Barnabas 178 Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 Op 15-7-2022 om 05:33 zei Dat beloof ik: Wel als je met een geslachtsregister werkt waarin staat dat mensen 800-900 jaar worden. Want dan is dat register genealogisch gezien onbetrouwbaar en kun je daar geen genealogisch gezien niets meer mee. Het is mij allang duidelijk dat de wetenschap betrouwbare feiten negeert en de evolutietheorie daarmee onbetrouwbaar maakt. Net als jij zijn zij niet in staat redelijke bewijsvoering te accepteren, outside de black box te denken en te erkennen dat er meer is dan wat zij willen horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JanKlaas 5 Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Op 15-7-2022 om 05:33 zei Dat beloof ik: Deze man zegt dat hij naar de hel is geweest en daar Hitler zag. Een zoveelste verhaal van iemand die een BDE zegt te hebben gehad, terwijl bekend is dat deze ervaringen komen door een gebrek aan zuurstof. Op de één of andere manier willen mensen als jij dit toch heel erg graag geloven en er vooral niet op worden gewezen dat het onzin is. Dat is wel een beetje kort door de bocht. Een verklaring is dat het door een gebrek aan zuurstof komt. Maar ook die verklaring kan niet alles van een BDE verklaren. Probleem is wel dat men bij een BDE altijd achteraf praat. Als men al tijdens een hartstilstand of zo kan getuigen van wat men meemaakt is het veel betrouwbaarder. De hersenen schijnen gaten in de tijd (als je dus even geen bewustzijn hebt) zelf in te vullen. Volgens Schwaab althans. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei JanKlaas: Dat is wel een beetje kort door de bocht. Een verklaring is dat het door een gebrek aan zuurstof komt. Maar ook die verklaring kan niet alles van een BDE verklaren Dat klopt. Je kunt er bv niet mee verklaren waarom alle evangelistische Amerikanen die zeggen een BDE te hebben gehad, daar een boek over schrijven en daar geld mee verdienen. Maar dat is waarschijnlijk gewoon slimme marketing en geldzucht. 23 juli 2022 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten