Spring naar bijdragen

Koning van het Noorden gaat aanvallen


Aanbevolen berichten

Op 30-3-2022 om 22:30 zei Divine_will:

Voor aanstaande Pasen wordt Jeruzalem vernietigd.

Het wordt spannend! Nog 10 dagen te gaan voor de onthulling van Divine Will (wat een naam ook) als valse profeet.

Op 3-4-2022 om 20:08 zei Divine_will:


 Jezus keert wel degelijk fysiek terug op aarde, samen met Zijn Bruid. Dat is echter helemaal aan het einde van de grote verdrukking. Dit loochenen is de mensen hun hoop ontnemen. Een kwalijke zaak. De 144000 zijn door Jezus en Zijn twee Getuigen verzegelde gelovigen uit de Joden.  Dat wil de JWO natuurlijk niet horen maar zo zit het wel. De 144000 verzegelden uit de Joden gaan het Evangelie brengen over de hele wereld, want de Gemeente  is dan al opgenomen en is dus niet meer op aarde. God pakt Zijn Plan dan op met de Joden.

 

 
Dat zegt Jezus via de discipelen tot  de Joden van nu. De Lucasgemeente (Bruid) is dan al opgenomen. En dat Jezus en Zijn Gemeente door de hele wereld gezien zal worden bij de Wederkomst op de aarde, wanneer Hij Zijn voeten op de Olijfberg zal zetten, betekent niet dat Hij niet fysiek wederkeert. Enkel dat het Nieuwe Jeruzalem dat uit de hemel nederdaalt  van dien aard is dat het gezien zal worden. God is Mens, sjako. Jezus is Adam 1.0

In kort bestek: 
 

 

 

 

Countdown. 10 dagen tot jouw ontmaskering. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Koning is gewoon de top leider van een land of gebied die zichtbaar is voor de bühne. Koninkrijk is het gebied waar deze macht uitoefent. Putin is bijbels gezien een koning 

@010 feyenoord aanhanger? 😊

Vanwaar de zorgen dood is dood toch? Hou er maar rekening mee dat de welvaart in het westen afgesneden wordt in rap tempo omwille van haar ongerechtigheden. God laat niet met zich spotten.

Op 30-3-2022 om 22:30 zei Divine_will:

Voor aanstaande Pasen wordt Jeruzalem vernietigd.

Nog 9 dagen. Het wordt nóg interessanter omdat je elders een filmpje plaatst dat 'bijbelse profetien' worden vervuld door de terugkeer van Russische Joden.  En dat kan niet tegelijk. Dus wat wordt het nu? Denk je er zelf niet over na dat al die schreeuwende posts toch een beetje met elkaar moeten kloppen?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Nog 9 dagen. Het wordt nóg interessanter omdat je elders een filmpje plaatst dat 'bijbelse profetien' worden vervuld door de terugkeer van Russische Joden.  En dat kan niet tegelijk. Dus wat wordt het nu? Denk je er zelf niet over na dat al die schreeuwende posts toch een beetje met elkaar moeten kloppen?  


Maak je geen zorgen. Over zeven jaar zijn we terug.

Zorg maar dat je dat op 17 april niet de weg opgaat of met een vliegtuig reist.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-4-2022 om 20:08 zei Divine_will:

Jezus keert wel degelijk fysiek terug op aarde, samen met Zijn Bruid.

Jezus zelf zegt van niet. Mat 24:23 zegt het volgende:

Als iemand dan tegen jullie zegt: “Kijk! Hier is de Christus” of: “Daar!”, moeten jullie het niet geloven.  24 Want er zullen valse christussen en valse profeten verschijnen, die grote tekenen en wonderen zullen doen in een poging zelfs de uitverkorenen te misleiden.  25 Maar ik heb jullie van tevoren gewaarschuwd.  26 Als mensen dus tegen jullie zeggen: “Kijk! Hij is in de woestijn”, ga er dan niet heen. En als ze zeggen: “Kijk! Hij is in de binnenkamers”, geloof het dan niet.  27 Want zoals de bliksem uit het oosten komt en schijnt tot in het westen, zo zal de aanwezigheid van de Mensenzoon zijn.

Jou idee is voer voor misleiding omdat er valse Christussen zullen opstaan die claimen de Christus te zijn. ‘Geloof het niet’ zegt Jezus. Jezus is nu verheerlijkt zoals we ook in transfiguratie konden zien. Jezus heeft het ook niet zo zeer over een komst, maar meer over een aanwezigheid. Jezus hoeft niet meer als mens naar de aarde te komen. Hij heeft het loskoopoffer betaald in de hoedanigheid van volmaakt mens.
Openbaring laat ook duidelijk zien dat Jezus met veel macht en engelen Zijn invloed op aarde doet gelden.

Openbaring 19:11 zegt het als volgt:

Ik zag de hemel geopend en er was een wit paard. Degene die erop zat, wordt Trouw en Waarachtig genoemd. Hij oordeelt en strijdt rechtvaardig.  12 Zijn ogen zijn een vlammend vuur en op zijn hoofd heeft hij veel diademen. Hij heeft een geschreven naam die niemand kent, alleen hijzelf.  13 Hij draagt kleding die met bloed bevlekt is. Zijn naam is: Het Woord van God.  14 En de legers in de hemel volgden hem op witte paarden. Ze waren gekleed in wit, zuiver, fijn linnen.  15 Uit zijn mond komt een scherp, lang zwaard om de volken neer te slaan. Hij zal ze hoeden met een ijzeren staf. Ook treedt hij de wijnpers van de razende woede van God de Almachtige.  16 Op zijn kleding, op zijn dij, staat een naam geschreven: Koning der koningen en Heer der heren.

Niet bepaald een onopvallende verschijning. 

 

Op 3-4-2022 om 20:08 zei Divine_will:

De 144000 verzegelden uit de Joden gaan het Evangelie brengen over de hele wereld, want de Gemeente  is dan al opgenomen en is dus niet meer op aarde. God pakt Zijn Plan dan op met de Joden.

Dat is al lang gebeurd. Waar je wel gelijk in hebt dat de gezalfden, de 144.000, het voortouw hebben genomen voor het herstel van het evangelie die in de loop van de jaren gecorrumpeerd is.

Op 7-4-2022 om 08:41 zei Dat beloof ik:

Het wordt spannend! Nog 10 dagen te gaan voor de onthulling van Divine Will (wat een naam ook) als valse profeet.

Dat weet ik nu al.

Op 3-4-2022 om 20:08 zei Divine_will:

De Lucasgemeente (Bruid) is dan al opgenomen.

Begint er wel om te spannen. Zijn ze al opgenomen?

Op 3-4-2022 om 20:08 zei Divine_will:

God is Mens, sjako. Jezus is Adam 1.0

Nu is God ineens weer een mens. Ik geef het op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei sjako:

Dat is al lang gebeurd. Waar je wel gelijk in hebt dat de gezalfden, de 144.000, het voortouw hebben genomen voor het herstel van het evangelie die in de loop van de jaren gecorrumpeerd is.


 

Je legt mij JOUW ideologie in de mond sjako. IK heb dat NIET gezegd.

Het is een in en in trieste zaak dat jouw organisatie jullie met het Joodse volk heeft verwisseld. Maar jij wilt gelijk.  Ons rest niets anders meer dan je dan maar sterkte te wensen met je zelf gewenste gelijk.

Je moet je zonden belijden sjako om gevoelig te worden voor de Heilige Geest. Jezus zei “Ik moet wel naar de Vader gaan anders kan de Heilige Geest, de Trooster niet komen. Het is de Heilige Geest die vrijheid brengt!!

Een geest van religie kan je ook vasthouden maar de Heilige Geest is gekomen voor zoveel meer!  Troosten, bijstaan, je te laten zien wat je toekomst is!

Wanneer je zult belijden dat Jezus God is, zul je weten dat God van je houdt en zul je van God houden.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Divine_will:

Het is een in en in trieste zaak dat jouw organisatie jullie met het Joodse volk heeft verwisseld.

Dan heb je het niet goed begrepen. In de 144.000 zitten wel degelijk veel Joden. Aangevuld met Christenen omdat het aantal niet vol gemaakt kon worden met Joden.

3 uur geleden zei Divine_will:

Je moet je zonden belijden sjako om gevoelig te worden voor de Heilige Geest.

Je moet niet zo uit de hoogte doen. Zou je niet misstaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei sjako:

Dan heb je het niet goed begrepen. In de 144.000 zitten wel degelijk veel Joden. Aangevuld met Christenen omdat het aantal niet vol gemaakt kon worden met Joden.

En waarom zou dat getal niet gevuld kunnen worden met Joden? Of beter gezegd: met nakomelingen van de stammen van Israël?

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei sjako:

Omdat de meeste Joden Jezus afwezen als hun Messias. Lees nog eens het stuk over de olijfboom en de tak die daarop werd geënt.

En lees jij nog eens wat Paulus daar nog verder over vertelt. Ik krijg steeds meer het idee dat jij niet werkelijk de Bijbel leest maar alleen de literatuur van het WTG.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Willempie:

En lees jij nog eens wat Paulus daar nog verder over vertelt. Ik krijg steeds meer het idee dat jij niet werkelijk de Bijbel leest maar alleen de literatuur van het WTG.

Ik zeg toch niet dat God Israël heeft verworpen? Alleen Israël verwierp Jezus als hun Messias voor een groot gedeelte. Daarom werden er heidense volken aan Gods volk geënt. Als je iets ent dan wordt het een geheel. De tak wordt als het ware geabsorbeerd door de hoofdstam. Daarom zeggen wij dat de Joden + de heidense volken één volk wordt onder een nieuw verbond, en dat noemen we het Israël Gods. Romeinen 11:19 zegt dat ook: Je zultzeggen: ‘Er zijn takken afgebroken zodat ik kon worden geënt.’s 20 Dat is waar. Ze werden afgebroken vanwege hun ongeloof, en jij staat door geloof.u Maar pasop, wees niet trots....

vers 25 Israël werd gedeeltelijk ongevoelig, en dat zal zo blijven totdat het volledige aantal heidenen is binnen gekomen.

Er kwamen dus Joden tekort en die werden aangevuld met heidenen. De 144.000 is zo volledig en zodoende kan het Gods Koninkrijk ook zijn invloed uitoefenen op de aarde in het Millennium. In die tijd kunnen alle Joden worden gered, net zoals andere volken ook gered kunnen worden. Misschien is het zo iets duidelijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Willempie:

En lees jij nog eens wat Paulus daar nog verder over vertelt. Ik krijg steeds meer het idee dat jij niet werkelijk de Bijbel leest maar alleen de literatuur van het WTG.

Het heeft geen enkele zin te praten met een wtg-robot, Willempie. 

1 uur geleden zei sjako:

Dan heb je het niet goed begrepen.

Je komt er na de dood nog wel achter sjako. 

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Divine_will:

Je komt er na de dood nog wel achter sjako. 

Wat heb jij een ongelofelijke slechte manier van discussiëren. Je bent wel zo zeker van je gelijk, dat je denkt alles te kunnen zeggen. Pas op: met de maat dat je een ander oordeelt zal je zelf ook geoordeeld worden!!

@Willempie

Misschien ter aanvulling vers 7 Hoe zit het dan? Waar Israël naar streeft, heeft het niet bereikt, maar de uitverkorenen hebben het wel bereikt. De anderen waren ongevoelig geworden,

Je ziet dat het hier gaat om de uitverkorenen, de 144.000, degenen die uitverkoren zijn om met Jezus te gaan regeren als koningen en priesters. Openbaring 5:10 U hebt ze gemaakt tot een koninkrijk en tot priesters voor onze God, en ze zullen als koningen over de aarde regeren.’

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Er kwamen dus Joden tekort en die werden aangevuld met heidenen. De 144.000 is zo volledig en zodoende kan het Gods Koninkrijk ook zijn invloed uitoefenen op de aarde in het Millennium. In die tijd kunnen alle Joden worden gered, net zoals andere volken ook gered kunnen worden. Misschien is het zo iets duidelijker.

Er kwamen geen Joden tekort maar er is blijkbaar sprake van een volheid van heidenen die tot geloof moet komen. Wanneer dat moment is bereikt weten we niet maar wel dat daarna Israël tot Gods doel zal komen, zoals door alle profeten voorspeld. De 144.000 worden trouwens geen gezalfden genoemd maar verzegelden en eerstelingen. De stammen waaruit ze afkomstig zijn worden specifiek vermeld. Voor de grap? Symbolisch zegt het WTG. Symbolisch waarvoor dan? Wat in jullie leer past is letterlijk en wat niet past is symbolisch. Gebruik gewoon je, door God gegeven, gezonde verstand eens i.p.v. je over te leveren aan een groepje zelfbenoemde "alwetenden". Ik denk dat je het wel goed bedoelt maar je hebt je laten vangen. Je moet je door God laten leiden en niet door mensen. Als je dat ontkent onderschat je jezelf en Gods Geest.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

De 144.000 worden trouwens geen gezalfden genoemd maar verzegelden en eerstelingen.

Als je dit goed bestudeerd zal je tot andere conclusie komen. Zelfs Jezus zei het al tegen Zijn apostelen. Lukas 22:29

En ik sluit een verbond met jullie voor een koninkrijk, net zoals mijn Vader een verbond met mij heeft gesloten,  30 zodat jullie in mijn Koninkrijk aan mijn tafel kunnen eten en drinken, en op tronen kunnen zitten om de 12 stammen van Israël te oordelen.

5 minuten geleden zei Willempie:

Symbolisch waarvoor dan?

Omdat Israël nu bestaat uit het natuurlijke Israël en de heidense ‘takken’

Besturend Lichaam is niet alwetend maar wel aangesteld door God. Geleidelijk krijgen we de volle waarheid te weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Divine_will:

Lachwekkend, dit. 

Ik hoop niet dat je lachwekkend je auto en je huis hebt verkocht. Of dat je je baan hebt opgezegd? Om kort samen te vatten, dat je niet alle schepen achter je hebt verbrand.

1 uur geleden zei sjako:

Was het maar om te lachen. Dat doen wij wel over 9 dagen als jij ontmaskerd wordt.

Ik moest gelijk hier aan denken, aangezien er al zoveel mensen zijn geweest die het einde van de wereld hebben voorspeld en het mis hadden.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei 010:

Ik hoop niet dat je lachwekkend je auto en je huis hebt verkocht. Of dat je je baan hebt opgezegd? Om kort samen te vatten, dat je niet alle schepen achter je hebt verbrand.

Ik moest gelijk hier aan denken, aangezien er al zoveel mensen zijn geweest die het einde van de wereld hebben voorspeld en het mis hadden.

 

 

 Het einde van de wereld voorspellen is meer iets voor de wtg sekte. De rapture gaat in het geheel niet over het einde van de wereld.  😁  De “kerk” en het WTG zal Jezus Christus NOOIT levend gevangen nemen. NOOIT.

bewerkt door Divine_will
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Divine_will:

Het einde van de wereld voorspellen is meer iets voor de wtg sekte.

Hebben we nooit voorspelt. Voorspellen laten we asn jou over.

16 minuten geleden zei Divine_will:

Het einde van de wereld voorspellen is meer iets voor de wtg sekte. De rapture gaat in het geheel niet over het einde van de wereld.  😁  De “kerk” en het WTG zal Jezus Christus NOOIT levend gevangen nemen. NOOIT.

Hij doet steeds vreemder. Ik denk dat hij wel beseft er radicaal ernaast te zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:

Besturend Lichaam is niet alwetend maar wel aangesteld door God. Geleidelijk krijgen we de volle waarheid te weten.

Het Besturend Lichaam (met hoofdletters nogal) is aangesteld door God? Nee, het besturend lichaam heeft zichzelf aangesteld als (vertegenwoordiger van) God. Je dient dus een afgod. De leiding van de eerste gemeente bestond uit mensen die door Jezus waren aangesteld. De apostelen stelden weer andere betrouwbare leiders aan in de verschillende gemeentes enzovoorts enzovoorts. Een dan ineens, na een heel lange tijd, ontstaat het WTG dat de autoriteit over de Kerk probeert over te nemen en alle andere christenen te veroordelen. Het besturend lichaam heeft geen poot om op te staan, behalve dan hun naïeve volgelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Besturend lichaam is ook een rare naam als je erover nadenkt, want wat bestuurd het lichaam, namelijk het hoofd, wie is het hoofd van het lichaam namelijk Jezus de Christus.

Het is eigenlijk hetzelfde als de RK paus en/of besturend lichaam menen de positie van God hier op aarde te hebben.

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Thinkfree:

Besturend lichaam is ook een rare naam als je erover nadenkt, want wat bestuurd het lichaam, namelijk het hoofd, wie is het hoofd van het lichaam namelijk Jezus de Christus.

Jezus staat ook aan het hoofd. Maar in de eerste eeuw had je toch ook een besturend lichaam (Besturend Lichaam met een hoofdletter is een eigennaam, dus in goed Nederlands met een hoofdletter). God doet alles geordend dus ook Zijn bestuur. Geen los zand, maar geordend via de slaaf klasse.

Mat 24:45 Wie is echt de getrouwe en beleidvolle slaaf, die door zijn meester over zijn huisknechten is aangesteld om hun op het juiste moment hun voedsel te geven?  46 Gelukkig is die slaaf als hij daarmee bezig is wanneer zijn meester komt!  47 Ik verzeker jullie: hij zal hem aanstellen over al zijn bezittingen. In de eerste eeuw waren dat de apostelen in deze tijd een groep gezalfden. 

God heeft een organisatie in de hemel maar ook op aarde. 

1 uur geleden zei Willempie:

Een dan ineens, na een heel lange tijd, ontstaat het WTG dat de autoriteit over de Kerk probeert over te nemen en alle andere christenen te veroordelen.

Is dat zo gek in de eindtijd? In de loop van de eeuwen is er zoveel bij verzonnen of onder invloed van heidense ideeën gekomen dat het nodig is dat de eerste eeuwse gemeente hersteld moest worden. In het begin heeft een groepje mensen de Bijbel opnieuw onbevooroordeeld tegen het licht gehouden. Er bleken een hoop dingen niet te kloppen. Jezus had het hierover in de gelijkenis van het tarwe en het onkruid. Goed zaad werd er gezaaid, maar ‘s nachts kwam satan en die zaaide onkruid dat leek op tarwe. Het groeit samen op, maar je ziet pas het onkruid als het tarwe is gerijpt. Dan pas wordt het onkruid eruit getrokken en verbrand. 
Het is dus volkomen Bijbels dat aan het eind van de dagen het ware geloof hersteld wordt. Iedereen moet zelf maar uitmaken wie dat zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid