Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wat voor u lastig en onmogelijk is, is dat voor iedereen? Het zal wel aan mij liggen ja.

Misschien dat we best de essentie buitenspel laten, anders zou het te simpel kunnen worden. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Er is geen essentie.

In sommige ontbreekt er in ieder geval wel een deel, zo blijkt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Misschien dat we best de essentie buitenspel laten, anders zou het te simpel kunnen worden. 

Zelfs gij weet, en zeker met BTC, dat ge nog goed kunt renderen op negatieve koersen.

Een klein verschil met BTC is al snel meer dan 100 dollar eh. De screenshot toonde ook dat er wel degelijk MASSAAL gehandeld wordt tijdens negatieve koersen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zelfs gij weet, en zeker met BTC, dat ge nog goed kunt renderen op negatieve koersen. Een klein verschil met BTC is al snel meer dan 100 dollar eh. De screenshot toonde ook dat er wel degelijk MASSAAL gehandeld wordt tijdens negatieve koersen.

Misschien wordt het makkelijker om de essentie buitenspel te plaatsen, zo rijden we in 2030 nog steeds in dezelfde trein in cirkeltjes. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik verzwijg alleszins niets bewust en zaken waarvan ik geen weet heb, kan ik dan ook niet bewust achterhouden.

Doelbewust is relatief te beschouwen in functie van het doel dat je vooropstelt, in jouw geval is dat enkel maar valutaoorlogjes aanzwengelen in de veronderstelling dat niemand dat ziet. 

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik verzwijg alleszins niets bewust en zaken waarvan ik geen weet heb, kan ik dan ook niet bewust achterhouden.

Het maakt niet of mensen je hierop attent maken, het oneigenlijke gebruik van citaten is zo helder als een klontje voor wie nog een beetje waakzaam blijft.  

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Doelbewust in relatief te beschouwen in functie van het doel dat je vooropstelt, in jouw geval is dat enkel maar valutaoorlogjes aanzwengelen in de veronderstelling dat niemand dat ziet. 

Mijn doel is geen oorlog maar een massale interconnectie laten samenwerken om van iets kleins iets groots te maken. Of van iets kleins niets. Den tijd zal het ons zeggen... Geen grote doelen hier. Gewoon het dagelijkse gangetje.

Screenshot_20230902-171326_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Mijn doel is geen oorlog maar een massale interconnectie laten samenwerken om van iets kleins iets groots te maken. Of van iets kleins niets. Den tijd zal het ons zeggen... Geen grote doelen hier. Gewoon het dagelijkse gangetje.

Screenshot_20230902-171326_Pionex.jpg

Hier zijn ze weer, de essentie buitenspel plaatsen en dan het speelveld volledig verduisteren met statistieken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Jawel links zie je wat ze bieden en rechts wat ze vragen. Daarom doet het zo'n pijn, deze simpele nobody doet het allemaal met zijn ogen half toe 😛

Dat is een speculatieve wolk waarbinnen andere logica's gelden dan de traditionele markt van vraag en aanbod. Doe je alleen zo achterlijk of ben je dat ook misschien? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Hilarisch, zeg nooit zomaar banaan tegen een Chiquita, alles wordt gemanipuleerd. 

Ja je manipuleert systemen waar je zelf weinig manipulatie op kan uitoefenen  (tenzij whale). Toch hoop je dat uw manipulatie ertoe leidt kruimeltjes te rapen wat zich vertaalt in rendement. Je moet dat niet overcompliceren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja je manipuleert systemen waar je zelf weinig manipulatie op kan uitoefenen  (tenzij whale). Toch hoop je dat uw manipulatie ertoe leidt kruimeltjes te rapen wat zich vertaalt in rendement. Je moet dat niet overcompliceren.

De zinsverbijstering laat zich helder opmerken, je verwart zelfs virtuele getallen en zweefkoersen met de realiteit van alledag. Maar doe rustig verder, al het andere valt buiten het aandachtsveld zodat mensen er ook geen kennis van kunnen nemen, ondanks voor iedereen beschikbaar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

De zinsverbijstering laat zich helder opmerken, je verwart zelfs virtuele getallen en zweefkoersen met de realiteit van alledag. Maar doe rustig verder, al het andere valt buiten het aandachtsveld zodat mensen er ook geen kennis van kunnen nemen, ondanks voor iedereen beschikbaar. 

Kan best zijn? Het verschil is dat jij erover praat en ik u in de praktijk liet zien hoe simpel het is. Zelfs met stable coins bleef je halsstarrig misleidingen edm zien.

Uw aandachtsveld is verre van het mijn. Mijn betere zei altijd: action speaks louder than words.

Als ge dan toch veel wilt lullen, doe het dan niet tien? jaar over hetzelfde zonder vruchten. Misschien?

blownaway-mindblown.gif

 

Zie hij had al kunnen renderen, maar ik ga niets meer doen, pieren tot 27K, zien of langer houden de moeite is of zien naar andere gelegenheid.

 

 

Screenshot_20230902-173933_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kan best zijn? Het verschil is dat jij erover praat en ik u in de praktijk liet zien hoe simpel het is. Zelfs met stable coins bleef je halsstarrig misleidingen edm zien. Uw aandachtsveld is verre van het mijn. Mijn betere zei altijd: action speaks louder than words. Als ge dan toch veel wilt lullen, doe het dan niet tien? jaar over hetzelfde zonder vruchten. Misschien?

Dit is werkelijk angstaanjagend, mensen doelbewust informatie op andere domeinen onthouden om de essentie buitenspel te kunnen blijven zetten. Het vervolg is niet anders, zoals bijvoorbeeld niets zeggen over een reeks paradoxen in het systeem, bestaat blijkbaar allemaal niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Dit is werkelijk angstaanjagend, mensen doelbewust informatie op andere domeinen onthouden om de essentie buitenspel te kunnen blijven zetten. Het vervolg is niet anders, zoals bijvoorbeeld niets zeggen over een reeks paradoxen in het systeem, bestaat blijkbaar allemaal niet. 

Ik onthoud niets. 98% die het toepast zal verlies lijden. Ik heb daar wel veel obsessie aan besteed en me laten leiden door crypto experten. Zonder paraconsistente logica's of andere basisbeginselen.

Maar als ik het kan... }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik onthoud niets. 98% die het toepast zal verlies lijden. Ik heb daar wel veel obsessie aan besteed en me laten leiden door crypto experten. Zonder paraconsistente logica's of andere basisbeginselen. Maar als ik het kan... }-)

Onwaarschijnlijk, hier zijn echt geen andere woorden voor, en dan zeggen dat je nog christen bent ook? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk, hier zijn echt geen andere woorden voor, en dan zeggen dat je nog christen bent ook? 

Het was vannacht 16 dollar. Gekocht toen op 8..... Nu weer in dal omlaag om mss de cyclus te herhalen?

Als een christen het beestensysteem als kinderspel kan bespelen, waarom zie jij dan overal angstaanjagende misleidingen? :D

Screenshot_20230902-175124_Pionex.jpg

Kheb die vanmorgen aan 15 verkocht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het was vannacht 16 dollar. Gekocht toen op 8..... Nu weer in dal omlaag om mss de cyclus te herhalen?

Als een christen het beestensysteem als kinderspel kan bespelen, waarom zie jij dan overal angstaanjagende misleidingen? :D

Screenshot_20230902-175124_Pionex.jpg

Onwaarschijnlijk, door het dolle heen proberen mensen in deze spelletjes te betrekken, om de rest verborgen te houden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk, door het dolle heen proberen mensen in deze spelletjes te betrekken, om de rest verborgen te houden. 

Ik betrek er alleen maar u bij om u ermee rond de oren te slagen en de ware betekenis van "told you so" uit te drukken. Evil as it is... 😈

"Angstaanjagend!"

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid