Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Ik betrek er alleen maar u bij om u ermee rond de oren te slagen en de ware betekenis van "told you so" uit te drukken. Evil as it is...  "Angstaanjagend!"

Werkelijk indrukwekkend is het, en vergeet vooral niet elke vorm van elementaire logica overboord te kieperen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

It is the only way. Welke rational verwacht je van iemand die gelooft in iemand die over water kon lopen en uit de dood herrees? Niets is dan onmogelijk meer...

Ja, en straks gaat het weer over eenheid in verscheidenheid wellicht, valt de meditatie een beetje mee? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je bent al aardig goed bezig ja :)

Het maakt dus in essentie niets uit, de synthese blijft tijdloos het midden van these-antithese. Zie verder de dolle praat van cryptomensen die originele ideeën weten te vertalen op manieren dat geen enkele vorm van redelijk geachte dialoog nog mogelijk is, zelfs krachtdadig tegengewerkt. Het goede nieuws is dat we er op een gepaste manier getuige van kunnen worden, het slechte dat het speelveld blijft verduisterd worden in de veronderstelling dat hiermee een fluweelzachte kentering gerealiseerd kan worden.  

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Het maakt dus in essentie niets uit, de synthese blijft tijdloos het midden van these-antithese. Zie verder de dolle praat van cryptomensen die originele ideeën weten te vertalen op manieren dat geen enkele vorm van redelijk geachte dialoog nog mogelijk is, zelfs krachtdadig tegengewerkt. Het goede nieuws is dat we er op een gepaste manier getuige van kunnen worden, het slechte dat het speelveld blijft verduisterd worden in de veronderstelling dat hiermee een fluweelzachte kentering gerealiseerd kan worden.  

Idd het maakt geen hol uit. Wat ge nu toepast is morgen niet toepasbaar misschien. Dialoog koopt geen crypto 😛

Dialoog wordt niet tegengewerkt. Niemand houdt je tegen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

De simpele eenvoud

Onze vriend manipulator in het kwadraat zegt dus niet dat de cryptomunt in wezen hetzelfde is dan helikoptergeld, in beide gevallen gaat het immers om neutraal geld. Ergo, iemand wil ons dus geloven dat deze beide manifestaties niet hetzelfde zijn, om zodoende de valutaoorlog op de spits te drijven en het dan nog te verkopen als een getuigenis van de kracht van eenvoud, totale misleiding dus. 

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Idd het maakt geen hol uit. Wat ge nu toepast is morgen niet toepasbaar misschien. Dialoog koopt geen crypto. Dialoog wordt niet tegengewerkt. Niemand houdt je tegen. :)

Nog nooit zo iemand vals ontmoet, maar het staat in de Bijbel wellicht? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Onze vriend manipulator in het kwadraat zegt dus niet dat de cryptomunt in wezen hetzelfde is dan helikoptergeld, in beide gevallen gevallen gaat het immers om neutraal geld. Ergo, iemand wil ons dus geloven dat deze beide manifestaties niet hetzelfde zijn, om zodoende de valutaoorlog op de spits te drijven en het dan nog te verkopen als een getuigenis van de kracht van eenvoud, totale misleiding dus. 

Nog nooit zo iemand vals ontmoet, maar het staat in de Bijbel wellicht? 

Ik zei dat het me geen zak kon schelen, dat is iets anders. Daarna deed ik kort research en merkte de verschillen op. Want bij crypto is geen tussenkomst van de overheid en hopelijk nog heel lang, bij helikoptergeld wel. In welke mate crypto de economie beïnvloedt is mij vreemd.

Ik weet gewoon wie wat beïnvloedt (op deze moment) en probeer daarop te renderen. Als ik er zoveel over moest nadenken dan u, was ik nooit begonnen lol.

Voor de fun al zelf begonnen? Of is het te angstaanjagend?

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik zei dat het me geen zak kon schelen, dat is iets anders. Daarna deed ik kort research en merkte de verschillen op. Want bij crypto is geen tussenkomst van de overheid en hopelijk nog heel lang, bij helikoptergeld wel. In welke mate crypto de economie beïnvloedt is mij vreemd. Ik weet gewoon wie wat beïnvloedt (op deze moment) en probeer daarop te renderen. Als ik er zoveel over moest nadenken dan u, was ik nooit begonnen lol. Voor de fun al zelf begonnen? Of is het te angstaanjagend?

Totaal ontdaan van enige empathie, wat je verzwijgt is amper geloofwaardig omdat je jezelf profileert als iemand die er grondiger studies naar gedaan heeft. Niets geeft daar enige blijk van, net omwille van wat je doelbewust buitenspel plaatst. Hoe zeg je, voor de fun? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Totaal ontdaan van enige empathie, wat je verzwijgt is amper geloofwaardig omdat je jezelf profileert als iemand die er grondiger studies naar gedaan heeft. Niets geeft daar enige blijk van, net omwille van wat je doelbewust buitenspel plaatst. Hoe zeg je, voor de fun? 

Ik zeg net dat ik er geen lap van begrijp. Gewoon paar experten opgevolgd, goed geluisterd, verlies geleden, bijgeleerd, winsten beginnen halen.

Er is geen complexe studie nodig, het werkt zelfs soms in uw voordeel als ge tegen alle logica durft ingaan.

Wat ik begrijp is dat er enkele op en neer dansen en ge dat gunstig kunt benutten.

Wie is CYBER? Don't ask me, wel ene dat fors rendement leverde lol.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg net dat ik er geen lap van begrijp. Gewoon paar experten opgevolgd, goed geluisterd, verlies geleden, bijgeleerd, winsten beginnen halen. Er is geen complexe studie nodig, het werkt zelfs soms in uw voordeel als ge tegen alle logica durft ingaan. Wat ik begrijp is dat er enkele op en neer dansen en ge dat gunstig kunt benutten. Wie is CYBER? Don't ask me, wel ene dat fors rendement leverde lol.

Betere getuigenissen kunnen we ons niet wensen, kunnen daarom ook slechts hopen dat meer mensen hier op een aangepaste manier voor willen wakker worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Betere getuigenissen kunnen we ons niet wensen, kunnen daarom ook slechts hopen dat meer mensen hier op een aangepaste manier voor willen wakker worden. 

Want ge denkt dat wij invloed op de wereld hebben? Roflol toch...

Al wat ik gedaan heb en doe, is u tonen hoe simpel het kan zijn. Dat ge zelfs bijna niets meer zelf moet doen en AI kunt intstellen naar de waardes van de crypto waarin ge handelt. Al slapend draaien die door he ;) Crypto markt is 24/7.

Maar ik kan wel begrijpen hoe ongeloofwaardig het blijkt, tot ge het met uw eigen ogen aanschouwt. Maar je sloeg die uitnodiging af en zal dus in uw complexiteiten blijven afvragen hoe mensen het doen. Succes ermee. :)

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Want ge denkt dat wij invloed op de wereld hebben? Roflol toch... Al wat ik gedaan heb en doe, is u tonen hoe simpel het kan zijn. Dat ge zelfs bijna niets meer zelf moet doen en AI kunt intstellen naar de waardes van de crypto waarin ge handelt. Al slapend draaien die door he ;) Crypto markt is 24/7. Maar ik kan wel begrijpen hoe ongeloofwaardig het blijkt, tot ge het met uw eigen ogen aanschouwt. Maar je sloeg die uitnodiging af en zal dus in uw complexiteiten blijven afvragen hoe mensen het doen. Succes ermee.

Onwaarschijnlijk, de synthese van these-antithese is, wat de inhoud ook is, mondiaal altijd hetzelfde. Jouw enige doel is verdeeldheid en tweestrijd blijven zaaien en je dan te profileren als christen met behulp van enkele citaten. Het is een walgelijk vertoon, in een wereld waarin we allen kennis kunnen nemen van mooie en mensvriendelijker alternatieven, over de grenzen heen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Onwaarschijnlijk, de synthese van these-antithese is, wat de inhoud ook is, mondiaal altijd hetzelfde. Jouw enige doel is verdeeldheid en tweestrijd blijven zaaien en je dan te profileren als christen met behulp van enkele citaten. Het is een walgelijk vertoon, in een wereld waarin we allen kennis kunnen nemen van mooie en mensvriendelijker alternatieven, over de grenzen heen.  

Integendeel, ik blijf gewoon trouw aan mezelf en dat bevalt de slangen van het systeem niet.

Remember: als den draak gestoken wordt, vallen de maskers en komen de slangen boven.

Moet ik u tegeltjes met al die spreuken opsturen wanneer ik cash?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Integendeel, ik blijf gewoon trouw aan mezelf en dat bevalt de slangen van het systeem niet. Remember: als den draak gestoken wordt, vallen de maskers en komen de slangen boven. Moet ik u tegeltjes met al die spreuken opsturen wanneer ik cash?

Ja, we waren het bijna vergeten, het slangenverhaal ontbrak nog om je betoog aan te dikken, heel doordacht van je. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, we waren het bijna vergeten, het slangenverhaal ontbrak nog om je betoog aan te dikken, heel doordacht van je. 

De Ouroboros als archetype begrijpen... Het lichaam sterft altijd af, het hoofd blijft en groeit een nieuw lichaam uit de doden. Daarom is het beter Christus als hoofd aan te wijzen als hele samenleving. = Eeuwige Leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De Ouroboros als archetype begrijpen... Het lichaam sterft altijd af, het hoofd blijft en groeit een nieuw lichaam uit de doden. Daarom is het beter Christus als hoofd aan te wijzen als hele samenleving. = Eeuwige Leven.

Na verloop kunnen we misschien nog maar amper bepalen wat nu precies oorzaak en gevolg is, simpelweg omdat alles ‘des levens’ als een continu gebeuren op elkaar inspeelt. Bizar genoeg, eerder een kwestie van oefening baart kunst, vinden we hiermee ook steeds meer voeling met wat spel- en chaostheoretici ons trachten te vertellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid