Flawless victory 600 Geplaatst 17 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 32 minuten geleden zei Fundamenteel: Broeder toch, wie is Babylon vandaag denk je? Het ganse westen! Kunnen we in deze tijdsgeest anders interpreteren? Denkt ge dat ik met 100K zou toekomen als we een eigen land willen scheppen? Think again. Een veilig land dat de volgende generaties beschermt tegen infanticide en sterilisatie en ideologie die hen daartoe drijft. Door de schijnveiligheid van bitcoin…… Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 26 minuten geleden zei Flawless victory: Door de schijnveiligheid van bitcoin…… Yes, we hebben met iets te maken dat weldra de grootste roof in de menselijke geschiedenis kan zijn. Dus pak zoveel weg voor ze het roven... nu het nog kan? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 17 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2023 (bewerkt) Ze voorspellen dat Shiba Uni enkele nullen na de komma gaat opschuiven. Als dit zo is, weet dan dat ik hier op voorhand meldde dat ik vele nullen rijker of enkele armer ben lol. 17 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 9 uur geleden zei Fundamenteel: Wij weten wat de balans is adhv cijfers. Maar die bewegen op en neer op basis van het vraag een aanbod. Als je dat omzet in stable coins, verandert die balans niet meer. Ik zal degene zijn die warrige berichten cryptisch verpakt. Geen kat op het forum kan ontrafelen wat mijn standpunten zijn. Het is wat het is... Geeft de oefening je niet meer rendement? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Geeft de oefening je niet meer rendement? Welke oefening? Tzal wellicht weer aan mij liggen. Ben ff op high risk bezig. Whales stortten quadriljoenen (15 nullen) op een Token die nog eens een "token burn" onderging. Tis ff spannend... Het belang van een nulleke meer is effe prior. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Welke oefening? Tzal wellicht weer aan mij liggen. Het belang van een nulleke meer is effe prior. Herdefiniëren we ‘inconsistent’ als ‘alle tegenspraken bevattend’, dan zit ‘paraconsistent’ als een fonkelnieuwe logische categorie tussen de uitersten ‘inconsistentie’ en ‘consistentie’ in. Een ‘dolle’ theorie blijft inconsistent, maar een niet-consistente theorie hoeft dol noch inconsistent te wezen, want zij kan nu ook paraconsistent zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Herdefiniëren we ‘inconsistent’ als ‘alle tegenspraken bevattend’, dan zit ‘paraconsistent’ als een fonkelnieuwe logische categorie tussen de uitersten ‘inconsistentie’ en ‘consistentie’ in. Een ‘dolle’ theorie blijft inconsistent, maar een niet-consistente theorie hoeft dol noch inconsistent te wezen, want zij kan nu ook paraconsistent zijn. Ni hao! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ni hao! Geeft de oefening je nu meer rendement? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Geeft de oefening je nu meer rendement? Kweetni eens wat ge bedoelt. Ni hao = Chinees. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Kweetni eens wat ge bedoelt. Ni hao = Chinees. Geeft de oefening je dan meer rendement, of durf je ze niet maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Geeft de oefening je dan meer rendement, of durf je ze niet maken? Aub man, welke oefening? Ben ganse nacht wakker en loop een beetje gespannen.... In kindertaal, wat bedoel je? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Aub man, welke oefening? Ben ganse nacht wakker en loop een beetje gespannen.... In kindertaal, wat bedoel je? Niet moeilijk, je durft de oefening niet maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Niet moeilijk, je durft de oefening niet maken. Filosofie en noch logica zijn mijn expertise... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Filosofie en noch logica zijn mijn expertise... Wat is het resultaat van de herwaardering die je op een simpele balans hebt doorgevoerd, ben je toch expert in? 8 uur geleden zei Flawless victory: Door de schijnveiligheid van bitcoin…… Je monkey mind rustiger maken betekent niet hetzelfde als de apen uit je hoofd proberen te krijgen. Ze zijn er nu eenmaal, als ongewenste bondgenoten, en het is aan jou om zo goed mogelijk met hen om te leren gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Wat is het resultaat van de herwaardering die je op een simpele balans hebt doorgevoerd, ben je toch expert in? Je monkey mind rustiger maken betekent niet hetzelfde als de apen uit je hoofd proberen te krijgen. Ze zijn er nu eenmaal, als ongewenste bondgenoten, en het is aan jou om zo goed mogelijk met hen om te leren gaan. Dat kan 2 kanten op, omhoog of omlaag? Tenzij ge het op een stable coin zet, dan is er geen herwaarding meer maar wel kosten aan de broker. Is naargelang de welke, ik 1,49%. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat kan 2 kanten op, omhoog of omlaag? Tenzij ge het op een stable coin zet, dan is er geen herwaarding meer maar wel kosten aan de broker. Is naargelang de welke, ik 1,49%. Door een gebrekkige centrale coherentie wordt de wereld ervaren als een chaos, waardoor er van een prikkelverwerkingsstoornis kan worden gesproken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 24 minuten geleden zei TTC: Door een gebrekkige centrale coherentie wordt de wereld ervaren als een chaos, waardoor er van een prikkelverwerkingsstoornis kan worden gesproken. Of gewoon autisme...mensen die het anders doen dan de wereld. En dat is best ok. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 34 minuten geleden zei Fundamenteel: Of gewoon autisme...mensen die het anders doen dan de wereld. En dat is best ok. Ja, nu volledig dolgedraaid door crypto en aanverwanten, zelfs niet meer in staat om een simpele oefening te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Ja, nu volledig dolgedraaid door crypto en aanverwanten, zelfs niet meer in staat om een simpele oefening te maken. Kzal u eens bombarderen met complexiteiten als je 3 dagen amper at en sliep... De waarde wordt veranderd om ze meer te laten lijken op wat ze nu echt waard zijn in de markt. Dus, sommige dingen worden duurder ingeschat en andere misschien juist minder duur. Dat kan ervoor zorgen dat de cijfers op het lijstje van wat je hebt en wat je schuldig bent, er anders uitzien. Het kan dus invloed hebben op hoeveel rendement er effectief is. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Kzal u eens bombarderen met complexiteiten als je 3 dagen amper at en sliep... De waarde wordt veranderd om ze meer te laten lijken op wat ze nu echt waard zijn in de markt. Dus, sommige dingen worden duurder ingeschat en andere misschien juist minder duur. Dat kan ervoor zorgen dat de cijfers op het lijstje van wat je hebt en wat je schuldig bent, er anders uitzien. Het kan dus invloed hebben op hoeveel rendement er effectief is. Moesten we het over dezelfde oefening hebben, het zou een hele verademing kunnen zijn. 1 uur geleden zei Fundamenteel: In kindertaal, wat bedoel je? Net toen ze met de deur in huis wou vallen, ging de deur toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 7 minuten geleden zei TTC: Moesten we het over dezelfde oefening hebben, het zou een hele verademing kunnen zijn. Net toen ze met de deur in huis wou vallen, ging de deur toe. Kijk TTC, die oefeningskes en al die terminologieën gaan weinig doen. Al wat telt is hoe ge het zelf toepast in uw eigen leven. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Kijk TTC, die oefeningskes en al die terminologieën gaan weinig doen. Al wat telt is hoe ge het zelf toepast in uw eigen leven. De oefening gaat over rendement, nochtans het enige dat je interesseert. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 5 minuten geleden zei TTC: De oefening gaat over rendement, nochtans het enige dat je interesseert. Neen niet het enige neen. Wat mij vooral interesseert is hier weg zijn voor den oorlog uitbarst. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Neen niet het enige neen. Wat mij vooral interesseert is hier weg zijn voor den oorlog uitbarst. Deze specifieke oefening gaat over rendement, over het idee dat referentiekaders naast elkaar leggen tot meer inzicht kan leiden. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 18 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Deze specifieke oefening gaat over rendement, over het idee dat referentiekaders naast elkaar leggen tot meer inzicht kan leiden. Ja maar ik vrees dat we op een andere golflengte zitten. Referentiekaders die ge benoemt zijn chinees voor mij´ Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten