Spring naar bijdragen

Christendom en LHBTIQ+ 💞🌈


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

“Nederlands-gereformeerden willen homo’s met relatie aan het avondmaal en in de kerkenraad NIEUWS  Homoseksuele kerkleden die samenleven in een relatie van liefde en trouw moeten helemaal ku

Waarom wil jij het zo graag over extremen hebben en niet over je buurman die graag onbekommerd wil samenleven met een man in een huwelijk van liefde en trouw. Ja dat is wegkijken van het gewone l

Toch vind ik dit wel een lastige kwestie, zonder dat ik deze kinderen onrecht aan wil doen. De hersenen van kinderen zijn immers nog niet zodanig ontwikkeld, dat ze zulke ingrijpende keuzes helemaal t

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Andersdenkend? Zoals een wetenschappelijk onderzoek met data afdoen als "losse artsen".

Ja, je hebt moeite met andersdenkenden. Ik heb geen enkele moeite met een arts die anders denkt. Die moet je meenemen in je eigen kennis. Maar als blijkt dat veel artsen anders denken kun je niet stellen dat deze ene arts de wetenschappelijke visie vertegenwoordigt. En je negeert alle artsen die anders denken.....omdat die jou niet uitkomen.

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Stel u deze vraag: wat maakt u geschikter dan een gedoctoreerd arts?

In het geheel niet. Je leest echt niet wat ik schrijf he ? Te gefixeerd op je eigen gedachten.

Ik schrijf dat ik het overlaat aan de wetenschap want dat zijn de experts. En als dan de meesten het verantwoord achten, dan volg ik dat. Mocht blijken dat de meerderheid het onverantwoord acht, dan volg ik dat ook. Zij zijn de experts.

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn ASS staat 100% los van het feit dat puberteitblokkers enorme schade aanrichten en een geslachtsverandering enkel een imitatie nastreeft die ten koste gaat van seksueel genot. Ergo: genitale mutilatie.

Dat staat er inderdaad geheel los van. Ik leg die link ook helemaal niet. Ik zeg dat je autisme je behoorlijk in de weg zit als het gaat om hoe om te gaan met andersdenkenden. Je vervalt dan in manipulatie, valse beschuldigingen, grote grove woorden, schelden, wegzetten van groepen. Daar is jouw autisme leidend en dat vertroebelt veel.

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

at is aangetoond en het tegendeel NIET. QED. Dat je mijn ASS erbij betrekt is enorm denigrerend zelfs. Alsof het daaraan ligt dat je de wetenschap niet kan samenvatten of tegenspreken? Jongens toch lol.

Daar is niets denigrerends aan, het verklaart je gedrag. En de moeite met andersdenkenden en het volstrekte zwart wit denken en het obsessief bezig zijn met 1 onderwerp.

Je hebt niets aangetoond, je neemt de mening van een losse arts over. Dat is iets compleet anders.

Ik spreek de wetenschap niet tegen, ik volg juist de wetenschap. Dat geef ik telkens aan, maar dat komt niet goed uit, dus negeer je dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Ja, je hebt moeite met andersdenkenden. Ik heb geen enkele moeite met een arts die anders denkt. Die moet je meenemen in je eigen kennis. Maar als blijkt dat veel artsen anders denken kun je niet stellen dat deze ene arts de wetenschappelijke visie vertegenwoordigt. En je negeert alle artsen die anders denken.....omdat die jou niet uitkomen.

In het geheel niet. Je leest echt niet wat ik schrijf he ? Te gefixeerd op je eigen gedachten.

Ik schrijf dat ik het overlaat aan de wetenschap want dat zijn de experts. En als dan de meesten het verantwoord achten, dan volg ik dat. Mocht blijken dat de meerderheid het onverantwoord acht, dan volg ik dat ook. Zij zijn de experts.

Dat staat er inderdaad geheel los van. Ik leg die link ook helemaal niet. Ik zeg dat je autisme je behoorlijk in de weg zit als het gaat om hoe om te gaan met andersdenkenden. Je vervalt dan in manipulatie, valse beschuldigingen, grote grove woorden, schelden, wegzetten van groepen. Daar is jouw autisme leidend en dat vertroebelt veel.

Daar is niets denigrerends aan, het verklaart je gedrag. En de moeite met andersdenkenden en het volstrekte zwart wit denken en het obsessief bezig zijn met 1 onderwerp.

Je hebt niets aangetoond, je neemt de mening van een losse arts over. Dat is iets compleet anders.

Ik spreek de wetenschap niet tegen, ik volg juist de wetenschap. Dat geef ik telkens aan, maar dat komt niet goed uit, dus negeer je dat.

Jaja ik ben het probleem door mijn ASS en smeek niet naar de andersdekende kennis, om ze dan niet eens te lezen en af te wimpelen wegens losse artsen.

Da zekers da manneke.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Deel eens de kennis?

Wat is voor u medische kennis die niet van losse artsen komt? Maak het nu eens concreet en schep inhoud.

Voor de 7e keer: kijk naar de ziekenhuizen en zie dat op veel plekken de transities worden uitgevoerd. Als die onverantwoord zouden zijn, zouden ze niet worden uitgevoerd, een rotte appel uitgezonderd.

Dat doen zij op basis van medische kennis en ik vertrouw op de kennis zie zij hebben, zonder zelf op de hoogte te moeten zijn van de details. Heel concreet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Ja, je hebt moeite met andersdenkenden. Ik heb geen enkele moeite met een arts die anders denkt. Die moet je meenemen in je eigen kennis. Maar als blijkt dat veel artsen anders denken kun je niet stellen dat deze ene arts de wetenschappelijke visie vertegenwoordigt. En je negeert alle artsen die anders denken.....omdat die jou niet uitkomen.

In het geheel niet. Je leest echt niet wat ik schrijf he ? Te gefixeerd op je eigen gedachten.

Ik schrijf dat ik het overlaat aan de wetenschap want dat zijn de experts. En als dan de meesten het verantwoord achten, dan volg ik dat. Mocht blijken dat de meerderheid het onverantwoord acht, dan volg ik dat ook. Zij zijn de experts.

Dat staat er inderdaad geheel los van. Ik leg die link ook helemaal niet. Ik zeg dat je autisme je behoorlijk in de weg zit als het gaat om hoe om te gaan met andersdenkenden. Je vervalt dan in manipulatie, valse beschuldigingen, grote grove woorden, schelden, wegzetten van groepen. Daar is jouw autisme leidend en dat vertroebelt veel.

Daar is niets denigrerends aan, het verklaart je gedrag. En de moeite met andersdenkenden en het volstrekte zwart wit denken en het obsessief bezig zijn met 1 onderwerp.

Je hebt niets aangetoond, je neemt de mening van een losse arts over. Dat is iets compleet anders.

Ik spreek de wetenschap niet tegen, ik volg juist de wetenschap. Dat geef ik telkens aan, maar dat komt niet goed uit, dus negeer je dat.

Het is u wel getoond.

Geslachtsverandering is genitale mutilatie die een verandering imiteert. Puberteitblokkers zijn schadelijk omdat het lichaam die hormonen nodig heeft om tot volwassen te ontwikkelen.

Dat is getoond. Het tegendeel niet.

Zojuist zei GaitJ:

Voor de 7e keer: kijk naar de ziekenhuizen en zie dat op veel plekken de transities worden uitgevoerd. Als die onverantwoord zouden zijn, zouden ze niet worden uitgevoerd, een rotte appel uitgezonderd.

Dat doen zij op basis van medische kennis en ik vertrouw op de kennis zie zij hebben, zonder zelf op de hoogte te moeten zijn van de details. Heel concreet.

Deel de verslagen van die ziekenhuizen. Ik deelde al 1 dat stopte wegens onbekende lange termijn effecten en duidelijke korte termijn effecten.

Minder praten, meer bronnen delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Jaja ik ben het probleem door mijn ASS en smeek niet naar de andersdekende kennis, om ze dan niet eens te lezen en af te wimpelen wegens losse artsen.

Da zekers da manneke.

Wederom de valse beschuldiging dat ik niet lees, de 6e binnen 24 uur. Je hebt er geen moeite mee om anderen constant vals te beschuldigen, maar je schreeuwt als een mager speenvarken als je vindt dat iemand jou vals beschuldigt. 

En ja, je ASS kleurt van jouw kant grotendeels de discussie.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Wederom de valse beschuldiging dat ik niet lees, de 6e binnen 24 uur. Je hebt er geen moeite mee om anderen constant vals te beschuldigen, maar je schreeuwt als een mager speenvarken als je vindt dat iemand jou vals beschuldigt. 

En ja, je ASS kleurt van jouw kant grotendeels de discussie.

 

Wimpelde u onderzoeken af wegens "losse artsen", ja of neen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is u wel getoond.

Geslachtsverandering is genitale mutilatie die een verandering imiteert. Puberteitblokkers zijn schadelijk omdat het lichaam die hormonen nodig heeft om tot volwassen te ontwikkelen.

Dat is getoond. Het tegendeel niet.

Er is niets getoond, je geeft de mening van een losse arts. Als ik een theoloog vindt die de drie-eenheid ontkent, heb ik dan bewezen dat het christendom niet in de drie-eenheid gelooft ? 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Deel de verslagen van die ziekenhuizen. Ik deelde al 1 dat stopte wegens onbekende lange termijn effecten en duidelijke korte termijn effecten.

Minder praten, meer bronnen delen.

Die maken daar geen verslagen van. Ze voeren handelingen uit op basis van medische kennis. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Wimpelde u onderzoeken af wegens "losse artsen", ja of neen?

Ik kijk naar het totaalplaatje en een losse arts is niet representatief voor de medische wetenschap. Ze hebben recht op hun mening, maar je kunt op basis van een paar losse artsen niet stellen dat de medische wetenschap iets vindt.

Ik wimpel het onderzoek niet af, ik constateer dat het niet de wetenschappelijke meerderheid weergeeft.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wimpelde u onderzoeken af wegens "losse artsen", ja of neen?

Wat vindt je ervan dat je mij binnen 24 uur al 6 keer vals hebt beschuldigd ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Er is niets getoond, je geeft de mening van een losse arts. Als ik een theoloog vindt die de drie-eenheid ontkent, heb ik dan bewezen dat het christendom niet in de drie-eenheid gelooft ? 

Die maken daar geen verslagen van. Ze voeren handelingen uit op basis van medische kennis. 

Die artsen beweren niets los uit de pols, maar beargumenteren en onderbouwen. Aan uw uitleg te horen heb je daar precies niet zoveel scholing in gekregen? Geen schande, maar doe niet alsof er geen inhoud is als die zelfs in kindertaal ingeleped werd.

Antwoord eens concreet:

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei GaitJ:

De geldzucht ligt niet in het uitvoeren van onverantwoorde handelingen, maar in het uitvoeren van overbodige handelingen.

En ook in schadelijke handelingen. Artsen en chirurgen zijn net mensen. Ziekenhuizen zijn uitgevonden door kerken en werden door kerken gefinancierd. Artsen waren mensen die om humanitaire reden mensen wilden genezen. Nu kiezen veel studenten voor een studie medicijnen omdat daar veel geld mee valt te verdienen. Later werd de zorg voor zieken voor een deel overgenomen door de overheid. Nu zijn de meeste ziekenhuizen een verdienmodel. Er moet winst gemaakt worden. Hetzelfde geldt voor medicijnen. Ga nu alsjeblieft niet vragen of ik tegen medische zorg ben want van dat soort omdraaiingen heb je nogal een handje, heb ik gemerkt.  

21 minuten geleden zei GaitJ:

Als die onverantwoord zouden zijn, zouden ze niet worden uitgevoerd,

Een drogargument. Ik zou willen dat je gelijk hebt maar helaas is de realiteit anders. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Die artsen beweren niets los uit de pols, maar beargumenteren en onderbouwen. Aan uw uitleg te horen heb je daar precies niet zoveel scholing in gekregen? Geen schande, maar doe niet alsof er geen inhoud is als die zelfs in kindertaal ingeleped werd.

Antwoord eens concreet:

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Artsen die de handelingen uitvoeren hebben dat ook onderbouwd en beargumenteerd. Dat negeer je voor het gemak dan maar weer.

Het gaat er niet om wat ik vind, het gaat om de medici, dat zijn de experts.

Je eerste drie vragen zijn medische vragen, daar volg ik de experts.

Je laatste vraag is weer een typisch voorbeeld waarbij je volledig doorslaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Artsen die de handelingen uitvoeren hebben dat ook onderbouwd en beargumenteerd. Dat negeer je voor het gemak dan maar weer.

Het gaat er niet om wat ik vind, het gaat om de medici, dat zijn de experts.

Je eerste drie vragen zijn medische vragen, daar volg ik de experts.

Je laatste vraag is weer een typisch voorbeeld waarbij je volledig doorslaat.

Antwoord de vragen of sta forever te blinken als medisch ongeletterd. Aan u de keuze.

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Ieder betrokken ziel zou zich deze vragen beter stellen. @Petra. Wat vind jij van die vragenlijst?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Willempie:

En ook in schadelijke handelingen. Artsen en chirurgen zijn net mensen. Ziekenhuizen zijn uitgevonden door kerken en werden door kerken gefinancierd. Artsen waren mensen die om humanitaire reden mensen wilden genezen. Nu kiezen veel studenten voor een studie medicijnen omdat daar veel geld mee valt te verdienen. Later werd de zorg voor zieken voor een deel overgenomen door de overheid. Nu zijn de meeste ziekenhuizen een verdienmodel. Er moet winst gemaakt worden. Hetzelfde geldt voor medicijnen. Ga nu alsjeblieft niet vragen of ik tegen medische zorg ben want van dat soort omdraaiingen heb je nogal een handje, heb ik gemerkt.  

Welke schadelijke handelingen worden er uitgevoerd ? Het zullen er ongetwijfeld een aantal zijn, maar ik denk dat dat beperkt is. Artsen zijn over het algemeen wel integer als het hier om draait.

Studenten kiezen om verschillende redenen voor de studie geneeskunde. Een goed salaris is daar onderdeel van, maar om alleen dat er uit te lichten is niet correct. Het is een zeer zware studie, met dan nog nog bezopen veel uren en co-schappen.

Nee, er moet geen winst gemaakt worden, ze krijgen standaardbedragen voor handelingen en die standaardbedragen zijn niet bedoeld om winst te maken. 90% van de ziekenhuizen dreigt in de rode cijfers te komen door kostenstijgingen, die ze niet zomaar kunnen terugverdienen door tarieven te verhogen, zo werkt de financiering niet.

https://zorgkrant.nl/ziekenhuizen/16419-dreiging-rode-cijfers-voor-90-van-de-ziekenhuizen#:~:text=Ziekenhuizen verwachten in 2023 een,Finance Ideas onder 56 ziekenhuizen.

Ik draai niets om, in tegenstelling tot Fundamenteel

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Antwoord de vragen of sta forever te blinken als medisch ongeletterd. Aan u de keuze.

Pure manipulatie maar ik laat me door jou niet manipuleren. Met je "antwoord  de vragen" ik ben je hond niet. Zorg dat je je autisme onder controle krijgt, het loopt steeds meer de spuigaten uit.

Ik heb inmiddels ontelbare malen aangegeven dat ik medisch ongeletterd ben en dat ik daarom op de medici vertrouw. Je gedram begint wat ziekelijke vormen aan te nemen. 

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Welke schadelijke handelingen worden er uitgevoerd ? Het zullen er ongetwijfeld een aantal zijn, maar ik denk dat dat beperkt is. Artsen zijn over het algemeen wel integer als het hier om draait.

Studenten kiezen om verschillende redenen voor de studie geneeskunde. Een goed salaris is daar onderdeel van, maar om alleen dat er uit te lichten is niet correct. Het is een zeer zware studie, met dan nog nog bezopen veel uren en co-schappen.

Nee, er moet geen winst gemaakt worden, ze krijgen standaardbedragen voor handelingen en die standaardbedragen zijn niet bedoeld om winst te maken. 90% van de ziekenhuizen dreigt in de rode cijfers te komen door kostenstijgingen, die ze niet zomaar kunnen terugverdienen door tarieven te verhogen, zo werkt de financiering niet.

https://zorgkrant.nl/ziekenhuizen/16419-dreiging-rode-cijfers-voor-90-van-de-ziekenhuizen#:~:text=Ziekenhuizen verwachten in 2023 een,Finance Ideas onder 56 ziekenhuizen.

Ik draai niets om, in tegenstelling tot Fundamenteel

Pure manipulatie maar ik laat me door jou niet manipuleren. Met je "antwoord  de vragen" ik ben je hond niet. Zorg dat je je autisme onder controle krijgt, het loopt steeds meer de spuigaten uit.

Dus vragen stellen is manipulatie? Lol

Lefties :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Nee, niet het vragen stellen an sich.

De manipulatie zit erin dat je probeert mij te dwingen de vragen te beantwoorden en anders.........puur ziek gedrag, Krijg je ASS onder controle. 

Ik probeer enkel te achterhalen waar je al uw onzin vandaan haalt. Je sabelt met wetenschappen zonder 1 bron referentie en kan datgene gedeeld niet eens naar waa4de evalueren. Mijn ASS erbij betrekken is pas manipulatief.

 Antwoord eens concreet: 

is een imitatie volgens u een transformatie? 

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen? 

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie? 

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Dit zijn toch geen moeilijke vragen? Of ga je je weer focussen op de laatste en uw ass-trekjes daarop verder doervoeren?

Schep nu eens voor eens en altijd duidelijk waar je al die onzin vandaan haalt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik probeer enkel te achterhalen waar je al uw onzin vandaan haalt. Je sabelt met wetenschappen zonder 1 bron referentie en kan datgene gedeeld niet eens naar waa4de evalueren. Mijn ASS erbij betrekken is pas manipulatief.

 Antwoord eens concreet: 

is een imitatie volgens u een transformatie? 

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen? 

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie? 

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Dit zijn toch geen moeilijke vragen? Of ga je je weer focussen op de laatste en uw ass-trekjes daarop verder doervoeren?

Schep nu eens voor eens en altijd duidelijk waar je al die onzin vandaan haalt?

Het wordt driester en driester........je kunt ongelofelijk drammen en je mantra's herhalen.

Je herhaalt de vragen als een ware dramkomt. Ik heb de vragen beantwoord. Je laatste vraag is een hatseflats onzin vraag. Het geeft alleen maar aan dat je volledig aan het doorschieten bent en geen enkele nuance meer hebt.

En ja, je ASS speelt een prominente rol in hoe je reageert. Dat mag benoemd worden. Het is een probleem dat jij aan zou moeten pakken in plaats van anderen er mee lastig te vallen.

Dat heeft niets met manipulatie te maken, het is gewoon constateren en dat doe ik onderbouwd.

Dus dram rustig ziekelijk door, je gaat geen andere antwoorden krijgen. Je kunt je beter richten op het onder controle krijgen van je autisme. Dat is beter voor jou, voor je omgeving en voor het forum. Want er gaat van alles fout in je hersenpan en het gaat steeds fouter.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei GaitJ:

Welke schadelijke handelingen worden er uitgevoerd ?

Euthanasie, hoewel in sommige uitzonderlijke gevallen welhaast onvermijdelijk, lijkt me nogal schadelijk. Niet noodzakelijke abortussen lijken me ook nogal schadelijk, voor het ongeboren kind maar eveneens voor de moeder, Overbodige cosmetische ingrepen blijken ook vaak schadelijk te zijn. Verder zou je kunnen kijken naar alle rechtszaken die tegen ziekenhuizen worden gevoerd en medici die misstanden naar buiten brengen (hetgeen ze niet in dank wordt afgenomen). Veel medicijnen zijn ook aantoonbaar schadelijk gebleken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Het wordt driester en driester........je kunt ongelofelijk drammen en je mantra's herhalen.

Je herhaalt de vragen als een ware dramkomt. Ik heb de vragen beantwoord. Je laatste vraag is een hatseflats onzin vraag. Het geeft alleen maar aan dat je volledig aan het doorschieten bent en geen enkele nuance meer hebt.

En ja, je ASS speelt een prominente rol in hoe je reageert. Dat mag benoemd worden. Het is een probleem dat jij aan zou moeten pakken in plaats van anderen er mee lastig te vallen.

Dat heeft niets met manipulatie te maken, het is gewoon constateren en dat doe ik onderbouwd.

Dus dram rustig ziekelijk door, je gaat geen andere antwoorden krijgen. Je kunt je beter richten op het onder controle krijgen van je autisme. Dat is beter voor jou, voor je omgeving en voor het forum. Want er gaat van alles fout in je hersenpan en het gaat steeds fouter.

 

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Het wordt driester en driester........je kunt ongelofelijk drammen en je mantra's herhalen.

Je herhaalt de vragen als een ware dramkomt. Ik heb de vragen beantwoord. Je laatste vraag is een hatseflats onzin vraag. Het geeft alleen maar aan dat je volledig aan het doorschieten bent en geen enkele nuance meer hebt.

En ja, je ASS speelt een prominente rol in hoe je reageert. Dat mag benoemd worden. Het is een probleem dat jij aan zou moeten pakken in plaats van anderen er mee lastig te vallen.

Dat heeft niets met manipulatie te maken, het is gewoon constateren en dat doe ik onderbouwd.

Dus dram rustig ziekelijk door, je gaat geen andere antwoorden krijgen. Je kunt je beter richten op het onder controle krijgen van je autisme. Dat is beter voor jou, voor je omgeving en voor het forum. Want er gaat van alles fout in je hersenpan en het gaat steeds fouter.

Je lijkt meer tegen een persoon te ageren dan dat je echt inhoudelijk een gesprek aangaat. Je vraagt om wetenschappelijke informatie maar als mensen de moeite doen die voor je op te zoeken lees je het niet eens. Wil je echt een leerzaam gesprek voeren of wil je alleen maar jouw vooroordelen bevestigd zien en/of gelijk hebben? Want dan kan je gelijk krijgen hoor. Dan zeggen we voortaan: "Je hebt helemaal gelijk."

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Willempie:

Euthanasie, hoewel in sommige uitzonderlijke gevallen welhaast onvermijdelijk, lijkt me nogal schadelijk. 

Dat is een persoonlijke mening. Mijn leven zal waarschijnlijk eindigen met euthanasie, ik houd zelf de regie over mijn leven en het einde daarvan.

Dus voor mij is dat 0% schadelijk. 

1 minuut geleden zei Willempie:

Niet noodzakelijke abortussen lijken me ook nogal schadelijk, voor het ongeboren kind maar eveneens voor de moeder,

Ook dat is een persoonlijke mening. Die mag je hebben en mag je vrijelijk uitdragen overigens. 

2 minuten geleden zei Willempie:

Overbodige cosmetische ingrepen blijken ook vaak schadelijk te zijn.

Handelingen kunnen schadelijk uitpakken, dat klopt. 

2 minuten geleden zei Willempie:

Verder zou je kunnen kijken naar alle rechtszaken die tegen ziekenhuizen worden gevoerd en medici die misstanden naar buiten brengen (hetgeen ze niet in dank wordt afgenomen). Veel medicijnen zijn ook aantoonbaar schadelijk gebleken. 

Dat zijn vaak fout uitgevoerde handelingen, niet zozeer schadelijke handelingen. Medicijnen is een lastige. Is er niet goed getest of wat dan ook. Ik geloof niet dat artsen opzettelijk schadelijke medicijnen voorschrijven,

 

Maar dank voor je voorbeelden. In een aantal gevallen heb je gelijk.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

dram dram dram dram dram dram

Je hebt de antwoorden gehad. Het ziekelijk herhalen van de vragen geeft alleen aan dat het in jouw hersenpan behoorlijk fout gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

Je lijkt meer tegen een persoon te ageren dan dat je echt inhoudelijk een gesprek aangaat. 

Ik constateer, naast de inhoud van de discussie dat Fundamenteel zich schuldig maakt aan allerlei manipulatieve technieken, valse beschuldigingen etc. Alle valse beschuldigingen aan mijn adres is het ageren tegen een persoon, te weten mijn persoon. Is dat ageren toegestaan ?

3 minuten geleden zei Willempie:

Je vraagt om wetenschappelijke informatie maar als mensen de moeite doen die voor je op te zoeken lees je het niet eens.

Ik vraag om bronnen en die lees ik grotendeels. Ook jij komt nu met een valse beschuldiging. Waarom doe je dat ?

4 minuten geleden zei Willempie:

Wil je echt een leerzaam gesprek voeren of wil je alleen maar jouw vooroordelen bevestigd zien en/of gelijk hebben? Want dan kan je gelijk krijgen hoor. Dan zeggen we voortaan: "Je hebt helemaal gelijk."

Wil Fundamenteel een leerzaam gesprek voeren of wil hij alleen maar zijn vooroordelen bevestigd zien en /of gelijk hebben ?

Kun je aangeven welke vooroordelen ik heb ?

Waarom benoem je 1 kant ?

 

1 minuut geleden zei Willempie:

Dat geloof ik ook niet en dat beweer ik dan ook niet. Goed lezen!

Ik heb nergens beweerd dat jij dat gesteld heb. Goed lezen ! Ik geeft alleen mijn eigen mening over dat deeltje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei GaitJ:

Je hebt de antwoorden gehad. Het ziekelijk herhalen van de vragen geeft alleen aan dat het in jouw hersenpan behoorlijk fout gaat.

Neen ik heb enkel losse uitspraken zonder enige onderbouwing gekregen.

Antwoord eens concreet:

Is een imitatie volgens u een transformatie?

Heeft een puber de puberteit nodig om hormonen naar spieren, botten en organen te sturen?

Is iemands geslachtsdelen aanpassen waardoor deze genot verliest mutilatie?

Is x% van de volgende generatie steriliseren een vorm van genocide?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei GaitJ:

Ik constateer, naast de inhoud van de discussie dat Fundamenteel zich schuldig maakt aan allerlei manipulatieve technieken, valse beschuldigingen etc. Alle valse beschuldigingen aan mijn adres is het ageren tegen een persoon, te weten mijn persoon. Is dat ageren toegestaan ?

Dat kan. En daarom ga jij hetzelfde doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid