wel besteed, helpt het ook? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Gewoon een simpele balans, zoals iedereen met een beetje kennis terzake dat begrijpt. Jongens, toch, die 90€ is wel besteed, helpt het ook? 

    Dag 1: 15 euro    

Dag 2: 15 euro * 1,05 = 15,75 euro  

   Dag 3: 15,75 euro * 1,05 = 16,5375 euro     ...    

Dag 30: 116,486235 euro    

Dag 60: 853,566565 euro    

Dag 90: 6.256,187504 euro   

  Dag 120: 45.762,22126 euro    

Dag 150: 334.940,2694 euro    

Dag 180: 2.450.236,668 euro    

Dag 210: 17.937.271,936 euro    

Dag 240: 131.231.019,6 euro    

Dag 270: 960.467.318,3 euro   

  Dag 300: 7.033.951.347 euro   

  Dag 330: 51.476.762.109 euro   

  Dag 365: 1.565.682.703.611 euro

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

    Dag 1: 15 euro    

Dag 2: 15 euro * 1,05 = 15,75 euro  

   Dag 3: 15,75 euro * 1,05 = 16,5375 euro     ...    

Dag 30: 116,486235 euro    

Dag 60: 853,566565 euro    

Dag 90: 6.256,187504 euro   

  Dag 120: 45.762,22126 euro    

Dag 150: 334.940,2694 euro    

Dag 180: 2.450.236,668 euro    

Dag 210: 17.937.271,936 euro    

Dag 240: 131.231.019,6 euro    

Dag 270: 960.467.318,3 euro   

  Dag 300: 7.033.951.347 euro   

  Dag 330: 51.476.762.109 euro   

  Dag 365: 1.565.682.703.611 euro

Op die simpele balans staat een al even simpel lijntje met een getal, daarachter al je gebleit over cryptomuntjes. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

And yes I am trolling you bahaha

Zojuist zei TTC:

Heb je al gewisseld voor andere munten zodat we onze balans kunnen herwaarderen? 

Neen ik blijf er af nu. Wachten tot BTC richting 30K dollar gaat. Voor effectieve details zal ik eens via de pc moeten inloggen peinsek, want via de app vind ik weinig details terug anders dan de transacties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Hier zijn de kindjes weer, waar we onze gelden aan moeten toevertrouwen onder het mom van kennis in monetaire zaken. Sterker, het zijn de ware vertegenwoordigers van het christendom, zeggen ze.

Zotteke ik moet niemands geld hebben. Iedereen zijn pot en ik mijn pot. Vind het echter wel interessant en heb enorm veel spijt veel te laat tot verstand te komen.

Iedere euro wordt anders bekeken nu. Ik overweeg al alleen water uit de kraan te drinken om 5 euro per week extra te hebben, en enkele andere extremen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik blijf er af nu. Wachten tot BTC richting 30K dollar gaat. Voor effectieve details zal ik eens via de pc moeten inloggen peinsek, want via de app vind ik weinig details terug anders dan de transacties.

Wacht maar rustig af en zie dat je die statistieken niet uit het oog verliest, in de periferie gebeuren ondertussen heel andere dingen. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Iedere euro wordt anders bekeken nu. Ik overweeg al alleen water uit de kraan te drinken om 5 euro per week extra te hebben, en enkele andere extremen.

Totaal mesjogge wordt het nog, omdat ze geld geroken hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als hem nu drastisch zakt zit ik er natuurlijk lang mee. Meer da  70% zit er in. De rest ETH. Laat de cijfers voor zich spreken. Noteer de waarde.

Stel dat je in een glazen koepel zou leven, zou dan alles van wat daarbuiten komt Chinees zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Stel dat je in een glazen koepel zou leven, zou dan alles van wat daarbuiten komt Chinees zijn? 

Tenzij ik het binnenlaat om het te leren kennen.

Als BTC nu drastisch zou zakken, hou ik hem nog langer vast, tot maanden als dat moet. Verlies is geen verlies tot gerealiseerd.

Kan wel zijn dat ik 20% van de hand doe als ik intussen op een ander kan renderen. Maar ik laat het even rusten nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Tenzij ik het binnenlaat om het te leren kennen. Als BTC nu drastisch zou zakken, hou ik hem nog langer vast, tot maanden als dat moet. Verlies is geen verlies tot gerealiseerd. Kan wel zijn dat ik 20% van de hand doe als ik intussen op een ander kan renderen. Maar ik laat het even rusten nu.

Ja, dat is fijn, we wachten wel tot al die statistieken even tot stilstand gekomen zijn, zodat we terug nuchter kunnen nadenken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als hem nu drastisch zakt zit ik er natuurlijk lang mee. Meer da  70% zit er in. De rest ETH.

Laat de cijfers voor zich spreken. Noteer de waarde.

In 2021 was BTC circa 63k. Nu 25k. Als je toen de BTC had vastgehouden had je nu een behoorlijk verlies gehad. Dus vasthouden in een dalende markt is niet verstandig.  Solana is in die tijd van € 220 gedaald naar €20 met als dieptepunt zelfs €8. Dat is nu meer dan 90% verlies als je dat had vastgehouden , bij veel crypto’s hetzelfde beeld. 80% tot 90% gedaald sinds 2021. Beter niet vastgehouden.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid