Thinkfree 528 Geplaatst 26 november 2022 Rapport Share Geplaatst 26 november 2022 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Daarom is het ook onzin om, zoals in de bijbel, te stellen dat de hemel als een doek is gespannen boven ons. Staat er niet. 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Ik interpreteer niets, ik lees wat er staat. Whahaha... 2 uur geleden zei Dat beloof ik: Daar valt niets van te herkennen als wetenschappelijk correct. Nee je gaat het ook nooit toegeven waarschijnlijk. Ik heb het wel weer gezien met je, ik hou niet van oneerlijke mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 26 november 2022 Rapport Share Geplaatst 26 november 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thinkfree: 6 uur geleden zei Dat beloof ik: Daarom is het ook onzin om, zoals in de bijbel, te stellen dat de hemel als een doek is gespannen boven ons. Staat er niet. je schreef zelf: 11 uur geleden zei Thinkfree: Hij is het, Die de hemelen uitspant als een dunnen doek 1 uur geleden zei Thinkfree: Ik heb het wel weer gezien met je, ik hou niet van oneerlijke mensen. Jammer, dit soort uitspraken in een discussie. 26 november 2022 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 1 december 2022 Rapport Share Geplaatst 1 december 2022 De enige evolutie die plaatsneemt is de-evolutie en recombinatie: Als je ziet hoeveel diversiteit er onder ons mensen ontstaan is door 1 basispaar, en later uit 1 familie na de vloed; gaat dit dus ook op voor dieren die elk naar hun aard geschapen zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 22 juli 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2023 1 uur geleden zei Robert Frans: En laten we eerlijk zijn: gaan veel topics en posts van jou ook niet vaak over morele (feministische) kwesties? Dat mag hoor en niemand zou je dat kwalijk moeten nemen, maar wat je geeft is natuurlijk wel wat je krijgt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten