Spring naar bijdragen

Racisme en religie


Aanbevolen berichten

Op 15-7-2022 om 05:33 zei Dat beloof ik:

Wel als je met een geslachtsregister werkt waarin staat dat mensen 800-900 jaar worden. Want dan is dat register genealogisch gezien onbetrouwbaar en kun je daar geen genealogisch gezien niets meer mee.

Het is mij allang duidelijk dat de wetenschap betrouwbare feiten negeert en de evolutietheorie daarmee onbetrouwbaar maakt. Net als jij zijn zij niet in staat redelijke bewijsvoering te accepteren, outside de black box te denken en te erkennen dat er meer is dan wat zij willen horen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maak jij nou allemaal die dingen echt mee? 

Het is niet verstandig om geschokt te zijn over racisme.  Racisme an sich is 'zondig'.  Mijn credo is dan ook altijd: zoek de racist in je zelf.   Zo heb ik racistische vooroordelen in mijzelf onklaar

Het christendom, zoals dat ons is overgeleverd door Christus en de apostelen, is nergens maar dan ook nergens op racisme te betrappen.  Galaten 3:28 Daarin is noch Jood noch Griek; daarin is noch

Op 15-7-2022 om 05:33 zei Dat beloof ik:

Deze man zegt dat hij naar de hel is geweest en daar Hitler zag. 
Een zoveelste verhaal van iemand die een BDE zegt te hebben gehad, terwijl bekend is dat deze ervaringen komen door een gebrek aan zuurstof.
Op de één of andere manier willen mensen als jij dit toch heel erg graag geloven en er vooral niet op worden gewezen dat het onzin is.

Dat is wel een beetje kort door de bocht. Een verklaring is dat het door een gebrek aan zuurstof komt. Maar ook die verklaring kan niet alles van een BDE verklaren.

Probleem is wel dat men bij een BDE altijd achteraf praat. Als men al tijdens een hartstilstand of zo kan getuigen van wat men meemaakt is het veel betrouwbaarder. De hersenen schijnen gaten in de tijd (als je dus even geen bewustzijn hebt) zelf in te vullen. Volgens Schwaab althans.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei JanKlaas:

Dat is wel een beetje kort door de bocht. Een verklaring is dat het door een gebrek aan zuurstof komt. Maar ook die verklaring kan niet alles van een BDE verklaren

Dat klopt. Je kunt er bv niet mee verklaren waarom alle evangelistische Amerikanen die zeggen een BDE te hebben gehad, daar een boek over schrijven en daar geld mee verdienen.  Maar dat is waarschijnlijk gewoon slimme marketing en geldzucht.  

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid