Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je bedoelt dezelfde Trump die urenlang niet ingreep toen het Capitool door duizenden demonstranten werd bestormd en binnengebroken, met galgen en vlaggen van gewelddadige milities op zak, nadat ze doo

Wat zorgen geeft is dat hij wil dat de mensen aan hem persoonlijk loyaal zijn. Niet aan de politiek van zijn partij, de GOP, maar aan hem. Hij heeft zich er ook over beklaagd dat de generaals niet aan

Trump had nooit toegestaan dat Oekraïne zo uit de hand zou lopen?  Denk je dat Trump Rusland had kunnen tegen houden?  Trump had niks in te brengen bij Poetin.  Het wat duidelijk wie van de twee 'het

1 uur geleden zei Hermanos2:

Ik las op een ander forum iets over een oranje vetzak etc. Die mogelijk gelukkig zijn 78e niet halen zou. Volgens mij een bericht uit jouw koker? Chique hoor. 

Wat zorgen geeft is dat hij wil dat de mensen aan hem persoonlijk loyaal zijn. Niet aan de politiek van zijn partij, de GOP, maar aan hem. Hij heeft zich er ook over beklaagd dat de generaals niet aan hem persoonlijk loyaal waren zoals de generaals in WO II aan Hitler waren (zijn eigen woorden).

Als ze dat waren geweest dan was 6 januari waarschijnlijk uitgedraaid op een staatsgreep.

Je mag zijn politiek zien zitten, maar als persoon is de man gewoonweg gevaarlijk.

bewerkt door Prob
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Dat kan ik me goed voorstellen. Maar om iemand op een forum een oranje vetzak te noemen gaat mij toch wat ver. Maar gezien de moderatie het heeft toegelaten zijn er mogelijk meer mensen die vinden dat het moet kunnen. Geeft mij wel te denken. 

Daar heb je gelijk in.  Alleen zijn hoofd is oranje, de vetzak zelf gaat gelukkig bedekt onder kleding, daar weten we niks van een kleur.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik zou van een verlicht persoon als jij niet verwachten dat je zo'n woorden in de mond neemt. Dacht dat jij daar boven staat?

Trump heeft om onduidelijke redenen een oranje hoofd en een dik lijf wat ik niet graag in ontblote staat zou zien zodat ik weet welke kleur dat heeft.  Gewoon een droge opsomming van feiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Chaim:

Ja, Trumps hoofd is inderdaad oranje en ook ik zou niet graag willen weten hoe zijn dikke lichaam er onder die kleren uitziet. Bah! Alleen al de gedachte.

Waarom die man z'n gezicht oranje verft is me onduidelijk. Wellicht omdat het er anders groen uitziet.

Ik vind het vreemd dat jij en @Hopper je afvragen hoe een ontblote Trump eruit ziet.

Ik vraag mezelf af hoe hij het zou doen als hij nog eens president wordt. De eerste keer was een succes. Misschien kunnen jullie daar meer aandacht voor opbrengen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik vind het vreemd dat jij en @Hopper je afvragen hoe een ontblote Trump eruit ziet.

Ik vraag mezelf af hoe hij het zou doen als hij nog eens president wordt. De eerste keer was een succes. Misschien kunnen jullie daar meer aandacht voor opbrengen. 

Politiek interesseert me niet zo, zeker niet als die dikke oranje kerel weer aan het roer zou staan onder wiens kleren ik echt niet zou durven kijken. Getverderrie, bah! Kunnen we niet over de Finse minister president praten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Chaim:

Politiek interesseert me niet zo, zeker niet als die dikke oranje kerel weer aan het roer zou staan onder wiens kleren ik echt niet zou durven kijken. Getverderrie, bah! Kunnen we niet over de Finse minister president praten?

Ik lees dat er een hoop ophef is omdat dat meisje een feestje heeft gevierd. Wat een gezeik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Dus je blijft aan Trump denken. Zelfs als je zo'n mooie vrouw ziet? Das echt niet gezond. 

Daar ben ik het mee eens, het is zondermeer niet goed voor m'n geestelijke gezondheid -- vooral de afgrijselijke gedachte wat voor engs zich onder die zweet-doordrongen kledij van hem zal verschuilen blijft me maar achtervolgen. Alsof je last hebt van een demon, maar dan viezer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Hermanos2:

De eerste keer was een succes. 

Als het zo'n succes was, dan was hij hij wel herkozen. Blijkbaar denkt meer dan de helft van de Amerikaanse stemgerechtigden er anders over.

Hij heeft in zijn ambtstermijn zowel het Witte Huis, het Huis van Afgevaardigden als de Senaat verloren.........

En wat vind je ervan dat hij persoonlijke loyaliteit eist ?

bewerkt door Prob
Link naar bericht
Deel via andere websites

De beste man is flink verslagen bij de verkiezingen, en nog wel door een oude bijna 80 jarige bejaarde.

6 minuten geleden zei Prob:

En wat vind je ervan dat hij persoonlijke loyaliteit eist ?

Eng, zeer eng. Die man heeft al zoveel kapotgemaakt in 4 jaar en kan in een eventuele volgende regeerperiode nog meer schade aanrichten. Het zou me evenmin verbazen als hij de grondwet zal aanpassen zodat een president meer dan tweemaal mag worden gekozen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Hopper:

Dan heb je ooit verwachtingen over mij gehad.  Dat vind ik niet aanbevelenswaardig.   Beter is om verwachtingen overboord te gooien.

Dat ga ik doen. Vanaf nu neem ik je berichten met een korreltje zout. Maar om eerlijk te zijn deed ik dat al. Je schrijfsels zie ik als wensdenken. Je beschrijft hoe je zou willen zijn. Niet hoe je bent. Dat bedoel ik positief hoor. Iedereen moet wat te wensen hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Chaim:

Onder Trump zou Poetins leger nu al hebben gewonnen. Hopelijk verslikt Twitler zich in een Big Mac . 

Precies, Trump en Poetin zijn dikke maatjes. Trump heeft het hulpprogramma voor Oekraïne al is stopgezet. 

https://www.bd.nl/buitenland/hulp-aan-oekraine-werd-90-minuten-na-telefoongesprek-tussen-trump-en-zelenski-bevroren~a2e7f4e3/

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Hermanos2:

Dat ga ik doen. Vanaf nu neem ik je berichten met een korreltje zout. Maar om eerlijk te zijn deed ik dat al. Je schrijfsels zie ik als wensdenken. Je beschrijft hoe je zou willen zijn. Niet hoe je bent. Dat bedoel ik positief hoor. Iedereen moet wat te wensen hebben. 

Wensen is willen en je weet wat Jezus zei over 'willen'.   Verder maken  oordelen van anderen mij niet uit, want je weet wat Jezus zei over 'oordelen'.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Chaim:

De beste man is flink verslagen bij de verkiezingen, en nog wel door een oude bijna 80 jarige bejaarde.

Eng, zeer eng. Die man heeft al zoveel kapotgemaakt in 4 jaar en kan in een eventuele volgende regeerperiode nog meer schade aanrichten. Het zou me evenmin verbazen als hij de grondwet zal aanpassen zodat een president meer dan tweemaal mag worden gekozen.

Heeft hij volgens mij weleens in een toespraak over gehad, dat hij wel meerdere termijnen zou willen. Ik zie hem dat nog proberen ook. En vervolgens klagen over fraude en fake news als hij dat  natuurlijk volstrekt niet voor elkaar krijgt, omdat daar nogal wat bij komt kijken. Zodat er vast dan weer een wandeling naar het Capitool gepland wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trump's politiek was imo veelbelovend. Ik denk dat protectionisme een goede weg is. Stel dat we een kleine EU hadden. Met louter welvarende landen. Dan ben je veel beter in staat om hulp te bieden aan omringende landen en zelfs derde wereld landen. Het openstellen van grenzen levert enorme problemen op en nauwelijks voordeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid