Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar ik vrees dat we op een andere golflengte zitten. Referentiekaders die ge benoemt zijn chinees voor mij´

Het oplichterssyndroom wordt niet beschouwd als een psychische aandoening of psychiatrische stoornis en komt niet voor in de DSM.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

21 minuten geleden zei TTC:

Het oplichterssyndroom wordt niet beschouwd als een psychische aandoening of psychiatrische stoornis en komt niet voor in de DSM.

Ja amai ik licht mensen nogal op..

 Ge had mee aan tafel kunnen zitten en mee kunnen doen om de theorie eens in de praktijk te testen. Maar wie dat niet doet en veel thesaurus woorden verkoopt, licht enkel zichzelf op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja amai ik licht mensen nogal op.. Ge had mee aan tafel kunnen zitten en mee kunnen doen om de theorie eens in de praktijk te testen. Maar wie dat niet doet en veel thesaurus woorden verkoopt, licht enkel zichzelf op.

Die referentiekaders zijn geen Chinees voor je, je hebt ze namelijk zelf aangebracht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Ze voorspellen dat Shiba Uni enkele nullen na de komma gaat opschuiven.

Als dit zo is, weet dan dat ik hier op voorhand meldde dat ik vele nullen rijker of enkele armer ben lol.

Los van het gegeven dat het niet Shiba Uni is maar Shiba Inu.
1 Shiba Inu is 0,000006 euro.
De hoogste koers ooit was 0,000058.
Dus die gaat nooit 'enkele nullen' opschuiven.
Sindsdien is die koers alleen maar gedaald, tot nu aan toe.
Het was een hype toen iedereen in cryptos stapte, maar dat is nu echt over hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Los van het gegeven dat het niet Shiba Uni is maar Shiba Inu.

De term 'universele energie' speelt een centrale rol in veel reiki-systemen, zoals Usui-reiki, Tera Mai-reiki, Teate, Magnified healing, Chios-healing en Shamballa.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Los van het gegeven dat het niet Shiba Uni is maar Shiba Inu.
1 Shiba Inu is 0,000006 euro.
De hoogste koers ooit was 0,000058.
Dus die gaat nooit 'enkele nullen' opschuiven.
Sindsdien is die koers alleen maar gedaald, tot nu aan toe.
Het was een hype toen iedereen in cryptos stapte, maar dat is nu echt over hoor.

Er zijn quadriljoenen gekocht en er nam een token burn plaats (schaarser gemaakt). We evalueren binnenkort nog eens.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er zijn quadriljoenen gekocht en er nam een token burn plaats (schaarser gemaakt). We evalueren binnenkort nog eens.

Verbazingwekkend is het fenomeen dat eenvoudige ideeën kunnen uitgroeien tot een complex waarin die eenvoud nog amper bespreekbaar is, ondanks fundamenteel zelfs quasi onzichtbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja simpele eenvoud... daar hou ik wel van. En dan mag het ook niet meer veranderen.

Houden het amper voor mogelijk, continu worden we hier bedrogen alsof niemand dat zien zou kunnen. 

26 minuten geleden zei Fundamenteel:

We evalueren binnenkort nog eens.

Wie een frame gebruikt, probeert via woorden en de beelden en gevoelens die ze oproepen, de manier waarop anderen naar de werkelijkheid kijken te beïnvloeden. Het frame wordt een bril waardoor bepaalde informatie wel en andere juist niet gezien wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-8-2023 om 12:04 zei Fundamenteel:

Waarom mag een christen dit wel of niet doen? Stel dat deze een tiende van zijn inkomen aan goede doelen geeft?

De effectiviteit van Ockhams scheermes laat zich misschien niet zozeer opvallen bij een vluchtige beschouwing van een stimulus dan wel in het neveneffect of het proces dat hierop volgt. Dit kan gradueel ontluikend leiden tot de ervaring van toenemende complexiteit, in die zin openbarend en/of holistisch van signature. Of beter, op deze manier, middels zelflering, kunnen op verschillende domeinen kloven ontstaan, op het vlak van ervaring, kennis, cultuur, communicatie, logica, een kloof in de diepte, van beleving, van zingeving en aspiraties die in het hoopvolle hart gedragen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het ziet er zeer slecht uit voor Europa en Amerika. Daarom dus dat Frankrijk snel naar de uranium en goudmijn ging.  Want ook Afrika breekt de banden met het westen.

Je kan eens een leuk tekstje gelezen hebben over de homo ludens, misschien beter toch maar niet in vergissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je kan eens een leuk tekstje gelezen hebben over de homo ludens, misschien beter toch maar niet in vergissen.

Ja en als ik herhaal wat de index van dat boek weergeeft, misleid ik weer. Laat maar zo...

Het ziet er echt niet goed uit... Als de wereld onze euro's niet meer moet hebben en hun grondstoffen elders verkopen...

Maar roep op tot een zelfvoorzienend land en je bent een extreem rechtse voor de schapen die een wolf als herder leerden zien...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja en als ik herhaal wat de index van dat boek weergeeft, misleid ik weer. Laat maar zo... Het ziet er echt niet goed uit... Als de wereld onze euro's niet meer moet hebben en hun grondstoffen elders verkopen...Maar roep op tot een zelfvoorzienend land en je bent een extreem rechtse voor de schapen die een wolf als herder leerden zien...

Je zit er nu eenmaal volledig in, andere referentiekaders bestaan daarom ook niet. Des levens, behoeft geen verwijt, de normaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Je zit er nu eenmaal volledig in, andere referentiekaders bestaan daarom ook niet. Des levens, behoeft geen verwijt, de normaal.

We zitten er allemaal in, he?

Heb je gehoord wat ze daar zeggen over de euro en de dollar?

Dat ze een nieuwe wereldmunt willen als defensie tegen de dollar en euro?

Afrika is ook fanatiek tegen het westen gekant. En geef ze maar eens ongelijk....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

We zitten er allemaal in, he? Heb je gehoord wat ze daar zeggen over de euro en de dollar? Dat ze een nieuwe wereldmunt willen als defensie tegen de dollar en euro? Afrika is ook fanatiek tegen het westen gekant. En geef ze maar eens ongelijk....

Haast onwaarschijnlijk wat niet gezien wordt, misschien moet je nog wat meer cryptomunten verzinnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Haast onwaarschijnlijk wat niet gezien wordt, misschien moet je nog wat meer cryptomunten verzinnen?

Ik heb die expertise niet om coins te lanceren. Amper een ETF...

Maar ik kan wel koekeloeren en zien waar andermans coin of token enorme potentie vertoont. Ik broed op een ei dat na enkele jaren een kip met het gouden ei levert...

Laten we hopen dat het westen voor 1 keer geen oorlog kiest de groei van een andere natie te fnuiken en we op zelfvoorzienigheid inzetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb die expertise niet om coins te lanceren. Amper een ETF... Maar ik kan wel koekeloeren en zien waar andermans coin of token enorme potentie vertoont. Ik broed op een ei dat na enkele jaren een kip met het gouden ei levert... Laten we hopen dat het westen voor 1 keer geen oorlog kiest de groei van een andere natie te fnuiken en we op zelfvoorzienigheid inzetten.

Je kan nog veel meer rendement halen, maar we stellen voor dat je verder doet met je framing. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid