Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het westen is hierin natuurlijk niet onschuldig

Nu je het zegt, wie is er eigenlijk ooit op het idee gekomen om met zout te betalen? 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En gelijkgezinden er aan laten mee werken. Als het ons niet lukt, hebben we tenminste geprobeerd.

Daarom, we wachten in stilte, het is immers redelijk absurd om iets te willen oplossen dat reeds opgelost is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei TTC:

Nu je het zegt, wie is er eigenlijk ooit op het idee gekomen om met zout te betalen? 

Dat weet ik niet, maar ze zullen wel meer geruild hebben dan zout?

Als ge nu de crises wilt voor zijn, zou ik echter geen zout handelen. Ik overweeg al meer te traden, maar ik wacht nog een dikke maand om de "pak" echt te krijgen.... Nu ist maar wat prutsen om kleintjes te scheppen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Dat weet ik niet, maar ze zullen wel meer geruild hebben dan zout? Als ge nu de crises wilt voor zijn, zou ik echter geen zout handelen. Ik overweeg al meer te traden, maar ik wacht nog een dikke maand om de "pak" echt te krijgen.... Nu ist maar wat prutsen om kleintjes te scheppen.

In tijden van crisis komt de waarheid tot stand door nonsens maar genoeg te herhalen, kunnen dus alleen maar blijven hopen.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat weet ik niet, maar ze zullen wel meer geruild hebben dan zout?

Voor zwarte pepers wellicht, lijkt vandaag niet anders. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Pijnlijk is misschien niet het juiste woord, maar hierover kunnen we door al die framing niets zeggen, helaas. 

Uw patroon: als ik iets vroeg over die schroeven, verwacht je dat ik meteen op dezelfde golflengte zit en ga je mijn persoon weer framen. Om dan mij er van te beschuldigen....

Is alles wel ok met u?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Uw patroon: als ik iets vroeg over die schroeven, verwacht je dat ik meteen op dezelfde golflengte zit en ga je mijn persoon weer framen. Om dan mij er van te beschuldigen.... Is alles wel ok met u?

Herdefiniëren we ‘inconsistent’ als ‘alle tegenspraken bevattend’, dan zit ‘paraconsistent’ als een fonkelnieuwe logische categorie tussen de uitersten ‘inconsistentie’ en ‘consistentie’ in. Een ‘dolle’ theorie blijft inconsistent, maar een niet-consistente theorie hoeft dol noch inconsistent te wezen, want zij kan nu ook paraconsistent zijn.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ik iets vroeg over die schroeven.

Moest je daarover per toeval niets weten, hoef je er ook geen rekening mee te houden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Herdefiniëren we ‘inconsistent’ als ‘alle tegenspraken bevattend’, dan zit ‘paraconsistent’ als een fonkelnieuwe logische categorie tussen de uitersten ‘inconsistentie’ en ‘consistentie’ in. Een ‘dolle’ theorie blijft inconsistent, maar een niet-consistente theorie hoeft dol noch inconsistent te wezen, want zij kan nu ook paraconsistent zijn.

En hoe vertaalt dit op crypto?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Bitcoin is nu enorm negatief gezakt. Ik blijf er gewoon af tot die weer stijgt. Verlies is pas gerealiseerd als ge met verlies verkoopt.

Tsja, bitcoin is gezakt omdat Elon Musk daar zin in had.  https://www.nu.nl/economie/6276988/bitcoinkoers-abrupt-omlaag-nu-spacex-de-munt-minder-waard-vindt.html

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Ik heb op een negatieve koers alleen maar winstvolle trades gedaan. 10% rendement op enkele uren...

Ik overweeg al mijn crypto met BTC te traden...

Screenshot_20230818-214548_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja ze gunnen ons geen vrijheid he.

Wij zijn de moderne slaven van hun kankerverwekkende economie, verdienmodellen en experimenten voor veilige medicijnen op zichzelf.


In mijn ogen zijn mensen die in crypto handelen juist zonder het te beseffen het hol van de leeuw binnengegaan. Niemand weet wie er achter bitcoin zit. En ondertussen hebben degenen die erachter zitten lekker ervaring opgedaan met het toepassen van blockchain.  Daarom schreef ik al dat het nog maar de vraag is wie de hofnarren zijn. 

Jij denkt dat je er vrijheid mee koopt. Ik denk dat het gewoon hetzelfde circus is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:


In mijn ogen zijn mensen die in crypto handelen juist zonder het te beseffen het hol van de leeuw binnengegaan. Niemand weet wie er achter bitcoin zit. En ondertussen hebben degenen die erachter zitten lekker ervaring opgedaan met het toepassen van blockchain.  Daarom schreef ik al dat het nog maar de vraag is wie de hofnarren zijn. 

Bij de high risk ben ik dan maar 15 euro kwijt en veel tijd.

Mijn andere wallet is goed gespreid over diverse coins en tokens en koop elke dag bij waar het potentie pruttelt. Is het mis? Np, maandje of 4 wachten, mss vroeger. Andere crypto's tonen voorspelbaar gedrag waarop ge kunt anticiperen.

Er is maar 1 heilige regel: investeer alleen wat je kan missen.

En ik denk ook wel dat het niet koosjer is, laten we gewoon hopen dat we er op tijd kunnen cashen. En dan jah´... dan kunt ge christen zijn met al dat geld, of ge kunt uw eigen lusten voeden. Ik heb wel al dromen, doelen en visies om real life projecten op te starten voor daklozen en meer. Maar die mensen niet op elkaar duwen, een nice settlement geven.

Met zorg rond verslavingsproblematiek. Het is een ziekte.

En ieder credible lid een warme maaltijd voor de hele familie naar keuze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Nuance is wel het minste...

Nuances zijn niet van deze wereld, hier gaat het enkel maar om nog meer.

8 uur geleden zei Flawless victory:

Niemand weet wie er achter bitcoin zit.

Nuancering, we weten heel goed wat er achter Bitcoin zit, anders dan wat een aantal hiervan maakt. 

8 uur geleden zei Flawless victory:

Jij denkt dat je er vrijheid mee koopt. Ik denk dat het gewoon hetzelfde circus is.

Al is de omgeving hetzelfde, de mentale toestand is anders.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid