Spring naar bijdragen

Credible verbeteren


Flieko

Aanbevolen berichten

De trolltjes vliegen massaal naar dit topic. Bang dat hun pesterijen voor eens en voor altijd beëindigd zullen worden. Wees niet bang, @sjako gaat de knoop waarschijnlijk toch niet doorhakken. Hij heeft duidelijk geen interesse om jullie spelletjes eens en voor altijd te beëindigen. Mischien zit er wat onzekerheid en twijfel. Sommige mensen blijven liever debatteren en piekeren tot het hele schip het ravijn invalt.

Ik ga in iedergeval niet meer helpen. Ik trek mijn aanbod terug. Mocht er echt serieus interesse zijn om het schip te keren en de moderatie wil hun handen niet vies maken, dan heeft credible mijn mail adres. 

Troll bijlagen hoef je eigenlijk ook nieteens door te spitten, zoekend naar goede en slechte comments. Gewoon alles verwijderen samen met het account zodat er geen poging meer tot herstel gedaan kan worden. Is beter dan een ban.

bewerkt door Flieko
Link naar bericht
  • Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je begrijpt het niet, hé. Wat jij trollen noemt zijn niet anders dan mensen die christenen bevragen op het moment dat ze doorschieten in hun (Bijbelse) fantasieën. Je zou die mensen moeten koeste

lk vind dat @Tomega het in dit bericht uitstekend adresseert.  In het verloop van het topic is voor mij voldoende geïllustreerd dat Tomega het goed zag. Hiermee is alles wat ertoe doet naar mijn menin

Toen Luther in gevecht kwam met de duivel, was niet aanstonds helder wie wie bevocht. Toen Jacob worstelde met God was niet aanstonds helder wie wie bevocht. Vraag je niet af wie de slechteriken zijn,

Posted Images

10 minuten geleden zei Flieko:

De trolltjes vliegen massaal naar dit topic. Bang dat hun pesterijen voor eens en voor altijd beëindigd zullen worden. Wees niet bang, @sjako gaat de knoop waarschijnlijk toch niet doorhakken. Hij heeft duidelijk geen interesse om jullie spelletjes eens en voor altijd te beëindigen. Mischien zit er wat onzekerheid en twijfel. Sommige mensen blijven liever debatteren en piekeren tot het hele schip het ravijn invalt.

Ik ga in iedergeval niet meer helpen. Ik trek mijn aanbod terug. Mocht er echt serieus interesse zijn om het schip te keren en de moderatie wil hun handen niet vies maken, dan heeft credible mijn mail adres. 

Troll bijlagen hoef je eigenlijk ook nieteens door te spitten. Gewoon alles verwijderen samen met het account zodat er geen poging meer tot herstel gedaan kan worden. Is beter dan een ban.

Zeg Flieko, volgens mij is er uitgelegd waarom dit niet gaat. Is dat tot je doorgedrongen? 

Link naar bericht
15 minuten geleden zei Hermanos2:

Zeg Flieko, volgens mij is er uitgelegd waarom dit niet gaat. Is dat tot je doorgedrongen? 

Zeker wel. Laten we daar niet over discussiëren. Ook de bestaande moderators kunnen het schip keren. Mischien dat het stuur wat piept en kraakt omdat het al zo lang niet is gebruikt. Nogmaals, ik heb geen interesse meer in de moderator positie. Dus voor de witte voetjes hoef ik me niet meer in te houden. Die heb ik niet meer nodig. Het is maar net de vraag hoelang het gaat duren voordat ik wordt gekielhaald. In iedergeval hoef ik dan niet mee te maken wanneer het schip het ravijn invalt.

bewerkt door Flieko
Link naar bericht
1 uur geleden zei Flieko:

:the end justifies the means.

Nee zeker niet; maar wel geldt dat uitsluitend de heilige middelen het goede doel bewerken. En onheilige middelen bewerken nooit een heilige bestemming. Weest heilig, want God is heilig. Weest waarachtig, want God is waarachtig. Weest zuiver, want God is zuiver.

Link naar bericht
14 minuten geleden zei Hermanos2:

Zeg Flieko, volgens mij is er uitgelegd waarom dit niet gaat. Is dat tot je doorgedrongen? 

Zeker wel. Laten we daar niet over discussiëren. Ook de bestaande moderators kunnen het schip keren. Mischien dat het stuur wat piept en kraakt omdat het al zo lang niet is gebruikt. Nogmaals, ik heb geen interesse meer in de moderator positie. Dus voor de witte voetjes hoef ik me niet meer in te houden. Die heb ik niet meer nodig. Het is maar net de vraag hoelang het gaat duren voordat ik wordt gekielhaald. In iedergeval hoef ik dan niet mee te maken wanneer het schip het ravijn invalt.

bewerkt door Flieko
Link naar bericht
7 minuten geleden zei Flieko:

Zeker wel. Laten we daar niet over discussiëren. Ook de bestaande moderators kunnen het schip keren. Mischien dat het stuur wat piept en kraakt omdat het al zo lang niet is gebruikt. Nogmaals, ik heb geen interesse meer in de moderator positie. Dus voor de witte voetjes hoef ik me niet meer in te houden. Die heb ik niet meer nodig. Het is maar net de vraag hoelang het gaat duren voordat ik wordt gekielhaald.

De bestaande moderator is er maar 1. Die heeft naast dit forum nog een leven. En ik kan me goed voorstellen dat Sjako enorm baalt van de situatie maar er niets aan kan veranderen. Dus zal hij zijdelings in zijn vrije tijd wat meelezen. Meer niet. En dat neem ik hem niet kwalijk. Menigeen zou het forum gewoon verlaten hebben. En jij hebt rechten nodig om aan de knoppen te draaien. En niemand kan jouw die rechten geven. Dus dan mag je van mij uit gerust anderen opmerkzaam maken op ongewenst gedrag. Maar je kunt niemand bannen. 

Link naar bericht
12 minuten geleden zei Hermanos2:

De bestaande moderator is er maar 1. Die heeft naast dit forum nog een leven. En ik kan me goed voorstellen dat Sjako enorm baalt van de situatie maar er niets aan kan veranderen. Dus zal hij zijdelings in zijn vrije tijd wat meelezen. Meer niet. En dat neem ik hem niet kwalijk. Menigeen zou het forum gewoon verlaten hebben. En jij hebt rechten nodig om aan de knoppen te draaien. En niemand kan jouw die rechten geven. Dus dan mag je van mij uit gerust anderen opmerkzaam maken op ongewenst gedrag. Maar je kunt niemand bannen. 

Helemaal met je eens. Het is ook zeer jammer voor @sjako. Aangezien hij nog de enige active moderator is en weinig tijd heeft kan hij de trolls, allemaal tegelijk, zodat er geen opstand komt, een mute/ban opleggen of zelfs verwijderen. Dit is de snelste methode dat weinig tijd vergt. Anders is het teveel voor hem, gezien hij ook andere dingen te doen heeft. Ik hoop dat hij zich er toe kan zetten. 

Ik heb een lijst waar de trolls opstaan, die kan ik hem sturen. Dan kan elke troll achter elkaar gebanned of gemute worden.

 

bewerkt door Flieko
Link naar bericht
17 minuten geleden zei neohumanist:

Ik moet zeggen dat Herr Flieko wel humor heeft. Hij presenteert zich als trollenjager, maar is ondertussen 'in no time' de grootste troll van dit forum. Terug naar interessantere onderwerpen, de grap heeft nu te lang geduurd.

Jij zegt wat ik dacht alleen zou ik het niet op deze manier verwoorden.  Flieko lijkt op kruistocht te zijn of hier alleen maar lid te zijn geworden om een rel te schoppen. Jammer. 

Op 16-6-2023 om 01:32 zei Flieko:

Lastig. Mochten ze ooit hulp nodig hebben om vervelende opmerkingen te verwijderen dan wil ik dat best doen. Uiteraard op de manier zoals de moderatie het in gedachten heeft. Ik heb in principe hele dagen de tijd om het forum door te spitten. Maar ik begrijp dat dat niet zomaar gaat. A ze kennen me niet en B liet dit topic geen goede indruk achter.

 

Op 16-6-2023 om 04:37 zei Dat beloof ik:

Gevalletje borderline? Je schiet namelijk wel een snel van het ene extreme in het andere.  Net schreef je nog

 

 

Op 15-6-2023 om 22:20 zei Flieko:

Ik lees wel mee, maar daar hou ik het voorlopig bij. Beetje aan mezelf werken is mischien verstandiger voordat ik zomaar weer in een slechte bui de zon hier onder laat gaan.


1 kleine aanmoediging van @Hermanos2 was al genoeg om toch weer te proberen hIer “ de zon onder te laten gaan”. Jammer. Onnodig.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht

Ik ben in dit topic uitgemaakt voor taliban, mohammed, nazi en wat niet meer. Grappig.

@Flawless victory ik weet dat je geen troll bent, ookal val je wel erg vaak voor hun comments. Maar dat is prima. Ik wens je daar veel succes mee. Ook jij gaat op de negeer lijst. Je ziet geen slangen en kijkt er voor weg. Ik ben in dat opzichte echt teleurgesteld in je. Ik had je hoog zitten

bewerkt door Flieko
Link naar bericht

Ik wou dat de problematiek hier opgelost wordt. Dit kan alleen met duidelijke woorden, vervolgens maak ik het topic ietsje luchtiger door over schip en kielhalen te praten en dan gaat bij een bepaalde autist, die niet de feiten ziet, voldurend voor troll comments valt, mij uitmaken voor troll. Zoek het maar lekker uit.

@Flawless victory 

Nogmaals moderator, gooi mij maar overboord. Haal me maar langs de barnacals. Ik ga niet meer op mijn woorden letten

bewerkt door Flieko
Link naar bericht
8 minuten geleden zei Flieko:

maak ik het topic ietsje luchtiger door over schip en kielhalen te praten

Ik wordt niet aangesproken, maar ik schrijf wat ik schrijf, en dat ik daarbij jouw inbreng spiegel, zou jou kunnen helpen bij het zien van andere perspectieven, dan jouw intenties bij wat jij schrijft. Sterker nog, je zou moeten kunnen invoelen dat wat jij inbrengt, mogelijk andere doelen dient dan die jij claimt te bemiddelen.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht

 

59 minuten geleden zei neohumanist:

Terug naar interessantere onderwerpen, de grap heeft nu te lang geduurd.

 Nu maar weer verder met de orde van de dag inderdaad.  Daar hebben we geen negeerknop voor nodig, gewoon de topic laten voor wat het is. Ik zet niemand op een negeerlijst, ik reageer gewoon niet overal op.  De negeerknop is voor mensen die zichzelf willen beschermen tegen door hen ongewenste reacties. Dat is een legitieme reden om die knop te gebruiken.  Wie reeds gestorven is hoeft zich niet meer te beschermen. Die laat sommige reacties gewoon voor wat ze zijn en hoeft ook niemand van het forum weg te jagen.   Over op de orde van de dag.

 

Link naar bericht
40 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik zie hier liever 10 Flieko's dan 1 Neohumanist 

Ik zie liever 10 kliko's dan 1 stuk afval. Toch bevat een kliko veel meer afval en claimt een kliko veel meer van de openbare ruimte dan 1 stuk afval.

En de moraal is, dat ik liever niet wordt betutteld en graag zelf bepaal wat klikowaardig is, en wat nog aanwezig moet zijn tot mijn beproeving in geduld en in zuiverheid en in volharding bij mijn eigen weg en lijn.

Link naar bericht
22 minuten geleden zei Flieko:

Ik wou dat de problematiek hier opgelost wordt. Dit kan alleen met duidelijke woorden, vervolgens maak ik het topic ietsje luchtiger door over schip en kielhalen te praten en dan gaat bij een bepaalde autist, die niet de feiten ziet, voldurend voor troll comments valt, mij uitmaken voor troll. Zoek het maar lekker uit.

@Flawless victory 

Nogmaals moderator, gooi mij maar overboord. Haal me maar langs de barnacals. Ik ga niet meer op mijn woorden letten

Je strijdt met windmolens. Daar kun je alleen zelf mee stoppen. En dan rust vinden in het inhoudelijk deelnemen gewoon als medegebruiker van dit forum.  Want dat je dit forum helemaal niet wenst te verlaten is duidelijk.  Weest welkom met een schone lei. 
 

Link naar bericht
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Je strijdt met windmolens. Daar kun je alleen zelf mee stoppen. En dan rust vinden in het inhoudelijk deelnemen gewoon als medegebruiker van dit forum.  Want dat je dit forum helemaal niet wenst te verlaten is duidelijk.  Weest welkom met een schone lei. 
 

Ik strijd tegen windmolens door mensen zoals jou. Mensen die dingen niet willen oplossen en vooral blijven wegkijken. Het ergste in nog wel dat jij steeds voor de kant van een troll kiest als hij iets moois zegt. @Flawless victory

Link naar bericht
7 minuten geleden zei Tomega:

Ik zie liever 10 kliko's dan 1 stuk afval. Toch bevat een kliko veel meer afval en claimt een kliko veel meer van de openbare ruimte dan 1 stuk afval.

En de moraal is, dat ik liever niet wordt betutteld en graag zelf bepaal wat klikowaardig is, en wat nog aanwezig moet zijn tot mijn beproeving in geduld en in zuiverheid en in volharding bij mijn eigen weg en lijn.

Zo is dat.  Het geheim zit hem in de Heilige Ruimte die er ontstaat binnen het geheel van verschillende visies.  Wie die Ruimte bestrijdt vecht ten diepste tegen de Heilige Geest.  Dat hebben religieuzen gemeen met antitheisten.  Daarom gaat het hier zo goed in vergelijking met andere christelijke fora.  @sjako verstaat de kunst die ruimte te eerbiedigen.

Link naar bericht
1 uur geleden zei neohumanist:

Ik moet zeggen dat Herr Flieko wel humor heeft. Hij presenteert zich als trollenjager, maar is ondertussen 'in no time' de grootste troll van dit forum. Terug naar interessantere onderwerpen, de grap heeft nu te lang geduurd.

Het begint slapstick-achtige vormen aan te nemen.  Je zou zowaar menen dat het komkommertijd is.

1 uur geleden zei Hermanos2:

Ik zie hier liever 10 Flieko's dan 1 Neohumanist 

Beter 1 Neohumanist in de hand dan 10 Flieko's in de lucht.

37 minuten geleden zei Flieko:

 

Nogmaals moderator, gooi mij maar overboord. Haal me maar langs de barnacals. Ik ga niet meer op mijn woorden letten

Je kunt ook eigen beweging overboord springen.

Link naar bericht
11 minuten geleden zei Flawless victory:

Je strijdt met windmolens. Daar kun je alleen zelf mee stoppen. En dan rust vinden in het inhoudelijk deelnemen gewoon als medegebruiker van dit forum.  Want dat je dit forum helemaal niet wenst te verlaten is duidelijk.  Weest welkom met een schone lei. 
 

Ik strijd tegen windmolens door mensen zoals jou. Mensen die dingen niet willen oplossen en vooral blijven wegkijken. Het ergste in nog wel dat jij steeds voor de kant van een troll kiest als hij iets moois zegt. @Flawless victory

12 minuten geleden zei Flawless victory:

Je strijdt met windmolens. Daar kun je alleen zelf mee stoppen. En dan rust vinden in het inhoudelijk deelnemen gewoon als medegebruiker van dit forum.  Want dat je dit forum helemaal niet wenst te verlaten is duidelijk.  Weest welkom met een schone lei. 
 

Ik strijd tegen windmolens door mensen zoals jou. Mensen die dingen niet willen oplossen en vooral blijven wegkijken. Het ergste in nog wel dat jij steeds voor de kant van een troll kiest als hij iets moois zegt. @Flawless victory

Link naar bericht
Zojuist zei Flawless victory:

:#

Het staat in het subforum 'zandbak' , dus we mogen met zandschepjes slaan en elkaars zandkastelen in elkaar gooien.

Ernstige noot: we raken dan wel verwijderd van het "Als gij niet zijt als de kinderen" , we beginnen dan een eigen willetje te ontwikkelen.

Link naar bericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid