Fundamenteel 1.012 Geplaatst 1 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2023 51 minuten geleden zei Fundamenteel: Gaat nog steeds omhoog, bijna 15 dollar nu. 16! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 3 uur geleden zei Fundamenteel: Gaat nog steeds omhoog, bijna 15 dollar nu. Alsof ze iets willen verbergen, wat onmogelijk is. 2 uur geleden zei Fundamenteel: 16! Sommige soorten niet-lineariteiten, met name de kromme karakteristiek en verzadiging, kunnen binnen een beperkt gebied wel worden opgevat als lineair. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 4 uur geleden zei TTC: Alsof ze iets willen verbergen, wat onmogelijk is. Sommige soorten niet-lineariteiten, met name de kromme karakteristiek en verzadiging, kunnen binnen een beperkt gebied wel worden opgevat als lineair. Ik heb niet eens research gedaan wie wie was haha.. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik heb niet eens research gedaan wie wie was haha.. Daar hoef je ons niet van te overtuigen, je bent een rolmodel. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Op 31-8-2023 om 07:17 zei Fundamenteel: Wat wordt niet gezegd? Na verloop kunnen we misschien nog maar amper bepalen wat nu precies oorzaak en gevolg is, simpelweg omdat alles ‘des levens’ als een continu gebeuren op elkaar inspeelt. Bizar genoeg, eerder een kwestie van oefening baart kunst, vinden we hiermee ook steeds meer voeling met wat spel- en chaostheoretici ons trachten te vertellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 40 minuten geleden zei TTC: Na verloop kunnen we misschien nog maar amper bepalen wat nu precies oorzaak en gevolg is, simpelweg omdat alles ‘des levens’ als een continu gebeuren op elkaar inspeelt. Bizar genoeg, eerder een kwestie van oefening baart kunst, vinden we hiermee ook steeds meer voeling met wat spel- en chaostheoretici ons trachten te vertellen. Angstaanjagend!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 8 minuten geleden zei Fundamenteel: Angstaanjagend!!!! Het lijkt er sterk op dat je niet meer dan een trol bent, die wacht op de volgende. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Het lijkt er sterk op dat je niet meer dan een trol bent, die wacht op de volgende. Ik ben de beste trol die een forum kan wensen. Maar tegelijk neem ik de zaken die ik aanga wel serieus Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik ben de beste trol die een forum kan wensen. Maar tegelijk neem ik de zaken die ik aanga wel serieus Zeg dat wel, en daarbovenop nog stekeblind ook, een bijzonder voordeel voor de lezer. 😕 Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei TTC: Zeg dat wel, en daarbovenop nog stekeblind ook, een bijzonder voordeel voor de lezer. 😕 Wel kak dat het maar 15 euro was. Cyber en SEI verpatst. TOMO nog in afwachting. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Wel kak dat het maar 15 euro was. Cyber en SEI verpatst. TOMO nog in afwachting. Het is proberen die wolk op te vullen met verblindende statistieken, zodat al de rest buitenspel blijft gezet worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei TTC: Het is proberen die wolk op te vullen met verblindende statistieken, zodat al de rest buitenspel blijft gezet worden. Das geen statistiek maar wa ik vastheb. Die SEI en CYBER staan wel zo laag omdat ik ze net ruilde voor BTC. Als BTC weer stijgt, begint heel de cinema opnieuw. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Das geen statistiek maar wa ik vastheb. Die SEI en CYBER staan wel zo laag omdat ik ze net ruilde voor BTC. Het trollen gaat z'n gangentje, ondertussen zien we in de periferie waar het echt om gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei TTC: Het trollen gaat z'n gangentje, ondertussen zien we in de periferie waar het echt om gaat. Waarover het gaat is dat crypto niet zo moeilijk is als ze u willen wijsmaken. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Waarover het gaat is dat crypto niet zo moeilijk is als ze u willen wijsmaken. De belachelijkheidswaarde stijgt naarmate we dit volgen, maar doe rustig verder. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: De belachelijkheidswaarde stijgt naarmate we dit volgen, maar doe rustig verder. Nog belachelijker dat ik ze allemaal op voorhand bij naam noem om dan het rendement daarna in uw gezicht te slagen, he? Maar 'we' zeggen dat niet, houden het achter om te misleiden. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Nog belachelijker dat ik ze allemaal op voorhand bij naam noem om dan het rendement daarna in uw gezicht te slagen, he? Maar 'we' zeggen dat niet, houden het achter om te misleiden. Hilarisch, om je een breuk mee te lachen, en ze begrijpen het niet hé. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Hilarisch, om je een breuk mee te lachen, en ze begrijpen het niet hé. Willen "we" het wel begrijpen? Als alles blijft lopen zoals het nu loopt, zie ik gouden tijden voor ons liggen... Please @politiekers : geen oorlog meer! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Willen "we" het wel begrijpen? Als alles blijft lopen zoals het nu loopt, zie ik gouden tijden voor ons liggen... Stekeblind, amper geloofwaardig. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Stekeblind, amper geloofwaardig. Geen kogels meer, alle wapens neer! Soldiers of love !!! Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Geen kogels meer, alle wapens neer! Soldiers of love !!! Belachelijker kan het haast niet, je weet zelfs niet eens wat een balans is. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Belachelijker kan het haast niet, je weet zelfs niet eens wat een balans is. Ik weet niet eens wie CYBER is, wel wat het op de totale balans veroorzaakte. Ge weet me wonen, ik wil het u allemaal tonen hoor. Werkelijk, zelfs een 6 jarige kan het. (Als alles zo blijft lopen) Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 16 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik weet niet eens wie CYBER is, wel wat het op de totale balans veroorzaakte. Ge weet me wonen, ik wil het u allemaal tonen hoor. Werkelijk, zelfs een 6 jarige kan het. (Als alles zo blijft lopen) Straks stellen ze weer een vraag over boerenlogica, we zien de verduistering tegemoet. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 2 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei TTC: Straks stellen ze weer een vraag over boerenlogica, we zien de verduistering tegemoet. Ja maar ge moet er niet teveel vragen bij stellen, he? Das verwarrend en afleidend. Als het rendement niet consequent omhoog meer gaat kunt ge vragen stellen waarom. Maar ge moet den technieker en de motor niet kennen om met een auto van punt a naar b te gaan he. Ge moet gewoon weten hoe je de auto moet besturen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 september 2023 Rapport Share Geplaatst 2 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ja maar ge moet er niet teveel vragen bij stellen, he? Das verwarrend en afleidend. Als het rendement niet consequent omhoog meer gaat kunt ge vragen stellen waarom. Maar ge moet den technieker en de motor niet kennen om met een auto van punt a naar b te gaan he. Ge moet gewoon weten hoe je de auto moet besturen. Alsof niemand het zou kunnen zien, wat in de periferie voorhanden is. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten